• Lid sinds 8 augustus 2018

1. 8,3

Stars

Hellevoetsluis
Nieuwe recensie

Vincent de kroon heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Vincent de kroon's profielfoto
    Vincent de kroon vindt de recensie door Vincent de kroon voor Stars leuk
    Internationaal Hellevoetsluis

Gisteren uiteten geweest met mijn vriendin voor de 2e keer bij stars. Zoals de 1e keer bevalde het zeer goed. We hadden allebij een pizza besteld en kregen netjes de wachtijd doorgegeven (30-45 Min) door de gastheer. Bij drukte moet je iets langer wachten, dat is wel een minpunt. Maar eenmaal aan het eten was het heerlijk!
    Pizza's maken ze met verse ingredienten, dit maakt het een groot verschil met een New York pizza bijvoorbeeld!
    Er loopt vriendelijk personeel rond die vragen of alles naar wens is. Er kwam een lange gastheer vragen of hij wat water voor mijn hond kon neerzetten. Ik ga zeker vaker bij stars eten!

2. Vincent de kroon's profielfoto
    Vincent de kroon heeft een recensie geschreven voor Stars

3. Vincent de kroon's profielfoto
    Vincent de kroon vindt de recensie door Marja Maarseveen voor Stars niet leuk
    Internationaal Hellevoetsluis

Op zaterdag 4 augustus jl op het terras gezeten, waar we wat wilden eten. 1 Maal eerder geweest, was toen goed bevallen. Mijn vriend bestelde biefstuk met uien en champignons geserveerd op een houten plank, waar het vet vanaf droop, direct op de broek van mijn vriend. Patat was lauw. Als excuus, de tafel staat scheef. Bij de vraag hoe kan dit en wat ga je hier aan doen vertelde de zeer jonge, niet ervaren ober er niets aan te kunnen doen. Hij kwam niet op het idee om een doekje te halen. Mijn bestelde enchiladas waren verbrand en dat proefde je ook. Ook mijn patat was lauw. Dit kon opnieuw worden bereid, maar het probleem van de verbrande enchiladas bleef bestaan. Ik zei dat de kok dan iets niet goed doet. Of ik misschien iets anders wilde eten. Nee bedankt het vertrouwen is weg. Er kwamen later nog 2 serveersters, waarbij de laatste voorstelde om een nat doekje te halen en ons verzekerde dat de vlek eruit zou gaan. Ik wist wel beter. Helaas, dat lukte dus niet. Slechte service en zeer onprofessioneel personeel. Uiteindelijk bij Mac Donalds gaan eten.

0 positieve stemmen1 negatieve stem