• Lid sinds 21 februari 2012

Gusto

3. -

Irodion

Roermond

Verseveld heeft nog geen foto toegevoegd

1. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Jullie zijn echt dollarfreaks alles draait om de euro s als je hebt gereserveerd en er is bij aankomst geen plaats je word na lang wachten in een afgelegen hoek geplaatst en weer wachten wachten jammer jullie richten jullie zelf ter gronde ik eet wel ergens anders al is het eten nog zo goed. Jullie gaan aan jullie hebzucht ten onder.

6,5
  2. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor Gusto
    Italiaans Roermond

De bediening was goed prijs normaal maar het eten was smakeloos geen kruiden geen sausje niks jammer was onze 45 jarige trouwdag die we vierden met onze kinderen.

3. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor Irodion

Jammer… na heeeeel veel keren geweldig te hebben gegeten nu n afknapper juist toen we onze trouwdag vierde. In een hoekje weggestopt karig eten en na de vraag de rekening graag kregen we n drankje aangeboden we bestelde twee koffie maar die stonden n kwartier later wel op de rekening. We hebben alles betaald maar zijn er helemaal klaar mee het beste de groeten!

4. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft gereageerd op een recensie van Het Pakhuis

Dan had U uw wisselgeld nog snel ik heb na 3 keer vragen moeten smeken om de rekening en aan andere tafels werd eten geweigerd omdat t te druk zou zijn de zaak zat amper half vol ook wij komen hier nooit meer !!!

5. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor Het Pakhuis

Schandalig! De hamburger was rauw heb 3 keer om de rekening moeten vragen maar wat ik schandalig vind t ouder echtpaar aan t tafeltje achter ons kon koffie krijgen maar geen broodje! Nog 3 tafels kregen dit te horen twee vertrokken meteen! Ze groeien dat vrouwtje ook nog toen de serveerster weg was en ik heb zo n honger. De zaak zat maar goed half vol. Ik vind dit horeca onwaardig n schande is deze zaak voor de horeca en voor Roermond. Eigenaar en personeel en vooral de serveerster die er op vrijdagmiddag 28 december liep SCHAAM jullie! Rauw eten en onverschillig en klantonvriendelijk zijn is nog daar aan toe mensen eten weigeren kan niet! Mij zie je er nooit meer en ik zal t overal vertellen!

6. Verseveld's profielfoto
    Verseveld vindt Heere aan de Maas leuk

Verseveld

7. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft gereageerd op een recensie van De Schans

Ik ben het helemaal met U eens , wij waren er voor de derde keer maar..........wat n achteruitgang eten niet vers , bij elkaar gegooide lauwe zooi , mijn schoondochter jaar wokgerecht was n schande leek wel afwaswater ipv eten , de vorken van het rauwe vlees lag op de uitgedroogde groenten , vlees was telkens niet gaar , er drupte vuil vet uit de afzuigkap op de bakplaat en IN het eten , warm buffet zag er onsmakelijk uit , slecht bijgevuld of het werd bovenop gepleurt , wijnen niet te drinken maar vooral vies,vies,vies eten,tafels,vloer,bakplaten potten en pannen vet en vies !!!!! Wat n achteruitgang voor ons niet meer , dit was de laatste keer de schans !!!!

8. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor De Schans
    Nederlands Geffen

Vorig jaar tweede kerstdag hier gegeten met kinderen en kleinkinderen. Voor elk wat wils, goede sfeer, vriendelijk personeel, veel keuze en het eten was hartstikke goed. De kleinkinderen aten in etappes en gingen dan de speelkelder in.

Kortom, wij zijn er met kerst weer en dat wil wat zeggen; wij moeten er vanuit Roermond meer dan 100 km voor rijden!!

9. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor Bistro 't Kannetje

Hier gegeten tijdens een weekendje Amersfoort, we komen beslist nog eens terug naar Amersfoort maar niet bij het kannetje. De soepen zeer karig, uiensoep niet gegratineerd maar een stukje stokbrood met kaas erover heen, bouillon (slootwater) waar je de groenten moest zoeken, vlees dat dreef in soep ipv saus, karige smakeloze bijlages... nee dit was echt onder de maat dus wij zoeken ons de volgende keer een ander restaurant!!

3,9
  10. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor Con Fuego
    Steakhouse Breda

Samen met twee vriendinnen gegeten tijdens een dagje winkelen in Breda en tijdens de wedstrijd van het nederlands elftal tijdens het wk. Niets van te merken hoor, het personeel was attent, hield ons op de hoogte wie gescoord had (wij zaten binnen, tv was buiten), kwam vragen of het smaakte en daar kan ik kort over zijn; volgende keer in Breda is dit ons eet adres, geweldig vlees, uitmuntend gebakken, sla en couccous heerlijk, niks te klagen, heerlijk gegeten!!

11. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor John's Frituurshop

We waren een paar dagen in zeeland en wilde een avond eens niet uit eten maar gewoon een ordinair frietje, heerlijk. We keken op internet en vanwege de recenties waren we snel klaar; hier gingen we n frietje eten. Maar wat viel dat tegen zeg! Ongezellige povere zaak, luidruchtige (vaste) klanten en het eten, de sate kwam uit een pakje van de supermarkt, kroketten te hard gebakken, frites niet knapperig, het enige wat smaakte was de mayonaise. Rapportcijfer een dikke 4!

12. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor In den Walcherschen Dolphyn

Hier hebben ze de lekkerste appeltaart van Zeeland, 'n maaltijd op zich!!

13. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor Juliana
    Internationaal Domburg

Zaterdag avond hier gegeten. De bediening was goed, barpersoneel is meer met elkaar bezig. Eten redelijk, uiensoep god, carpacio te veel kaas, steak redelijk, kabeljouw te veel tomaat, toetje klein en fantasieloos. Voor 85 euro is dit grof betaald. Wij komen vanuit limburg 3x per jaar in zeeland en bezoeken elke keer een dagje domburg maar hier eten wij niet meer, er zijn veel betere zaken!

14. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor Chi Ling

Heeerlijk gegeten. Personeel heeft alle aandacht voor de klant en maken nog een praatje, kortom top!!