1. Zeker een aanrader! Zeer vlotte bediening. Vriendelijk. Lekker en snel! Wij komen zeker nog een keer terug. De eigenaar vindt het ook leuk om een praatje te maken.

2. Goed eten.
    Goede service.
    Wij komen zeker terug!

3. Gewoon prima eten voor een goede prijs.

4. Lange wachttijden.
    Eten vaak koud.
    Geen lekkere friet en mayo.
    Geen lekkere milkshakes.
    Alleen de wopper is lekker, maar die is dus vaak koud.
    Zaak is altijd vies.
    Als je sávonds komt gaan je hamburgers gewoon in de magnetron!

5,1
  5. vierpersonen

6. Super! Beste friettent in de omgeving!
    Veel zelfgemaakte en verse producten.
    Heerlijke broodjes (smos op verzoek) voor een goede prijs.
    Heerlijke zelfgemaakte soepen en voor een leuke prijs zeker ook omdat je er nog een stuk stokbrood met ham of kaas bij krijgt.
    Heerlijke friet.
    Lekkere hete kip en stoofvlees uit eigen keuken.
    Lekker son's gras.
    Wij rijden er speciaal vanuit Nijnsel altijd naar toe.

7. Internationaal Veghel

Wij zijn hier al erg vaak geweest. Het 3 gangen menu is erg goed en goede porties. Onlangs onze ouders mee genomen voor de tapas. Was weer erg goed. Zeer vriendelijke meid in de bediening en de eigenaar is ook een goede gast heer. Onze ouders waren ook erg aangenaam verrast. De wachttijden hadden iets korter gekund maar dat liep later op de avond ook goed. Wij komen snel weer terug.

8. Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten.
    Wij hadden de verschillende warme voorgerechten en daarna de biftiki schotel.
    Alles was heerlijk en wat wij een grote plus vinden aan dit restaurant is de heerlijke verse saladebar.
    Alleen de gyros die bij het hoofdgerecht zat vonden wij minder. Heel vet vlees en niet hard genoeg gebakken.
    Maar zoals al gezegd heerlijke voorgerechten en de lekkerste biftiki en salade van alle griekse restaurant waar wij zijn geweest.
    Bediening was niet heel vrolijk. Dat klopt. Maar wel gewoon correct.

9. Afgelopen zondag hier gelunched op een bomvol terras. Maar toch niet lang hoeven wachten.
    Wij hadden de kreeftensoep en de schnitzel.
    Beide waren echt heeeeerlijk!
    Zeer vriendelijke eigenaar. Hij was ook super lief voor ons hondje!
    Toen we vertelde dat het heerlijk was en dat hij dat kon zien aan de lege borden vroeg hij ook nog vriendelijk of het wel voldoende is geweest.
    Ja dit was het zeker!
    Aanrader. Wij komen niet uit de buurt, maar mochten we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug.

10. Ik denk dat wij enorme pech hebben gehad bij ons bezoek aan Hertog Jan.
    Aangezien ik de goede recensies hier zie.
    Wij gingen de dag voor moederdag daar buiten zitten. Het was geen heel mooi weer, maar dit omdat we een hondje bij hadden.
    Omdat we als enige buiten zaten zullen ze ons denk ik vergeten zijn.
    We gingen voor het 5 gangen diner.
    Ze vroegen of we brood wilden bij bestellen waarop we ja antwoorden.
    Ook vroeg ik een glas water bij mijn wijn en water voor de hond.
    Dit hebben we 3 x gevraagd. Nooit gehad.
    Eerste gang kwam na ruim een half uur. Waarop we melden dat we geen brood hebben gehad.
    Ow dit kwam omdat het niet was aangeslagen op de kassa.
    Maar als we nog even wachten dan hebben we lekker warm brood, want ze moesten het nog gaan bakken…
    na een kwartier kwam inderdaad het brood.
    Drinken wat we besteld hebben en ook 2 x om gevraagd hadden is ook nooit gekomen.
    Omdat we 5 gangen hadden en na 1 uur en drie kwartier we nog maar 1 gang gehad hadden hebben we gezegd dat we het hier bij willen laten en willen afrekenen.
    Er werd helemaal niet gevraagd waarom etc… wij vonden dit zo gek.
    De jongen vertelde wel dat hij nieuw was.
    Over het eten kunnen wij dus niet echt een oordeel geven, want we hebben alleen een carpaccio op.

