• Lid sinds 22 april 2015

De Werf

Venlo

El Torro

Tegelen

Wesley heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wesley's profielfoto
    Wesley is Gordon gaan volgen.
  2. Wesley's profielfoto

De Tafelaer eetgelegenheid gesloten

€€ -
    Raadhuisstraat 11 Panningen
  4. Wesley's profielfoto
    Wesley heeft Jérôme toegevoegd als favoriet restaurant

Jérôme eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Nederlands
    Broekhem 58 Valkenburg
  5. Wesley's profielfoto
    Wesley is adriaan gaan volgen.
  6. Wesley's profielfoto
    Wesley heeft een recensie geschreven voor El Torro
    Steakhouse Tegelen

Wij zijn hier gaan eten met een albertheijn/iens diner deal. Bij aankomst konden wij kiezen uit 3 gerechten per gang. Het voorgerecht, 3 blaadjes rucola, flinterdunne parmaham uit een pakje, en een druppel balsamico. Het hoofdgerecht was een mixed grill, mocht je van veel vlees houden, dan is dit het geen voor jou. Als nagerecht koos ik een irish coffee zonder de whisky, alleen ging dit tot 2 keer toe fout. De inrichting is oke, maar als je eenmaal zit voelt het weinig aangekleed.

4,1
  7. Wesley's profielfoto
    Wesley heeft een recensie geschreven voor D'n Ingelbewaarder

Wij kozen in dit restaurant voor het 3 gangen keuze menu voor €25,- Vooraf een salade met zalm en grapefruit. Hoofd een runder sukade, mousseline van aardappel en een getrokken jus van de sukade. Als dessert ging ik voor de kazen terrine met peer. Het waren voor deze prijs allemaal leuke gerechtjes met veel smaak. Supplement saus vragen was geen probleem en tevens niet terug te vinden op de rekening. De bediening was aardig en het gewenst beetje small talk. Een aanrader wanneer je gewoon lekker uit wilt gaan eten.

8. Wesley's profielfoto
    Wesley heeft een recensie geschreven voor De Werf
    Internationaal Venlo

Eergister gaan eten samen met mijn vriendin. Het zonnetje scheen en het was er heerlijk. Wij hebben gekozen voor het 4 gangen chef menu, om ons te laten verrassen en om te zien wat het restaurant in petto heeft. Mijn vriendin kreeg een salade met tonijn en zalm. Bord zag er leuk uit, maar brasserie niveau. Ik zelf kreeg vitello met truffelsaus. Weinig inspiratie, weinig smaak. Het tussengerecht was een asperge soepje, goed van smaak doch weinig. Het hoofdgerecht was roodbaars met saffraan saus. De vis was goed, de saus complimenteerde de vis echter totaal niet. De saus over het gerecht van mijn vriendin was koud. Het dessert was Kokos-Banaan-Aardbei. Goede combinatie, maar weer weinig inspiratie.
    Het 4 gangen menu kostte 36,95 euro, waar wij dus iets meer van verwachten. Voor de rode wijn komen wij terug, mocht deze dit keer naar behoren worden vastgepakt en niet aan de bovenrand van het glas.

3,9