• Lid sinds 12 juli 2018

Beoordelingen

1. De Wachtkamer

Groningen
Nieuwe recensie

Valentijn van der Gaag heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Valentijn van der Gaag's profielfoto
    Valentijn van der Gaag vindt de recensie door mirjam voor De Wachtkamer niet leuk

Waardeloos! Je kunt je geld beter door WC spoelen! Wat een smerig eten is dit zeg! Slappe koude patat. Een bamischijf die uit je vingers brokkelt van ellende als je het oppakt. Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Dit was 1 keer en nooit weer!

2. Valentijn van der Gaag's profielfoto
    Valentijn van der Gaag vindt de recensie door Krista voor De Wachtkamer niet leuk

Snelle levering, het eten was nog warm... Patat was meerdere malen gefrituurd en niet te eten... Heb hier maar paar patatjes van gegeten maar was echt niet lekker!

1,7
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. ik bestel hier geregeld de cafetaria gedeelte is onder de maat maar de pizza en lahmacun is hier heerlijk
    je kan het beter wel zelf ophalen ik woon 5 minuten lopen er vandaan en nog presteren ze het om het koud te leveren en voordeel van afhalen een pizza kost dan maar 5 euro

4. Valentijn van der Gaag's profielfoto
    Valentijn van der Gaag vindt de recensie door Jeroen voor De Wachtkamer niet leuk

Het eten was erg vies, en de eigenaar van deze tent werd boos omdat wij wouden blijven eten. Voor de rest plakt alles op de vloer, en is het binnen ook erg warm.

1,3
  5. Valentijn van der Gaag's profielfoto
    Valentijn van der Gaag vindt de recensie door Melissa voor De Wachtkamer niet leuk

Mijn broer en ik hebben onlangs via THUISBEZORGD eten besteld. o.a stokbrood, daar kregen wij de optie wat we erbij wilden. Wij houden erg van knoflooksaus en dus was dat onze saus erbij.
    Bij de bestelling zat de saus er echter niet bij.

Toen wij hierover belden, kregen wij de minst sympathieke man aan de lijn.
    De beste meneer in kwestie spreekt amper Nederlands en spreekt ons aan met "mattie".
    Vervolgens wordt ons verteld dat we niet goed besteld hebben, terwijl wij de bestelling zwart op witten hebben staan.

Meneer verheft zijn stem en werd agressief. Op dusdanige wijze dat ik mij er niet prettig bij voel dat hij weet waar ik woon.

NOOIT weer zal ik hier bestellen!!

6. Wimdegroot

Ik kreeg geen broodje bij mijn satekroket maar toen ik belde werd de verantwoordelijke direct geroepen en er op gewezen. Volgende keer een gratis broodje, nou vooruit maar dan

7. Valentijn van der Gaag's profielfoto
    Valentijn van der Gaag vindt de recensie door Patrick voor De Wachtkamer niet leuk

Patrick

1 ster zelfs niet waard. Patat koud bezorgd en saté overal in de zak bahalve in het bakje. Gebeld en werd heel onbeschoft behandeld maar zou toch een nieuw patatje krijgen, alleen is deze is nooit bezorgd.

8. Valentijn van der Gaag's profielfoto
    Valentijn van der Gaag heeft een foto toegevoegd van De Wachtkamer