• Lid sinds 18 november 2015

1. -

Olympia

Papendrecht

Waldi heeft nog geen foto toegevoegd

1. Waldi's profielfoto
    Waldi heeft een recensie geschreven voor Olympia

Toen dit Grieks restaurant in Papendrecht kwam, was het eten top. We zijn toen vaak geweest. Helaas enkele jaren later fluctueerde de kwaliteit van het eten nogal. Over de moussaka had ik een meningsverschil met de mevrouw in de bediening, naar mijn idee kwam deze niet uit de oven, maar uit de magnetron. Daardoor een tijdje niet meer naar dit restaurant geweest.

Dit jaar maar weer eens geprobeerd en gisteravond voor de laatste keer. 2 Personen hadden de garnalen in kaassaus besteld, het duurste gerecht op de kaart. Helaas, de garnalen waren taai en hard. Hier een opmerking over gemaakt en we kregen na een kwartiertje een nieuwe pan, maar ook deze garnalen waren niet goed en de saus al helemaal niet. De mevrouw in de bediening kwam met een sacherijnig gezicht naar ons toe en vroeg: weer niet goed? Verder liet ze ons over aan de overigens wel vriendelijke ober, die wij al tientallen jaren kenden van andere Griekse restaurants. De friet en de rijst waren inmiddels koud en werden niet vervangen.

Aan de prijs werd niets gedaan, ter compensatie. Wel werden we verrast met een ijstraktatie en een likeurtje. Dit heeft ons bij nader inzien niet over de streep kunnen trekken. We waren een flink bedrag kwijt en gingen met honger naar huis. Dat is toch niet de bedoeling als je naar een restaurant gaat, lijkt mij. De derde persoon had een grillschotel die overigens wel goed was.