1. Chinees-Indisch Enschede

Vic

We kwamen er op een doordeweekse zondagavond terecht; de zaak zat helemaal vol, wat je bij een klassieke Chinees tegenwoordig zelden nog meemaakt. We mochten aan de tafel zitten die normaalgesproken bedoeld was voor de familie zelf. Heel aardige mensen, goede bediening en prima gegeten, niet duur, kortom: een modelchinees!

2. Chinees-Indisch Swalmen

Vic

Onlangs hier weer gegeten, voor de tweede keer en deze keer kan ik er niet om heen: dit is een Super-Chinees! Zo fijn, zo goed, zo eerlijk. Geen fratsen, geen modern gedoe, maar een achte, authentieke, ouderwetse Chinees zoals het hoort. Het eten was voortreffelijk, ruime porties en heel goedkoop. De rode wijn is aan de zoete kant, maar toch heel lekker en bijna een soort port. Ik zou vier keer 5 sterren gegeven hebben als het er niet zo stil was. Dus nog een tip: zet een fijn Chinees achtergrondmuziekje op en dan is het PERFECT!

3. Chinees-Indisch Dieren

Vic

Ik mis de klassieke Chinees bij Mijn Vriend. Eten was wel lekker, maar beetje karig, zowel qua hoeveelheid als het aantal gebruikte ingrediënten en daarnaast verhoudingsgewijs nogal aan de prijs. Wel mooie gebeeldhouwde worteldecoraties bij je eten, dat zie je niet zo vaak meer.
    Sfeer en ambiance OK.

4. Chinees-Indisch Renkum

Vic

Je vraagt je af: hoe lang blijft deze Chinees nog bestaan? Ik hoop nog heel lang, want dit is een klassieker! Een genot om hier te zijn. Lekker ouderwets, beetje sleets eigenlijk, maar zo hoort een Chinees restaurant te zijn volgens mij. Prima eten!

5. Chinees-Indisch Heelsum

Vic

Uitstekend Chinees restaurant van de klassieke stempel! Als vegetariër kun je hier heel goed terecht met veel keuze mogelijkheden. De eerste keer dat ik hier kwam vond ik de vegetarische rijsttafel voor drie personen wat aan de krappe kant (was meer een tweepersoons gerecht), maar het was wel heel bijzonder opgediend/opgediend, met gevoel voor vormgeving en presentatie. Bij een andere gelegenheid een ander gerecht gekozen met ruime porties. Tja, je gaat tenslotte toch ook naar een Chinees restaurant om lekker te "bunkeren" :-)

6. Chinees-Indisch Apeldoorn

Vic

Heel goed gegeten! Prima Chinees restaurant. Lekker ouderwets zonder poespas. het duurde voor een Chinees restaurant relatief lang voor we ons eten kregen, maar dat is alleen maar een goed teken. Ruime porties, schappelijke prijzen, vriendelijke jongeman die ons bediende. Bij de in de andere recensies geroemde loempia's kan ik me alleen maar aansluiten. Een model-chinees!

7. Vic

8. Chinees-Indisch Doetinchem

Uitstekend Chinees-Indisch Restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Prima vegetarisch kunnen eten, maar de Fu Yong Hai van mijn tafelgenoot smaakte mij ook prima. Enorme loempia's! Dit restaurant mikt vooral op afhalers; er zijn maar twee (evt. drie) tafels; ze waren continu bezet tijdens ons bezoek. Ga hier graag nog eens heen. Dank nog voor de kalender van 2016!

9. Chinees-Indisch Swalmen

Vic

Ouderwets Chinees restaurant met ouderwets lage prijzen en prima bediening. Het eten was heel erg goed, dus echt kwaliteit voor je geld. Wel opmerkelijk vond ik dat je bij Nasi Goreng een nogal vol beladen bord met alles tegelijk krijgt ipv -meer gebruikelijk- de schaal met de diverse gerechten die je zelf naar believen kan opscheppen.
    Zoals bij wel meer familierestaurants fungeert ook bij deze Chinees de eetzaal min of meer als huiskamer van het gezin zodat het kan gebeuren dat je met jengelende kinderen zit. Maar voor de rest: prima restaurant!

10. Chinees-Indisch Voorthuizen

11. Chinees-Indisch Voorthuizen

Vic

Uitstekend Chinees restaurant met goed bereide gerechten en waar je ook als vegetariër prima terecht kunt. Zeer gastvrije en accurate bediening. Gezellige praatjes van de cheffin! Heb hier nu een paar keer gegeten en was steeds dik tevreden. Interieur is een beetje gedateerd, maar dat verhoogt m.i. de sfeer van een authentiek Chinees restaurant. Verder goede prijzen (niet duur dus) en je krijgt altijd wel iets toegestopt als je weggaat. Kortom, zeer de moeite van een omweg waard als je van een Chinees restaurant houdt zonder modernistische wok- en tei-pan-yaku fratsen.

12. Chinees-Indisch Zeist

Zeer groot restaurant, waar je op stille avonden de intimiteit een beetje mist. Prima gegeten, snelle maar wat afstandelijke bediening.

13. Chinees-Indisch Zeist

Heb hier in het restaurant de klassieker "Bami Goreng Speciaal" besteld. Ontzettend goed bereid; heel smaakvol en royaal. Bediening was vlot en accuraat. Heerlijke ambiance waar je je prima op je gemak voelt. Een aanrader van de bovenste plank! Ik heb heel veel Chinese restaurants bezocht; deze mag in de top 5!