• Lid sinds 21 september 2016

Gyrosland

Spijkenisse

W. de Graaf heeft nog geen foto toegevoegd

1. W. de Graaf's profielfoto
    W. de Graaf heeft een recensie geschreven voor Gyrosland

Datum van ons etentje bij Gyrosland: 20-09-2016

Het eten was gemiddeld van smaak, maar veel te zout, de volgende dag waren we er nog dorstig van!

Krappe tafels, ongemakkelijke stoelen, en geen airco terwijl het er bloedheet binnen was. Het "all you can eat" concept bleek een waar drama, de letters op het blaadje waren zó klein, dat het onmogelijk was om te lezen wat er op op de kaart stond, ik als enige van de 5 kon het met veel moeite enigszins lezen. Slechts 1 van de 5 draagt een bril, maar zelfs de jongste van 22 jaar kon het niet lezen! En moest ik dus voor de andere 4 alles oplezen, en invullen op het onleesbare blaadje. Medewerking of een oplossing van de bediening voor dit heikele probleem bleef uit, dat het gewoon onleesbaar is lijkt dan eerder opzet, de manier waarop je het blaadje moest invullen is heel onduidelijk, dus moest ik het ook nog overnieuw de 1e keer! Een tijdrovende klus!

Moeilijk bestelsysteem en als overmaat van ramp werden de gerechtjes in schaaltjes gereserveerd voor meerdere personen tegelijk, en werd het daardoor al snel geharrewar, wie wat had besteld, ook werden de gerechtjes mondjesmaat geserveerd, zodat de één z'n gerechtje al op had terwijl de ander er 3 kwartier op moest wachten, van de 5 bestel rondes niet verder gekomen dan ronde 2, de lol was er af en de 2,5 uur inmiddels om, waar ook nog eens erg stipt mee werd omgegaan, en dat terwijl wij de enige waren in de zaak.

De bediening was erg ongeïnteresseerd en chagrijnig, kortom geen leuke manier om je 25 jarig huwelijk te vieren. Nog een minpunt was dat er geen opschep lepeltjes aanwezig waren en iedereen dus zijn/haar portie op onhygiënische wijze met eigen vork van de schaaltjes af moesten schrapen. Ook de bordjes werden snel vies maar er werden geen schone gebracht.

Eten zelf was bij aankomst al lauw tot koud, de 2,5 uur te kort vanwege het chaotische bestelsysteem, de duur van het serveren van de gerechtjes te lang, en het invullen van de bestelkaart zonder vergroot glas praktisch onmogelijk.

Voor ons nooit méér! Ook onze gasten gaven aan hier nooit meer terug te komen. Voor mensen met een bril, slechtziend of met een hoge bloeddruk of zoutloos dieet acht ik het zelfs zeer ongeschikt.

4,9