1. Vandaag met mijn vrouw heerlijk gegeten in "de Mechel". We namen het menu en mochten uit alle gerechten een voorgerecht, hoofdgerecht en een dessert kiezen. En dat allemaal voor een uitsekende kwaliteit/prijs verhouding die je vrijwel nergens tegenkomt. Alles was even smakelijk en werd leuk opgediend. Het personeel doet er alles aan om het jou naar de zin te maken. Na afloop nog een heerlijke cappuccino waar je iets heel lekkers bij krijgt (verrassing!). Wanneer je dan de rekening krijgt, geloof je je ogen niet. Alles bij elkaar genomen is deze Brasserie een geweldige aanwinst voor Mechelen.

2. Mijn vrouw en ik hebben een week vakantie in Epe doorgebracht. In die periode hebben we een paar keer gegeten in "De Slimmerick". Wat is dat een gezellige eetgelegenheid! Een sfeervolle entourage, gezelligheid, uitermate vriendelijke en geduldige bediening en, last but not least, een voortreffelijke maaltijd. Voor elk wat wils en anders passen ze het wel voor je aan. De ingrediënten zijn van prima kwaliteit en op heerlijke wijze bereid. Tel daar bij op het altijd weer vriendelijke en gastvrije personeel en de circel is rond. De uitstekende prijs/kwaliteit verhouding geven je dan uiteindelijk dat heerlijke vakantiegevoel. Voor ons was dit een toppertje. Dus... niet twijfelen en gewoon naar binnen stappen. Wedden dat je héél leuk wordt ontvangen?

W. van der Moolen . Amstelveen.