• Lid sinds 23 augustus 2010

Het Wapen van Elst

Elst

Bloemers

Oeffelt

Wessel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wessel's profielfoto
    Wessel heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Elst

Laatst weer een keer gegeten. Prijs kwaliteits verhouding is heel goed. Veel bijgerechten zoals 2 X groente, gebakken aardappeltje en frietjes. Service is correct en vriendelijk
    De prijzen netjes. Kortom een prima zaak!

2. Wessel's profielfoto
    Wessel heeft een recensie geschreven voor Bloemers
    Nederlands Oeffelt

Ik had mijn verjaardag niet beter kunnen vieren. Wat een prachtige culinaire ontdekkingsreis was dit. Alle lof voor Maarten en Susanne Bloemers en team. Vanaf het begin bij binnenkomst heb je het gevoel dat je iets speciaals gaat meemaken en dat je smaakpapillen tot het uiterste getest worden. Leuk detail; via de oprit richting parkeerplaats zie je Maarten en team al bezig in de keuken. Dit voelt echt alsof je bij iemand prive aan huis komt eten. Het maakt het heel persoonlijk. Een gastvrije ontvangst waarbij de gastheer bij de deur direct onze achternaam wist. De aankleding van de ruimte prettig en intiem. Fijne stoelen waarop je uren kunt zitten. (Heb je wel nodig bij 7 gangen) Een mooie uitgebalanceerde wijnkaart waarop prachtige wijnstreken terug te vinden zijn. Het is fijn dat de wijnkaart niet uiterst lang of complex is en een goede prijskwaliteit verhouding heeft.

De obers zijn vakkundig. Een goede afstand, nabijheid en vaktechnisch prima geschoold. Susanne, die een betrokken en vriendelijke gastvrouw is waar je je gelijk bij thuisvoelt en die je een prima advies geeft. Vanuit het restaurant heb je zicht op de keuken, maar het leidt ook niet te veel af. Wij lieten ons verrassen en ging voor het 7 gangen diner. Een prima keus. Eerlijk is eerlijk, we hebben hiermee echt een bijzondere avond beleefd. Alle gangen waren kunstwerkjes. Echte haute cuisine.

Met liefde voor het vak en alle smaken waren afzondelijk goed te proeven. Bij iedere gang werd uitleg gegeven wat wij aten. Bij 7 gangen is dit fijn omdat je niet precies meer onthoudt in grote lijnen wat je hebt besteld. Mooie wijnen als huisbegeleider of aanbevolen fles chianti wijn, die werkelijk super was. We waren het er met elkaar over eens dat Bloemers een heel fijn warm en betrokken restaurant is, waar iedereen die er werkt liefde voor het vak heeft. Klasse en stijl om als restaurant iets groots af te leveren en toch naar buiten toe ingetogen te blijven. Maarten en Susanne, chapeau en zeker tot de volgende keer!