• Lid sinds 24 juli 2019

Egmond aan Zee
Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Vissersboot Den dolder's profielfoto
    Vissersboot Den dolder vindt de recensie door Marcel Berghuis voor Angelo's niet leuk

Marcel Berghuis

Ik wil graag de volgende tent een koude douche geven.. Restaurant Angelo's in Egmond aan zee.. Waarom een koude douche?! Ga zitten.. 🤣 Kel en ik gingen vanavond ff gezellig bij moeders kijken op de woensdagavond markt! Moeders, Kel en ik gaan ff een drankje toe doen bij hun op terras! Om 22:00 uur werd er aan ons gevraagd of we nog een drankje wilde.. Lekker! Vervolgens komt de eigenaresse een half uur later redelijk boos naar ons toe of we ff snel het glas achterover willen gooien omdat ze al om 22:00 uur sluiten en er 6 man personeel staat te wachten tot wij klaar zijn.. Ja, net als jullie kregen wij ook een aantal vragen.. Dus wij zeggen dat het dan misschien handiger is om dit aan te geven als we ons drankje krijgen en dat ze dit wel wat vriendelijker mocht zeggen.. Ze werd nog bozer.. Nu komt het.. Wie dacht ik wel niet dat ik was.. jij snotneus.. waar bemoei je je mee.. ik heb 500 man per dag in mijn zaak en dan kom jij ff vertellen hoe ik het moet doen.. Uhhh de sfeer werd niet beter.. Toen kwam het.. schreeuwend hea.. "je mag pas weer met met me praten als je net zoveel geld op de bank heb als ik".. Dus ik denk.. Naja als je het zo zegt dan zal dat vast wel.. Dus ik ben stil.. Wat een gekkerd.. Ik hoop oprecht dat het snel weer wat beter gaat met deze eigenaresse want zo pest ze namelijk de mensen weg die ervoor gezorgd hebben dat zij zoveel geld op haar rekening heeft.. 😂 PS ik heb toestemming van haar gekregen een recensie te schrijven.. Haar woorden waren "Bring it on!" Dus bij deze😘

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Vissersboot Den dolder's profielfoto
    Vissersboot Den dolder vindt de recensie door Mieke voor Angelo's niet leuk

Mieke

Angelo's wás altijd een aanrader. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar na het bezoek van afgelopen week kom ik er niet weer.

Had "de oude vertrouwde" risotto besteld. Die hadden we vaker gehad en was heerlijk. Deze keer heb ik 'm terug gegeven. Overgaar en totaal geen smaak. Toen maar op safe gegaan en de lasagne besteld die m'n vrienden hadden en die wél lekker was. Als afsluiting een cappuccino. De meest smerige cappuccino die we ooit gehad hebben. Loeiheet, veel te vol, en veel te waterig. Volgens mij zou je dit als Italiaans restaurant niet eens moeten willen serveren. Omdat ik de risotto al had terug gegeven, voelde ik me te bezwaard om ook nog iets te zeggen over de cappuccino.

Een serveerster die duidelijk net was begonnen werd ten overstaan van het hele restaurant een veeg uit de pan gegeven, dat ze het niet goed deed en wat ze anders moest doen. Een andere collega van haar maakte haar belachelijk bij andere restaurantgasten, door haar na te doen. Erg bizar en vervelend hier getuige van te zijn, bovendien erg onprofessioneel.

Op de rekening werd ook de terug gegeven risotto in rekening gebracht, in plaats van de lasagne die ik gegeten had. Subtiel prijs verschil van 2 euro in hun voordeel.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Lang wachten op het eten, zelf gevraagd waarom het lang duurde. Volgens de gastvrouw waren er problemen met de kassa. De tafels naast ons waren veel later dan ons en hadden het eten vroeger dan wij hadden?? Uiteindelijk hadden we de pizza's en dat viel tegen, weinig smaak. Gevraagd om de rekening en gevraagd of er geen tegemoetkoming was voor het lange wachten.
    Het antwoord: nee sorry daar doen wij niet aan!!
    Dit waarvoor ons de eerste en de laatste keer bij de pizzatent!!

4. Lekker eten, super bediening en alles was naar wens. Kortom top ervaring

5. Sarina van Eiselstein

Heerlijk gegeten! Was niet gelijk een tafeltje dus mochten buiten op terras wachten met een drankje. Wij hadden beide heerlijk gegeten. Mijn man pizza diavola en ik pasta met garnalen. Nog nooit zo'n lekkere pizza gehad. Complimenten aan de chef.

6. Chantell van boven

Gisteravond lekker gegeten en gezeten bij Angelo’s. Netjes ontvangen door de eigenaresse. We kregen een mooi tafeltje aan het raam.

Genoten van een lekkere antipasti en daarna heerlijke tournedos met rode wijn saus en de kinderen een kinderpizza. Leuke serveerster die ook tijd nam voor de kinderen. Ook de toetjes zijn een aanrader.

7. Vissersboot Den dolder's profielfoto
    Vissersboot Den dolder vindt de recensie door Melanie voor Angelo's leuk

Op aanraden van vrienden bij Angelo’s gegeten. We waren al een tijd niet meer geweest omdat het eerder wat was tegengevallen maar het restaurant heeft een nieuwe eigenaar dus dat moesten we gaan proberen.

De smaak van het eten en de porties zijn weer zoals het hoort. Zowel het restaurant als het terras zat helemaal vol en mensen stonden zelf buiten op het plein op tafels te wachten. Desondanks kwam het eten vlot door.

Vriendelijke bediening. De tiramisu is een aanrader. We gaan vaker terugkomen

8. Vissersboot Den dolder's profielfoto
    Vissersboot Den dolder heeft gereageerd op een recensie van Angelo's

Hier ook aan die zielige Marcel die als een klein kleutertje nu ze onterechte gerief aan iedereen verteld, http://marcelberghuis.nl is je website zeker? ik zal ook even jou naam door het slijk halen als het niet waar is. Sukkel. Wij stonden in de buurt toen het voorval zich voordeed en dan houdt je ook nog het tafeltje van en gooien jullie demonstratief de glazen stuk. 2 uur over 1 bier en rose en dan betalen maar niet weggaan.. loser.

9. Vissersboot Den dolder's profielfoto
    Vissersboot Den dolder heeft een recensie geschreven voor Angelo's

Met dit weer is het heerlijk vertoeven op het prominente Pompplein in Egmond aan Zee al mis ik zeker de buzz van de klassieke zaak de klok. Maar Angelos Restaurant is een zeer goede successor.

Met het terras perfect voor de stand van de zon en het plein is het hier stiekem gezegd nog veel gezelliger en het eten, drinken maar ook het personeel is professioneel, snel en aardig.

De uitbaters en haar wederhelft zijn altijd in voor een lach of een goed geplaatste opmerking.

De salades en Pasta's smaken authentiek en zijn goed opgemaakt. Wij komen zeker nog eens terug naar Egmond en dan ook naar Angelo's.

10. Vissersboot Den dolder's profielfoto
    Vissersboot Den dolder vindt Angelo's leuk