• Lid sinds 5 februari 2012

Bij Cosineros

Zuidlaren

2Belgen restaurant

Groningen

van der waart heeft nog geen foto toegevoegd

1. van der waart's profielfoto
    van der waart heeft een recensie geschreven voor Bij Cosineros

Tijdens een fietstocht hebben we hier koffie met huisgemaakt appelgebak genuttigd. Het appelgebak was zo lekker dat we, na het zien van de menukaart, besloten hier dezelfde avond te gaan eten. We werden 's avonds gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten! Er staan leuke dingen op de kaart waardoor dit restaurant zichzelf toch echt wel hoger mag inschatten dan een eetcafe. Mijn partner had als hoofdgerecht sukade. Dit was veruit de lekkerste sukade die we ooit geproefd hebben. Ook de voorgerechten en het desert waren zalig! De bediening was vriendelijk en er werd veel zorg aan de gasten besteed. Een echte aanrader om hier te gaan eten! Wij komen zeker terug!

2. van der waart's profielfoto
    van der waart heeft een recensie geschreven voor 2Belgen restaurant

Ik heb hier nu een aantal keren gegeten en ik vind het iedere keer weer zalig. Echte belgische gerechten, erg vriendelijk personeel, een leuke kaart en warm en sfeervol ingericht. Het klopt dat er wat tijd tussen de gerechten zit, maar ik ga juist uit eten voor een avondvullend programma en niet om binnen een uur weer buiten te staan, dan kan ik ook naar de snackbar. Kortom; dit is een uitstekend restaurant en verdient meer aandacht.