11. Wij hebben helaas een zeer slechte ervaring gehad afgelopen zondag.
    We werden echt continu vergeten.
    Al een uur gezeten voordat we iets konden bestellen.
    Toen mochten we meerdere gerechten invullen om het te compenseren.
    We hebben alleen een paar voorgerechten gehad.
    De 3 briefjes van de hoofdgerechten hebben we helaas nooit gehad.
    We hebben dit ook aangegeven bij de eigenaresse en weten de vervelende situatie van het personeel tekort. En van haar man.
    Ze heeft ons ook een korting gegeven. Het eten voor 19,95 en een kop koffie, maar voor 3,5 uur daar zitten en toch nog 70 euro afrekenen voelen wij ons nog steeds niet prettig bij. Voor het gene wij gegeten hebben. En echt iedereen die daar zat had klachten. Het eten zelf was redelijk goed…
    het meisje met de bril op was erg aardig en meende het ook heel oprecht dat ze het vervelend en erg vond.

4,1
  12. Wij hebben hier echt een SUPER ervaring gehad.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Eigenaar is een echte gastheer.
    Eten was perfect.
    Lieve goede service voor ons hondje wat ook mee mocht. En we hebben heerlijk buiten gezeten.
    De prijs / kwaliteitsverhouding verdiend echt een hele dikke tien.
    6 Gangen voor 25 euro!
    Wij komen zeker nog eens terug voor t veerhuisjes menu.

13. afgelopen zondag genoten van het 7 gangen diner.
    Alles was tot in de puntjes verzorgd.
    Goede vriendelijke service.
    mooie goede gerechten alles super vers. extra compliment voor het perfect gepocheerde eitje !
    goede prijs / kwaliteit !

wij zaten buiten de hele avond met ons hondje wat heerlijk op de lounge bank heeft gelegen .

14. Ten eerste. Prijs / kwaliteit is goed.
    Vele mate beter dan elders in den bosch.
    Service was vriendelijk, maar wij hadden meteen aangegeven haast te hebben. Brood vergeten
    twee maal drank vergeten. Nagerecht duurde super lang, hebben we nog 2x gevraagd waar het bleef, omdat we haast hadden. Helaas konden we niet langer wachten.
    Bij het afrekenen gezegd dat we geen gebruik meer konden maken van het desseret.
    Werd er gezegd... Wat jammer, maar we hopen dat jullie toch nog een keer terug willen komen.
    Helemaal geen drankje vd rekening afgehaald of iets dergelijks. We moesten gewoon het volle pond betalen.

15. Mediterraans Veghel

Perfect! Wij komen er bijna elke week. Perfect eten, gezellige sfeer met ronde tafels en tafellinnen. Goede service en perfecte prijs/kwaliteitsverhouding!

Eén van onze favorieten!

16. Met Social Deal gaan eten.
    Wij maken heel vaak gebruik van Social Deal, maar zelden zo'n goede bon gehad.
    Prachtige locatie, goede bediening, kiezen uit de gehele kaart en zo'n grote porties dat het voorgerecht al voldoende zou zijn.
    Perfect.

17. Afgelopen zondag voor de 2e keer geweest. Wij zaten buiten en werden echt continu vergeten. Drankjes brengen duurde een half uur. Eerste rondje eten duurde meer dan een uur.

Wij waren wel met social deal bon. Het leek er op dat dit er mee te maken had. Ook jammer dat je een rijtje sushi moet kiezen en niet los mag kiezen. 2 x het drinken helemaal vergeten . Eten vonden wij helaas ook niet van zo'n hoge kwaliteit. Prijs kwaliteit i.v.m. Social Deal een 8.

