• Lid sinds 3 april 2011

Het Wapen van Axel

Axel

Restaurant Méditerranée

Hulst

Vaste klant heeft nog geen foto toegevoegd

1. Vaste klant's profielfoto
    Vaste klant heeft een recensie geschreven voor In den Wijngaard

Na een vriendelijke ontvangst hebben we eerst wat gedronken op het terras. Via een cadeaubon zijn we in deze setting terecht gekomen. We hadden gewoon keuze uit het menu. Voor/hoofd/nagerecht, geen probleem. Alles zag er prima uit, genoeg aandacht van de gastheer/eigenaar, niet overdreven, maar gezellig en goed. Daarna nog uitleg gekregen over hun escargots, vol passie vertelde hij over deze landslakken die ze zelf kweken en verwerken. Wij hebben deze keer geen slakken gegeten, maar we gaan zeker terug! Grillen met groepen, gezellig samen eten of wat drinken, hier moet je geweest zijn, al is het alleen al voor de welkome sfeer!

2. Vaste klant's profielfoto
    Vaste klant heeft een recensie geschreven voor Restaurant Méditerranée

Net restaurant, vriendelijke bediening en goed eten.
    Om een minpunt te noemen, wij zaten bij de bar en achter ons werd de drank gehaald en moesten klanten pinnen. Niet relaxt om te zitten, de andere tafels zijn prima om gezellig te zitten.

3. Vaste klant's profielfoto
    Vaste klant heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Axel

Bij de andere eigenaren kwamen we zeer vaak. De laatste tijd loopt de kwaliteit niet achteruit, hij rent! Heel erg jammer, het lijkt wel alsof er veel geld verdiend moet worden, maar op welke manier is niet van belang. Met een vriendin wezen lunchen, we namen de Ceasar salade. Een klein handje krulsla, 30 gram gerookte kip, 2 halve reepjes komkommer, 4 stukjes tomaat, een sausje in een plat lepeltje. Het scharreleitje kwam na 10 minuten, warm, 2 halve stukjes, ieder een halfje. Dat was onze maaltijdsalade, ronduit schandalig. Dit is een voorgerechtje van 5 euro, niks meer waard. De high-tea was wel goed, hopelijk houden ze dit zo!

4,9