Activiteiten van W & M

1. W & M's profielfoto
    W & M heeft gereageerd op een recensie van Welgelegen

Hallo Sander, zoals geschreven ziet het geheel er mooi uit en was wat wij gegeten hebben wel goed, maar de kaart is te beknopt en je mist hart voor de zaak, mensen die trots zijn op hun zaak.
    De sfeer missen wij en daardoor smaakt het eten ook minder lekker, vandaar het cijfer.

2. W & M's profielfoto
    W & M heeft een recensie geschreven voor Welgelegen

W & M

Locatie en aankleding erg mooi en veelbelovend. Maar als je binnenkomt mis je gastheer/vrouwschap. Wij zijn nu 2 keer geweest en beide keren zaten de eigenaren zelf aan tafel met gasten/relaties, op mooie zichtplekken. Zij hebben zelf geen oog voor de overige gasten. Het jonge team is wel vriendelijk en heeft een mooie outfit aan. Maar er lopen 2 oudere heren in colbert die waarschijnlijk gastheer zijn, maar zij stralen geen enthousiasme uit. Kortom er is geen echt contact met gasten vanuit het team en daarom geven wij hen geen derde kans. Jammer. Het geheel (pand, inrichting, locatie) ziet er veelbelovend uit! Wij gaan vaak buiten de deur eten, ook zakelijk, maar vinden de kaart te klein om gasten mee te nemen. Wat wij hebben gegeten was wel goed. Er was ook aandacht besteed aan de opmaak.

2,3
  3. W & M's profielfoto
    W & M heeft een recensie geschreven voor Hartenstein@Laurie

Voor de 1e keer hier geweest, en een zeer positieve ervaring. Vlees was erg goed, bijgerechten een beetje aan de koude kant. Water zou ik gratis serveren. Nu moet er steeds iemand water bijschenken. Zet een fles op tafel, kost minder tijd voor personeel, is goedkoper dan de manier waarop zij het nu doen en het komt wel een beetje vreemd over. Personeel is enorm vriendelijk en snel.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

4. W & M's profielfoto
    W & M heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Tot onze verbazing zien wij minimale positieve reacties. Wij zijn op 23 december jl getrouwd en hebben onze bruiloft hier gevierd. Het was fantastisch, eten super, wij zijn Bourgondiërs en onze gasten ook. Een aantal gasten hebben een dieet, hier is uitermate goed rekening mee gehouden. We hebben vaker in dit restaurant gegeten, voor en na onze bruiloft, wij zijn vol lof over het eten en de bediening

5. W & M's profielfoto
    W & M heeft een recensie geschreven voor La Boucherie

Super gezellig restaurant in echte Franse stijl. Met mijn vrouw daar gaan eten omdat ik haar vorig jaar in Parijs ten huwelijk heb gevraagd. Redelijk aan de prijs maar je krijgt er erg goed eten voor in de plaats. Is erg gezellig echt Frans ingericht met Franse muziek op de achtergrond. Zit een beetje verstopt in Doesburg, dat is erg jammer want het is een super restaurantje.