6,3
  18. Wij komen hier sowieso wekelijk om af te halen, zowel sushi als warme gerechten. Bij afhalen echt een super goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen dan altijd al vroeg en echt alles wordt dan vers voor je neus gemaakt. En als je bijvoorbeeld een bak nasi en gebakken groenten en biefstuk pakt, ben je rond de 10 euro kwijt en kun je goed met 2 personen van eten.

Gisteren weer all you can eat gedaan en ook super bevallen. Alleen dan vind ik het wel prijzig, met nog een paar consumpties erbij moet je 35 euro pp betalen. Maar kwaliteit goed, service goed en mooie inrichting.

Wij zijn vaste klant.

19. Heerlijke lunch genuttigd. met allemaal verse producten.
    verse italiaanse tomatensoep. en een heerlijke flamkucken. groot en goed belegd.

20. Voor de vijfde keer geweest, gisteren maandag 13-06.
    Er waren maar enkele tafels bezet. Alleen helemaal achter in de zaak waar je uitkeek op de prachtige tuin en waar ze nog zo'n 60 zitplaatsen hebben gecreëerd.
    Het was weer subliem, we zijn er ook een keer geweest op een volle zondag en dan is de kwaliteit echt minder. Mijn aanraden is dan ook echt om doordeweeks te gaan, alles perfect.
    Het enige minpuntje was dat wij op de blackangus portsaus vroegen (omdat we de saus van de chef niet zo lekker vonden) en toen kregen we een gewone rode port.
    Verteld dat dit niet de bedoeling was , maar hij stond toch op de rekening. Het meisje snapte het allemaal niet zo goed.
    Voor de rest dus uitermate tevreden en wij komen zeker weer terug (prijs zou iets omlaag mogen).

21. Wij hebben hier onlangs gegeten en wij kunnen de negatieve verhalen niet beamen. We hebben een heerlijke surf and turf op. Heerlijke saus, heerlijke frites en mayo. Vriendelijke eigenaar, alhoewel de kleine minpuntjes zijn:
    erg donker in de zaak. Wij hadden een drankje besteld wat voor ons eten kwam al op was, maar er is nooit meer gevraagd of we nog wat drinken wilde hebben. Terwijl alleen wij en een tafeltje van vier in de zaak was. Dus totaal 6 personen.

Toch komen wij nog eens terug!

22. Zuid-Amerikaans Boxtel

Met SocialDeal bon gegeten. Super goede prijs / kwaliteit. Het voorgerecht van diverse hapjes was enorm groot met inktvisring, carpaccio, mozzarella kaas, olijven etc etc. Toen nog een mooie entrecote met voldoende frites en sla.
    Toetje was wat simpel. Het uiterlijk van de zaak ook, maar wij zijn zeer tevreden.

23. Afgelopen maandag gegeten. Wij zijn er al vaak geweest, maar nu was het weer een tijdje geleden. De plaat is nergens zo goed als daar! Lekker veel knoflook en alles perfect gebakken! Voorgerechtjes iets minder (aan de carpaccio en zalm zat bijna geen smaak). Komt het misschien uit de vriezer? Maar qua prijs/kwaliteit verhouding echt meer dan perfect. Waar kun je voor 18 euro zoveel ossenhaas, zalm, mosselen, t-bone, etc etc eten als je wilt!? Personeel en eigenaresse super vriendelijk en super goede service. Drinken is nog niet op of je krijgt een nieuwe. Leeg goed wordt meteen afgehaald. Ga zo door!

24. Wij zijn altijd zeer tevreden over De Rooise Boerderij. Wij gaan bijna altijd voor het grote doelen menu. Dit voornamelijk vanwege de prijs. Dit bevalt altijd super goed. Toen we er laatst weer waren en beide hoofgerechten niet zo onze smaak waren hebben ze een zeer nette en passende oplossing gegeven. De gastheer heeft echt verstand van zaken en is op en top gastheer.

