• Lid sinds 5 januari 2015

Eetcafé Gewoon

Rotterdam

Eetcafé Gewoon

Rotterdam

van der Velden heeft nog geen foto toegevoegd

1. van der Velden's profielfoto
    van der Velden vindt de recensie door GCHB1976 voor Cookers leuk

Prijs - kwaliteit totaal niet in verhouding. Onvriendelijke reactie van personeel na een opmerking onze kant.
    Jammer, Cookers is beter geweest

2. van der Velden's profielfoto
    van der Velden vindt de recensie door Harry voor Cookers leuk

Eten was goed maar bediening is echt een lachertje. De baas loopt regelmatig het personeel te corrigeren wat hoorbaar is bij de gasten (terwijl die zelf met zijn hemd half uit zijn broek loopt). Bediening werkte finaal langs elkaar heen. Net wat extra drinken besteld... gelijk erna de volgende: Wilt u iets drinken? Zelfs toen ik net betaald had en nog terug liep naar mijn tafel.. weer de bediening.. Wilt u nog iets drinken? Ze doen ongetwijfeld hun best maar heb een hard hoofd in de toekomst van deze zaak...

6,5
  3. van der Velden's profielfoto
    van der Velden heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Gewoon

Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Tapasbar gewoon! We hebben gebruik gemaakt voor onbeperkt tapas. De service is goed en het eten is heerlijk! Vooral de kipreepjes in honing is echt een aanrader. Wij komen heel snel weer terug!

4. van der Velden's profielfoto
    van der Velden heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Gewoon

Heerlijk gegeten op een zaterdagavond. Ons laten verrassen door de kok met een 5 gangenmenu. De gerechten kwamen vlot na elkaar en ook onze glazen werden goed in de gaten gehouden! Wij hebben genoten en komen snel terug!