• Lid sinds 7 november 2009

Wok A Box

Alkmaar

verontwaardigd heeft nog geen foto toegevoegd

1. verontwaardigd's profielfoto
    verontwaardigd heeft een recensie geschreven voor Wok A Box

Hadden we net veel uitgebreidde extra extra's besteld (doe eens gek, verwen jezelf), kregen we 2 dozen waarvan de ene één smaak had: flauw en ontzettend flauw en de andere incompleet; niks geen lekkere shi-takes en groene peultjes (zoals de vorige keer, toen was het echt een aanwinst, die eerste keer)

Word je geacht dit te melden en dat doe je dan ook, krijg je te horen dat ze het er allemaal wel ingestopt hebben, nou ja, dan hoef ik toch ook niet de moeite te nemen om hierover op te bellen?

Ik heb wel wat beters te doen op mijn vrije avond!

Enfin, ik kon 3 euro krijgen op mijn volgende bestelling, bestelling? Welke bestelling? Echt niet, er zijn wel betere take-aways in Alkmaar.

Toen ik uitlegde, dat het dáár helemaal niet om gaat, maar om een verpestte maaltijd, qua eten en sfeer (dat komt wel weer goed) en de reactie, als je dan belt... kwaliteitsverbetering, klant relatie gericht en marketing ten tijden van de regressie.... need I say more?
    Dan verwacht je wel iets meer dan ontkenning en beschuldiging, enfin er zijn meer vissen in de zee!