Tot de volgende keer weer!

25. ik heb genoten van de uitzending mijn restaurant. Wat een prachtige zaak hebben jullie. En echte horeca mensen dat kon je zo zien! Ik kom uit brabant dus niet in de buurt! Maar als we ooit daar in de buurt zijn wil ik zeker eens bij jullie komen eten!

26. Wij zijn al diverse malen bij texas rooi geweest. Nu ook een keer in boxtel geprobeerd. Het is dezelfde kaart, maar toch vonden wij het in boxtel iets beter. zowel qua bereiding als qua opmaak van de borden. Prijs/kwaliteit 19,95 op maandag is echt helemaal goed, want er wordt echt gewerkt met dagverse producten van een goede kwaliteit.
    Onze complimenten.

27. Gisteren op de valreep hier een hoofgerecht genuttigd. Wij kwamen iets voor half zes binnen en mochten nog komen eten. Heerlijke verse en goed koude verse jus d'orange. Mijn partner had mix grill (stukje kipfilet, stukje sparerib, stukje biefstuk, stukje varkenshaas met drie koude sausjes).

Ik zelf had de schnitzel. Wat ik erg belangrijk vind, is dat hij in de pan gebakken wordt en niet in de frituur. Dit was hier het geval. Ook laat ik altijd de saus (champignon in dit geval) apart serveren, want als het zo'n kant en klare saus is kan 't je hele gerecht verpesten. Dit was hier zeker ook niet aan de orde. Heerlijke zelf gemaakte saus. Lekker frietjes en frisse salade apart geserveerd.

Vriendelijke eigenaar. En de hoofdgerechten kosten allemaal €12,50 dus ook een goede prijs / kwaliteit verhouding. Wij komen weer terug (kwamen hier al wel vaker voor lunch).

28. Heerlijke brabantse gastvrijheid. Goede menukaart (niet alles is zelf gemaakt). Vlotte en spontane bediening. Ons zie je zeker weer terug. Ga zo door!

29. Ook wij hebben mogen terug komen. Het was vele malen beter als de vorige keer. En we werden echt in de watten gelegd. Nog steeds sommige producten erg koud geserveerd, maar i.v.m. de prijs/kwaliteit verhouding zijn wij wel bereid om toch weer terug te komen. Het is uiteraard geen culinair hoogstandje, maar dat hoeft ook niet voor die prijs!

30. Alweer een prima ervaring bij Porte de Provence! De bedrijfsleider Julian is een echte gastheer. De prijs van het 3 gangen menu is goed. Het eten smaakte allemaal voortreffelijk en kwam ondanks een volle zaak precies op het juiste tempo door. Ik vind het erg service gericht dat er nergens extra geld voor gevraagd wordt (brood, mayo, water!) dit vind ik erg goed, want dat kan bij veel andere restaurants een echte afknapper zijn. Cuisson van black angus was perfect en het was ook een flinke steak. Niet omdat het een menuprijs is kleinere porties ofzo. Wij zijn vaste klant en blijven zeker terug komen!

31. Gisteren met 8 personen gegeten. Wij waren zeer tevreden. Het was hartstikke druk en toch snelle bediening. Goede verse sushi. En een leuke spaarpot voor onze jarige job. Originele sushi's zoals met banaan of zalm en kaas. Aanrader.

32. Nederlands Son

Wij zijn er al meerdere malen geweest voor zowel de aanschuiftafel als het 3 gangen keuze menu. Het 3 gangen keuze menu is echt voortreffelijk! altijd. De aanschuiftafel daarentegen is totaal niet te vergelijken met het gewone menu, maar dit is ook logisch voor die prijs.

Echte aanrader. Wij komen zeker terug!

33. Een echte aanrader. Zeer vriendelijke mensen en echt Portugees eten. We waanden ons weer helemaal in Albufera. Goede prijs/kwaliteit verhouding en goede porties. Heerlijke malse kwaliteit-biefstuk met speciale combinaties saus, zoals koffie saus of perzikensaus. Echt een keer iets anders. En zeker ook een aanrader voor de vis liefhebbers.

