• Lid sinds 9 augustus 2017

Tumi's

Zevenbergen

De Nieuwe Baan

Prinsenbeek

Vincente heeft nog geen foto toegevoegd

1. Vincente's profielfoto
    Vincente heeft een recensie geschreven voor Salsero
    Zuid-Amerikaans Prinsenbeek

We besloten dit nieuwe restaurant in Prinsenbeek eens te proberen. Inrichting is best aardig en eerste indruk was goed. Maar helaas ging het snel bergafwaarts. De bediening was ronduit slecht en we voelden ons bedrogen.

Bij navraag over de kaart wist de jongen die ons bediende niet uit te leggen wat sommige items op de kaart precies inhielden.

We hadden bij het hoofdgerecht Patacones en friet besteld. BIj het opdienen werd echter alleen een bord vlees neergezet. Toen we even later vroegen waar de friet e.d. bleef werd ons verteld "dat iedereen frietjes wilde en dat ze het allemaal tegelijk zouden uitserveren". Die kwam dus pas toen ons vlees bijna op was. De bestelde Patacones zijn helemaal nooit meer gekomen. Bediening was ook in geen velden of wegen meer te bekennen. Enige positieve punt van hoofdgerecht was dat het vlees netjes opgediend werd en ook goed van smaak was.

Bij bestelling van een Bitter Lemon kregen we te horen dat deze 'toevallig al op was', terwijl een andere ober later gewoon vertelden dat ze dit gewoon (nog) niet in het assortiment hadden zitten.

Aan de tafel naast ons werd een specifieke rode wijn besteld die op de kaart stond, maar de ober serveerde zonder iets te zeggen een andere wijn en schonk die aan tafel in. Toen de mensen dit zagen en er wat van zeiden werd er gewoon gezegd "dat die op was en dat hij daarom maar voor deze variant had gekozen".

We waren er toen helemaal klaar mee en besloten geen dessert te nemen, een klacht in te dienen en te vertrekken. Iemand van de eigenaren familie heeft ons aangehoord en gaf aan dat ze een probleem met het bestelsysteem hadden. Over het argument dat we ons voorgelogen voelden werd gewoon overheen gepraat en genegeerd. Helaas niet het gevoel gehad serieus genomen te zijn. Als je vraagt hoe het gesmaakt heeft en even later hoe alles bevallen is, luister dan ook naar het antwoord en doe daar wat mee ipv alleen met het bonnetje en pinapparaat zwaaien!

Conclusie

Plusjes: Netjes ingericht, goede kaart (er vanuitgaande dat het wel komt)

Minpunten: Onkundige en oneerlijke bediening. Weinig oog voor de gasten. Geen goedkope tent en is absoluut de prijs niet waard.

Ontevreden gevoel en teleurstellende ervaring. Erg jammer, want gevoelsmatig had dit restaurant best potentie kunnen hebben en een aanwinst kunnen zijn voor het dorp.

3,7
  2. Vincente's profielfoto
    Vincente heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Baan

Ondertussen zijn we hier nu 3× uit eten geweest (diner). Nette eetgelegenheid waar voldoende zorg en aandacht aan het eten, hygiene en de aankleding van het restaurant wordt gegeven.

Er is voldoende keuze op de menukaart en ze hebben een aantrekkelijk geprijsd keuzemenu die waarschijnlijk voor de meeste mensen voldoet.

Nette en vlotte bediening.

3. Vincente's profielfoto
    Vincente heeft een recensie geschreven voor Tumi's
    Internationaal Zevenbergen

Na de teleurstellende ervaring van vorige week bij een ander restaurant besloten we nog een keer uit eten te gaan. Dit keer bij Tumi's in Zevenbergen.

We waren erg te spreken over het restaurant. We kwamen vrijdags rond 18:00 binnen en werden meteen geholpen. Op 1 uitzondering na (niet bezwaarlijk) hele avond vlotte bediening gehad. Ze waren ook best in voor een leuk babbeltje.

We kozen voor het onbeperkt eten en hebben uiteindelijk 5 rondes gegeten. Het eten werd erg netjes opgediend en smaakte erg goed. Hier was duidelijk aandacht aan besteed. Goed gevarieerde kaart met vlees, vis en vegetarische mogelijkheden. Ook goede balans tussen voorgerechten en hoofdgerecht die onbeperkt (door elkaar als je wilt) besteld mogen worden.

We zijn erg tevreden over het eten en de prijs is best scherp. Zeker voor wat je er allemaal voor krijgt. We komen hier zeker nog eens terug!