• Lid sinds 24 september 2015

Al onze gerechten worden vers bereid in eigen keuken. Het grootste gedeelte van onze gerechten bestaat uit biologische producten, welke met de grootste zorg worden bereid. Ook diëten zijn voor ons geen enkel probleem.

Van restaurant:

Beoordelingen

Veluws Eethuis Wissel heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto
    Veluws Eethuis Wissel heeft gereageerd op een recensie van Veluws Eethuis Wissel

2. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Beste Marieke,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie.

Allereerst excuses voor de reservering. Dit is een fout geweest in ons systeem. Daarnaast vinden we het jammer om te horen dat uw ervaring bij ons niet geheel bevallen is en nemen dit graag mee voor de toekomst.

Hopelijk mogen we je desondanks snel weer verwelkomen in ons eethuis.

3. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

4. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Wat leuk om te horen Betty! Hier worden we blij van!
    Bedankt namens het hele team!

5. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

6. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

7. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt voor je uitgebreide recensie Francis. Wat een mooi cijfer! Hier worden wij blij van. Bedankt voor de positieve woorden. Graag tot de volgende keer in Epe!

8. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Goed te horen dat het etentje een succes was, Lisette. Hopelijk schuif je nog eens bij ons aan!

9. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Goed te horen dat het etentje een succes was, Sylvia. Hopelijk schuif je nog eens bij ons aan!

10. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt voor de positieve woorden. Hier worden wij blij van! Graag tot de volgende keer in Epe!

11. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt voor de positieve recensie. Graag tot de volgende keer in Epe!

12. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

13. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Wat fijn om te horen Frank. Hier worden wij blij van. Bedankt voor de positieve woorden. Graag tot de volgende keer in Epe!

14. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

15. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Dankjewel voor jouw review! Graag tot ziens in Epe.

16. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Dankjewel Carien voor de mooie woorden. Hier worden wij blij van! Graag tot snel in ons eethuis.

17. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt voor de positieve woorden. Dankjewel Elly en graag tot de volgende keer in Epe!

18. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Wij worden heel blij van jouw positieve woorden. Dankjewel Kees en graag tot de volgende keer in Epe!

19. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt voor de uitgebreide recensie! Graag tot een volgende keer!

20. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Wat een mooi cijfer! Fijn om te horen dat het allemaal zo naar wens was. Daar doen we het voor! Graag tot snel ins ons eethuis.

21. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt voor het mooie cijfer! Graag tot snel ins ons eethuis.

22. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Ontzettend bedankt Adelina voor de lieve woorden. Hier worden wij blij van!
    Graag tot snel in ons eethuis.

23. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt voor de mooie woorden! Fijn dat het allemaal zo goed bevallen is.
    Graag tot ziens in ons eethuis.

24. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Dankjewel Isis voor de mooie woorden. Hier worden wij blij van! Graag tot snel in ons eethuis.

25. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt Nynke voor het mooie cijfer! Graag tot snel ins ons eethuis.

26. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Fijn om te horen René. Dankjewel voor je recensie en we zien je graag weer terug bij Veluws Eethuis Wissel.

27. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Goed te horen dat het etentje een succes was, Mariëtte. Hopelijk schuif je nog eens bij ons aan!

28. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Leuk dat jullie er waren, familie Gerritsen! Bedankt voor deze recensie en graag tot een volgende keer in Epe.

29. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Dankjewel voor jouw review, Angelina! Graag tot ziens in Epe.

30. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Hartstikke gezellig dat jullie met z'n drieën bij ons hebben gegeten. Dankjewel voor de mooie woorden en graag tot de volgende keer, Remko!

Meer activiteiten