• Lid sinds 6 december 2015

Alexandros

Huissen

Alexandros

Wageningen

Truus Spies heeft nog geen foto toegevoegd

1. Truus Spies's profielfoto
    Truus Spies heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Sfeervol en gezellig restaurant, vriendelijke bediening ,wij hadden een bon van groupon en dan is de prijs kwaliteit verhouding prima zonder deze bon vinden wij de prijs redelijk prijzig. Ik vondt het jammer dat ze geen gevulde paprika hadden en er ook geen moeite voor deden om in de keuken te vragen of dat mogelijk was zoals ze dat in wageningen wel doen, maar verder was het prima en hebben we heerlijk gegeten

2. Truus Spies's profielfoto
    Truus Spies heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Op 5 december gingen we met ons drieen lekker uit eten bij alexandros met een bon van groupon, daar aangekomen en vriendelijk ontvangen te zijn konden we ons eten bestellen. Toen de ober ons vroeg naar onze groupon bon bleek ik de verkeerde bon bij me te hebben waar geen scanner op zat en ook geen reserveringsnummer op stond, dus eigenlijk hadden we weer huiswaarts gemoeten. Maar dank zij de goede service en de vriendelijke bereidheid van alexandra om ons toch niet naar huis te sturen konden we toch gewoon blijven en mochten we de goede bon de volgende dag door mailen. We hebben heerlijk gegeten en zoals altijd bij alxandros een hele gezellige avond gehad met vriendelijk personeel, heerlijk eten en de live zanger. En zeker toen st.klaas en zijn zwarte pieten binnen kwamen kon onze avond niet meer stuk, mede dankzij Alexandra die ons zo gastvrij heeft ontvangen. Wij gaan dan ook snel weer een keer eten bij dit gezellige restaurant.

Alexadra nogmaals bedankt voor jullie goede service, van ons alle drie een dikke pluim.