• Lid sinds 16 augustus 2015

1. New Fusion

Lent

Vicky heeft nog geen foto toegevoegd

1. Vicky's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Vicky's profielfoto
    Vicky vindt de recensie door Yael voor New Fusion leuk

Net voor het eerst kennis mogen maken met het nieuwe concept van New Fusion. De sushi was ontzettend vers en goed bereid, heel veel keus wat absoluut niet ten koste ging van de kwaliteit. Wij zijn al bij veel soortgelijke restaurants geweest door heel Gelderland en New Fusion in Lent is een van de beste waar wij geweest zijn. Een aanrader!

3. Vicky's profielfoto
    Vicky vindt de recensie door Sas voor New Fusion leuk

Heerlijk gegeten. Fijne bediening.

4. Vicky's profielfoto
    Vicky vindt de recensie door Marjolein voor New Fusion leuk

Marjolein

Vanavond voor het eerst gegeten bij restaurant New Fusion en wat hebben we genoten. Het restaurant is sinds enkele weken overgestapt naar een nieuw concept. De sushi wordt live bereid en is erg lekker. De bediening is zeer gastvrij en ook de aankleding is mooi. We waren het dan ook totaal niet eens met de recensie in de Gelderlander. New Fusion in Lent is zeker een aanrader!

5. Vicky's profielfoto
    Vicky vindt de recensie door Martijn voor New Fusion leuk

Martijn

Zojuist heerlijk gegeten bij New Fusion, het nieuwe concept is een waar succes! Super vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi ingericht restaurant met een live sushibar waar de kok vers sushi aan het bereiden is (erg lekker) en daarnaast zijn de grill specialiteiten ook erg lekker. Zeker een aanrader voor die prijs.
    Groet, een tevreden klant.

6. Vicky's profielfoto
    Vicky vindt de recensie door Erik voor New Fusion leuk

Wij kenden dit restaurant nog onder de vorige eigenaar en de reputatie hiervan was dramatisch slecht!

Wij waren dan ook blij verrast dat Fusion een nieuwe eigenaar heeft en dat er kosten noch moeite gespaard is om het gehele etablissement totaal te renoveren. Het restaurant ziet er nu eigentijds uit, met een sfeervolle inrichting, en het is er zeer proper!

Omdat ik nogal sceptisch ben t.a.v. buffetten, waar dan ook, moest ik tot mijn eigen verbazing vaststellen dat de kwaliteit en de variëteit van dit Chinees/Indische eten mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Bij voortduring werd vers eten aan het buffet toegevoegd opdat uitdroging door verwarmingsplaten/verlichting voorkomen werd. De bakplaat was voortreffelijk en nummer 12 van de lijst is zeer aanbevelingswaardig. Een gerecht wat ik in NL nog nooit ben tegengekomen. Bij navraag bleek dat men dit gerecht rechtstreeks uit China importeert.

Gelukkig is dit geen "twaalf in een dozijn restaurant" wat je veelal in den lande tegenkomt waarbij de keuken zich kenmerkt door te veel zout en te aangepast aan de Hollandse (wan)smaak. Bij Fusion zijn de groentegerechten erg smaakvol en vers en de vleesgerechten hebben een duidelijke eigen Oosterse "flavour".

Gelukkig konden we de auto parkeren op hun eigen parkeerplaats maar dat had waarschijnlijk te maken met de doordeweekse dag waarop wij hen bezochten.

Al met al een leuke avond gehad waarbij je duidelijk het gevoel hebt dat de klant nog koning is!

Ga zo door want het is zeker voor herhaling vatbaar.