1. Lekkerste kroketten, zelf gemaakte frietjes en stoofvlees van Krabbegat! Op advies kwamen we hier terecht, omdat hun zelfgemaakte frietjes en stoofvlees zeer goed moeten zijn. We werden hartelijk ontvangen. Hun pittige stoofvlees is zeer aan te bevelen. Verder zijn hun ambachtelijke kroketten met heel veel draadjesvlees zeer aan te bevelen. Prijs, kwaliteit, gastvrijheid en service staan hier in een goede verhouding en komen hier zeker terug.

2. Nog nooit zo heerlijk Italiaans gegeten! We waren hier 1e Kerstdag voor de eerste keer en ik kan dit restaurant zeer zeker aanbevelen!

De Grande Antipasto Freddo e Caldo is beslist een aanrader. Gezellig culinair uitgebreid genieten met een proeverij van verschillende exclusieve koude en warme Italiaanse specialiteiten.

Verder werd het hoofdgerecht Pasta al Parmigiano D.O.P. aan tafel geserveerd vanuit een grote Parmigiano kaas en geflambeerd met whisky. Filetto del ristorante Napoli (Hollandse tournedos met 'porcini' paddestoelen in een truffelcrèmesaus) was ook een culinair toppertje. Het dessert affo gato al café stond niet op de kaart, maar werd wel keurig geserveerd, niks is hun te gek.

Prijs, kwaliteit, service, decor en gastvrijheid staan hier in een zeer goede verhouding en we komen hier of in hun 2e zaak in Haarlem zeker terug.

3. Ik ben een echte liefhebber van vis, schelp- en schaaldieren en mijn echtgenote helaas niet. We hadden een zeer luxe 6 gangen diner met goede begeleidende wijnen bij elke gang. Chef Boy Schuiling en zijn fantastische team doen hun uiterste best, om de gasten naar hun zin te maken. Alles klopt hier gewoon: top-kwaliteit met een culinair hoogstandje, vriendelijke ontvangst en goede gastvrijheid, professionele bediening, service en presentatie met een glimlach. Zeer aan te bevelen en we komen zeker terug.

4. Internationaal De Koog
  5. Gisteren hadden we hier weer heerlijk gegeten en gedronken, de sfeer in de serre was zeer aangenaam, het eten was weer verrassend goed en genoeg.
    Alles klopt hier gewoon: zeer betaalbaar, goede kwaliteit en uitstekende service, goede gastvrijheid, ouderwets lekker en genoeg en gastheer Henk van der Star was zeer attent.
    Wij kunnen iedereen en vooral onze hotelgasten en piloten van www.hotelairporttexel.nl dit goede restaurant zeer aanbevelen.

6. Wij komen regelmatig in onze favoriete "Havenrestaurant" pal naast de veerboot Teso.
    Prijs, kwaliteit, service en gastvrijheid staan hier in een zeer goede verhouding.
    Als grote visliefhebber en fijnproever zit je hier op je merk en gemak, vooral de schelp- en schaaldieren (Texelse fruits de mer) is een echte aanrader. De grote zeetongen van zelfs 600 gram worden in echte roomboter gebakken.
    Zelfs mijn echtgenote die niet van vis houdt, komt hier behoorlijk aan haar trekken, want hun uitstekende menukaart biedt voor elk wat wils en voor vleesliefhebbers zijn de diamanthaas en Texelse lamsproducten een echte aanrader.
    Jan Stolk (eigenaar en chef) die in de keuken de scepter zwaait verzorgt de inwendige mens verrassend met diverse amuses met een culinair hoogstandje.
    Jolanda Stolk (dochter) is de gastvrouw die u goed kan adviseren en veel verstand heeft van wijnen.
    Vergeet niet als afsluiting de beroemde koffie te nemen, want dat is pure entertainment.
    Wij adviseren graag alle visliefhebbers, fijnproevers en vooral onze gasten van hotel Airport Texel dit fantastische restaurant.
    Jan, Jenny en Jolanda ga vooral zo door en nogmaals chapeau !