• Lid sinds 28 juli 2011

Restaurant Diyar

Apeldoorn

Wendy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Diyar

We hadden via Vakantieveilingen een 3-gangen diner gewonnen in dit Turks restaurant. Het was een warme dag, helaas waren er geen ramen opengezet waardoor het wat benauwd was binnen. Op het eerste gezicht een leuke tent, sfeervol ingericht. De kleedjes op tafel vonden we wat stoffig en er zaten vlekken op van een dag eerder(?). Beide zijn we even naar het toilet geweest. We waren de eerste gasten van de avond en in het damestoilet zat de prullenbak vol met papieren doekjes van de dagen ervoor. Ook zat er geen handzeep in het pompje. Dit vond ik niet erg prettig. Op het herentoilet was het hetzelfde verhaal. Het eten was goed, maar we hadden er nooit de originele prijs voor willen betalen. Ik had de salade (gesneden tomaat met komkommer en een beetje kaas moet 6-7 euro kosten) en ook het hoofdgerecht deed wat magertjes aan. Gefrituurde aardappeltjes en een salade die zo uit een zakje uit de supermarkt kan zijn gekomen met wat verse tomaat erdoor. Erg jammer. Het toetje (Baklava) was er niet meer (hoezo niet meer? Je zorgt er toch iedere dag voor dat je alles in huis hebt wat op de kaart staat?) en zou misschien later worden geleverd. Gek hoor. Hierdoor maar iets anders uitgekozen. De bediening was vriendelijk in gedrag maar straalden niet. Leken het niet leuk te vinden maar waren wel beleefd. Zelf zouden we niet snel naar dit restaurant teruggaan. Het eten was wel lekker overigens maar niet voor de originele prijs, daarvoor kwam het toch wat simpel over op sommige punten.