Wij komen zeker terug!

34. Een geweldig concept. Geen wonder dat het afgeladen vol zat. Alles perfect bereid. Zeer vriendelijke bediening, ze waren ook zeer oplettend en hielden het goed in de gaten als iemand zijn gerecht nog niet had gekregen. Jammer dat er voor het water betaald moet worden. Wij komen zeker terug en hebben het al diverse mensen aangeraden die zeker ook zullen komen.

35. Voorop gesteld dat ik de prijs/kwaliteit goed in de gaten heb en ik moet zeggen dat het echt goedkoop is, moet ik toch zeggen dat we nog nergens zó slecht gegeten hebben.

Mijn voorgerecht was als volgt beschreven: Gekonfijte zalmfilet; op lage temperatuur gegaarde geplukte zalmfilet met een kreeften-dillecrème. Nou, dat klinkt lekker. In werkelijkheid krijg je een ijskoude coupe met bruine sla en daarop wat zalm uit blik!! Mijn partner had de carpaccio. Deze was ook zo koud en waterig, deze kwam recht uit de vriezer!

Gevraagd of we in plaats van nagercht een soep mochten bestellen. Dus voorgerecht, soep, hoofdgerecht. Dit kon niet. Dus toen maar voor de 4 gangen gekozen. Ik varkenshaas met daarbij diepvriesgroenten. Mijn partner mosselen die geheel koud werden geserveerd. Ze namen het mee terug en 1 minuut later kwamen ze met hetzelfde bord weer terug. Ik denk dat ze het dus even in de magnetron hebben gedaan ofzo??

Daarbij een erg lange wachttijd. de meiden van de bediening hielden dit wel goed in de gaten en gingen regelmatig kijken of ons eten al klaar was. Bij het drinken was dit niet het geval. We hebben 1x drinken gehad op 4 gangen! Ruim 2,5 uur!

Het dessert van griesmeelmousse met warme kersen smaakte goed. Alleen zaten er veel klonten gelatine in de kersen. Ik heb 'n thee genomen, want ik zat vol. Na ruim 'n half uur wachten met afrekenen (we stonden echt zo lang aan de bar te wachten), vroeg het meisje of het naar wens was. We hebben weer aangegeven, NEE. Ze zei oww dat is jammer dat is niet de bedoeling. Graag tot ziens!! Hahah zoals ik al begon is de prijs goed, maar wij weten menig eethuis, restaria of dergelijke waar je veel beter/verser kunt eten voor dit geld.

36. Heel rare zaak. Ik denk dat het gerund wordt door allemaal studenten of iets dergelijks?? Ik ben heel benieuwd wat het verhaal is achter deze zaak.

Het eten was heel simpel. Met afbak stokbrood met dipje als voorgerecht. En kip of kipsaté of zalm als hoofdgerecht en dan een chocolademousse. De borden worden niet opgemaakt, het eten wordt er gewoon opgeschept, zoals thuis zeg maar. Zo ziet het servies en de zaak er ook uit. Net alsof je bij mensen een hapje snel mee eet.

Toch was het voor de betaalde prijs wel grappig om eens gezien te hebben.

Om naar de wc te gaan moet je door de keuken. Haah

37. Goede verse producten. Zeer snelle alerte bediening. Kaart mag van ons regelmatig veranderd worden en er mogen iets meer keuzemogelijkheden zijn. Porties zijn vrij groot, waardoor de meesten van ons gezelschap maar 4 dingen hebben kunnen proeven.

Kwaliteit en bereiding van vlees (biefstuk, entrecote) perfect! Gratis kraanwater bij wijn ook een plus!

