• Lid sinds 16 januari 2017
Van restaurant:

Café Colette

Haarlem

Twaalf Balcken heeft nog geen foto toegevoegd

1. Twaalf Balcken's profielfoto
    Twaalf Balcken vindt de recensie door Marian voor 't Schoutenhuys leuk

De entourage is prachtig, de gerechtjes zijn heerlijk, hoog van kwaliteit.
    De pauzes tussen de gangen door, precies goed.
    Wat ik wel vond tegenvallen, was de prijs van een glas huiswijn van 6,50€, daar schrok ik van.
    Dit werd ons ook niet verteld, er is n.l geen kaart.

2. Twaalf Balcken's profielfoto
    Twaalf Balcken vindt de recensie door Mayke voor 't Schoutenhuys leuk

Wat een fantastische avond dineren in Het Schoutenhuys. Eind van de middag gebeld om te reserveren. Het concept werd uitgelegd, het thema van die avond was “asperges”. Alle kleine gerechten waren hierop afgestemd. De man die alle 5 bezette tafels bediende bracht ieder gerecht met een mooie toelichting. Wijn kon in 2 halve glazen besteld worden zodat je toch 2 wijnen kan proeven als 1 glas wijn voldoende is. Je kunt ook bij iedere gang een ander glas wijn krijgen maar dat is voor ons teveel. Suuuuuper lekker gegeten. Er was voldoende tijd tussen de gangen (kleine gerechtjes) en de kwaliteit was top!
    Wijnen waren bijzonder lekker en pasten goed bij het eten. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje dineren. Goede kwaliteit, bijzondere gerechtjes, creatief, met aandacht bereid, opgemaakt én geserveerd!

3. Twaalf Balcken's profielfoto
    Twaalf Balcken heeft een recensie geschreven voor Café Colette

Café Collette maakt zijn onderschrift als Franse Bistro meer dan waar. De kleine mooie marmeren tafels, Thonet stoelen en de levendige ambiance ademen een klassieke sfeer uit.
    De bediening is attent van begin tot eind, er is een mooie betaalbare wijnkaart ook met open wijnen. De kwaliteit van het eten sluit hier perfect bij aan. Goede steak tartaar, heerlijke poussin gevolgd door een heerlijke variant op tiramisu.

4. Twaalf Balcken's profielfoto
    Twaalf Balcken heeft gereageerd op een recensie van De 12 Balcken

Bedankt voor de feedback en we zullen uw commentaar bespreken.