• Lid sinds 28 februari 2016

Eethuis 't Smulhoes

Landgraaf

V. heeft nog geen foto toegevoegd

1. V.'s profielfoto
    V. heeft een recensie geschreven voor Eethuis 't Smulhoes

Wij hadden een bestelling geplaatst via Thuisbezorgd.nl. Na een uur belde ik op om te vragen wat de verwachte levertijd zou zijn. De meid aan de telefoon gaf aan dat het nog zeker drie kwartier zou duren! Maar als ik het kom ophalen is het binnen 10 min. klaar. In overleg zou ik het gaan ophalen en kreeg ik op mijn verzoek een compensatie, een gratis fles cola. Ik heb er zeker 7 min over gedaan om een parkeerplek in de buurt te zoeken en heb uiteindelijk op een bushalte moeten parkeren. Uiteindelijk kwam ik aan en zag ik dat twee jonge meiden de boel aan het runnen waren. Ik nam de bestelling aan en ging naar huis. Eenmaal thuis merkte we op dat de friet zuurvlees nogal karig was, na inspectie leek het erop dat er naderhand frites aan toe waren gevoegd en was opgewarmd (sommige delen heet sommige koud). Er waren geen stukken vlees te bekennen in de saus. Ik heb mijn man afgeraden deze verder op te eten omdat ik van mening ben dat deze friet zuurvlees al eerder aan iemand anders was geserveerd! De gehaktbal en mexicano hadden beide een vreemde 'kip/vis' smaak en de frikandel speciaal had weinig saus en uien. De zak frites was prima. Het restaurant zelf was vrij standaard ingericht, maar zeer moeilijk te bereiken met de auto i.v.m. parkeren.

Ik vind het jammer dat ik zelf heb moeten vragen voor compensatie en achteraf gezien kon ik beter van de bestelling afzien. De prijs was best in orde als we dat hadden ontvangen wat we ook verwacht hadden. Niet voor herhaling vatbaar!

2,3