38. Over het algemeen echt super tevreden. Heerlijke gerechtjes, leuke ambiance.

Alleen de service is echt super langzaam. Na 15 minuten nog niemand aan ons tafeltje gekomen. Cocktails leken goedkoop voor 5 euro, maar als je er dan elke keer zo'n twintig minuten op moet wachten en dan ook maar een heel klein glaasje krijgt, is dit echt een teleurstelling. De prijs/ kwaliteit van het eten is perfect, maar als je dan de rekening krijgt inclusief de cocktails is dit erg jammer...

Ik hoop dat u iets heeft aan deze recensie. MVG

39. Voor de vijfde keer hier gaan dineren, met vijf volwassenen en weer was het top. Wat een creativiteit, wat een vriendelijkheid, wat een heerlijke gerechten. Wij komen zeker weer terug als de portemonee het toe laat!

40. Wij bestellen hier vaak bij thuisbezorgd.nl, altijd super netjes verzorgd. Goed warm en snel geleverd. Wel redelijk hoog met de prijzen, maar zeker een aanrader.

41. En weer helemaal geweldig gegeten. Goede gezellige inrichting. Vriendelijke bediening. Mooie porties. Vlees perfect gebakken en heerlijke saus! Wij zijn vaste klant.

42. Het nieuwe concept met de tapas is echt geweldig! Normaal neem je toch vaak de standaard dingen als gyros en biftiki etc, maar nu hebben we op deze manier de echte griekse keuken uitgeprobeerd! Zoals sardientjes, garnalen etc. een echte aanrader zijn ook de champignons in roomsaus... mmmm, en zoveel tzaziki als je wilt en brood en frietjes en slada etc. De porties mogen alleen iets kleiner zodat je nog meer kunt proeven en niet bij alle vleesgerechten ook nog gyros serveren. Van mij mag het onbeperkt eten ook in het weekend ingevoerd worden! Tot snel weer.

43. Zuid-Amerikaans Veghel

Op uitnodiging na de vorige keer nogmaals terug gegaan. We weten nu wat de vorige keer het probleem is geweest. De eigenaar was zelf niet aanwezig en de kok op het einde van de avond ook niet.

Nu de eigenaar zelf aanwezig was, zag je duidelijk dat hij een echte vakman/ horecaman is. Hij heeft er kijk op. Ook de kok kwam nog een praatje met ons maken en zijn excuses aanbieden. Wij vinden dit een goede service en zullen hier nu zeker toch weer terug komen.

Bedankt. Met vriendelijke groet!

44. Zuid-Amerikaans Veghel

Zaterdag avond hier gegeten. Is echt flink tegen gevallen. Veel producten niet vers. Heel veel gerechten zwommen in de saus!! Ze proberen je veel brood te geven zodat je snel vol zit, en tot overmaat van ramp rotte/gistende fruitsalade gekregen. Bediening erg traag waardoor we om tien uur al te horen kregen dat de keuken bijna ging sluiten. Of we nog vlug 2 gerechten wilde bestellen (terwijl we er nog maar vier op hadden). Door de emmertjes desperado en cocktails toch een zeer gepeperde rekening van 190 euro voor 4 personen. Spijt dat we geen a la carte hebben gekozen, want het was duidelijk dat de tapas allemaal voorbereid waren. Helaas heb ik ook 2 keer gemaild dat we gistende fruitsalade geserveerd hebben gekregen, maar hier krijgen we gewoon geen antwoord op... ook direct aan tafel gezegd uiteraard. Enige wat ze zeiden was: "U heeft gelijk, deze is rot" :(

45. Wij zijn zeer enthousiast over Texas Rooi. Heerlijke gegrilde gerechten. Enige jammere vonden we de "grote" porties voor een all-in concept. Wij zaten bij 4 gerechten echt vol. Wellicht krijgen jullie nu veel concurrentie van een ander restaurant met ook een all-in concept met veel meer keuze op de kaart, maar ik zou dan tegen iedereen willen zeggen: Texas Rooi is kwalitatief véél en véél beter. Zeer goed vlees, verse producten en perfect bereid. Dit is gewoon restaurant niveau, waar een echte kok in de keuken staat!
    Wij raden het echt iedereen aan. (Kleine tip is dus misschien iets kleinere porties en iets meer keuze, maar je kunt toch niet alles wat op de kaart staat op, dus zo is het dan ook wel weer :)) Zeer vriendelijke en gastvrije bediening en eigenaar. Ga zo door. Ons zie je zeker terug.

