• Lid sinds 2 juni 2012

Hoorn

VERWIJDER ME PROFIEL heeft nog geen foto toegevoegd

1. VERWIJDER ME PROFIEL's profielfoto
    VERWIJDER ME PROFIEL heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Het drinken, zoals de fristi, smaakte naar goedkope troep. Ook vroegen wij om een glaasje water, maar deze kregen we niet omdat ze alleen maar spa blauw schonken. Dit kwam omdat ze voor kraanwater geen geld konden vragen. Nou ik wou hier best voor betalen hoor als we van dit gezeur af zouden zijn. Ook moesten we erg lang op ons eten wachtten terwijl de kok gewoon leuk aan het bellen was. Toen we uiteindelijk ons eten kregen was het koud. Ook was het personeel niet erg vriendenlijk en keken ze de hele tijd naar onze tafel of we het eten al op hadden. Hierdoor hadden wij het gevoel dat ze ons liever weg wouden hebben. Ook bestelden wij een drankje en namen ze later bij een andere tafel de bestelling op, deze kregen echter hun drankje eerder dan ons. Dit uitje was voor ons niet herhaling vatbaar.

4,3
  2. VERWIJDER ME PROFIEL's profielfoto
    VERWIJDER ME PROFIEL heeft een recensie geschreven voor 't Luifeltje
    Internationaal Hoorn

Erg gezellige mensen en ik heb nog nooit zo lekker gegeten.
    Het personeel was erg vriendelijk en de gastheer maakte gezellig een praatje. We gaan hier zeker nog eens eten. De sfeer was ook helemaal top en de kwaliteit van het eten was ook goed. Het is echt een top restaurant!