46. Oohh wat is dit jammer zeg. Wij kwamen hier zeer regelmatig eten in deze prachtige zaak, maar wat is er toch met de kwaliteit van het eten gebeurd? Nieuwe kok? Nieuwe eigenaar? Wij hadden met 2 personen het lente menu. Dit was zijn geld absoluut niet waard. Kleine porties, flauw, vlees niet goed gebakken. Echt heel jammer. En de menukaart is ook erg simpel gemaakt met diverse dingen van de green egg, dit past niet echt bij de zaak vind ik.
    Vroeger veel meer luxere dingen op de kaart zoals wagu etc. En waar is de héérlijke cappuccino van runderbouillon gebleven, want dat was een echte aanrader. Ik heb veel nieuwe klanten naar jullie gestuurd vanwege dit soepje! Nu is de vraag of wij het nog een keer de kans willen geven...

5,7
  47. Wij zijn hier gisteren op aanraden van iemand gaan eten, voor de schnitzels. Echter is dit alleen in het weekend met van alles er bij. Ik kreeg nu gewoon een schnitzel uit de frituur!! Met wat friet en champignonsaus die smaakte naar champignon soep uit blik. En een mini bakje rauwkost voor € 12,00, echt veel te duur.

Ik voelde me echt bedonderd. Ik had beter gewoon een frietje en een snack kunnen nemen, dat was ongeveer hetzelfde geweest.

3,9
  48. Afgelopen zondag gegeten. Inderdaad was er niks van stress of spanning te merken bij het net geopende zusje. Ze hadden alles goed onder controle. Goede bediening. Echter zijn wij niet super enthousiast. Het meeste smaakte goed, maar carpaccio kwam zo ijskoud uit de koeling, tartaartje helemaal doorgebakken, entrecote helemaal doorgebakken (thai style ossenhaas wel alle keren perfect gebakken), geitenkaasje nog koud van binnen.
    Heel lang op drinken gewacht. Toen zei de eigenaar toen de drankjes kwamen dat ze niet in rekening werden gebracht vanwege het lange wachten. Dit was echter wel het geval. Wij komen wel nog eens terug als de nieuwe kaart er is, maar dan op een doordeweekse dag. Ik denk dat dat de kwaliteit ten goede komt.

49. Zondag hebben wij hier gegeten. Gemengde gevoelens. Ik vind de prijs / kwaliteit verhouding echt goed. 4 gangen 20 euro is al niet echt duur, maar daarbij krijg je ook ECHT grote porties. En heel veel dingen bij het hoofdgerecht. Zowel een schaal friet als gebakken aardappelen en salade en warme groenten. Wij konden het echt niet meer op en hebben dus ook geen dessert genomen. Wijn werd ook ruim geserveerd. Volle glazen. Echter de kwaliteit... tja. gewoon redelijk. Bediening ook aardig.

Wij komen wel nog eens terug, maar ik raad het niet aan als culinair hoogstandje, maar dat is het doel van dit restaurant denk ik ook niet. MVG

50. Met Social Deal bon gegeten vanavond. Super gezellig knus tentje. Service een 10, omdat het eigenlijk voor Social Deal vol zat, maar omdat wij alleen zondags vrij zijn hadden ze een uitzondering gemaakt.

Wat je vaak ziet bij Social Deal is dat je een aangepast menu krijgt of aangepaste porties, maar dat was hier absoluut niet het geval. Kiezen uit de hele kaart en ruime porties. Extra friet en sla werden niet in rekening gebracht.

We hebben alle 4 allemaal andere gerechten gehad en het was allemaal goed en ruime porties. Hele goede menukaart. Hier kan iedereen een keuze maken.

Wij komen zeker terug. MVG