• Lid sinds 27 januari 2013

Heerlijck

Barendrecht

Imroz

Waalwijk

Trudy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor Le Baron

Trudy

Fantastisch gegeten. Was er via vakantieveiling. Werd er vriendelijk ontvangen door een attente ober die mij wegens invaliditeit via de zij ingang naar binnen liet en later ook zo naar buiten zodat ik geen trapje hoefde te lopen. Als voor gerecht de uien soep en de champignons met geiten kaas genomen, dit was erg lekker. Het waren flinke porties. Als hoofdgerecht hadden we spareribs en scholfilet. Het vlees was veel en erg mals. De vis was een wat klein portie voor de wat grote eter maar was erg lekker bereid. Voor het toetje hadden we dame blanche en een walnoot ijsje. Een heerlijk ijsje. In de walnoot ijs was de walnoot er niet overgevlogen echt lekker. We zijn met volle buik en een goed gevoel naar huis gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar. Personeel heel erg vriendelijk en heel alert.

2. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor Hotel den Brouwer | Brasserie

Heel slecht gegeten. Jammer, concept veranderd. Je moet eten wat de pot schaft. Bij binnenkomst wordt niets uitgelegd. Vlees en vis op 1 bord. Als voorgerecht meloen niet rijp en flinter dun. Alles was 1 hapje, net genoeg om te proeven. Vis van hoofdgerecht niet gaar. Groente was zo hard, kon er een gat mee in een deur gooien. Er wordt op de klant beknibbelt. Te duur voor wat je krijgt. Zeker geen culinair hoogstandje. Sauzen uit een pakje, alles was smaakloos. Tafels staan op elkaar dus heb je luidruchtige buren kun je zelf niet praten met elkaar. Personeel vroeg of zei niets. Alles werd zwijgend afgeruimd en opgedekt.

Geen aanrader. Wij gaan zeker niet meer terug.

3. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor De Kneut
    Huiskamerrestaurant Ulicoten

Trudy

Toen we binnen kwamen werden we eerst aangestaard zo van wat komen jullie hier doen. Toen vroeg ze al zwaaiend met een mes of we kwamen dineren. We werden naar buiten op het terras gebonjourd, keus om binnen te zitten was er niet want ze hadden al buiten gedekt en ze vertelde nog steeds zwaaiend met een groot slagersmes dat de meeste mensen liever buiten zaten. Dus er zat voor ons niet anders op dan naar buiten te gaan. Erg koud gehad tijdens het eten.

We kregen een amuse die zo uitgedroogd was dat hij volgens ons al een poosje gestaan had. Vervolgens hadden we carpatio die wel ging en een tomatensoep die uit eigen keuken kwam. Deze soep was een opgewarmde tomatensap met kant en klaar ballen en maggi. Toen het hoofdgerecht. We hadden een schnitzel die uit de frituurpan kwam op een bedje van ondefinieerbare groente en 2 champignons met 1 stukje spek 2 stukjes ui en 3 paprika stukjes. Die werd geserveerd met friet die het zelfde smaakte als de schnitzel, gebakken aardappel die niet echt gebakken was dus smaakte als gekookte aardappel en een bak met groen zonder dressing.

We hadden een dame blance besteld, maar we kregen iets anders. Aan de ober gevraagd wat dit was. Kreeg vervolgens toch nog een dame blance waarvan de chocolade te lang op had gestaan en bitter smaakte en het ijs zat vol schilvers. Heb nog nooit zo slecht gegeten en de service was bar en boos. Kom hier ook nooit meer terug en zal het ook niemand aanraden.

4. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor Brasserie Duinlust

Trudy

De sfeer was geweldig. Leuke bediening . Heerlijk gegeten. Keus genoeg.
    Had geboekt via vakantie veiling maar het maakte geen verschil.
    Komen zeker nog een keer terug

5. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor Taverna Aphrodite

Trudy

Via vakantie veiling hier gekomen. Als je met een rolstoel komt moet eerst de zaak worden verbouwd om tussen de tafels door te komen. Portie's waren erg klein. Pita brood je voor met kruiden boter was lekker. Ook het voorgerecht de mosselen waren erg lekker ook al waren de mosselen niet gebakken maar gekookt. Mixtgril was een droge hap zonder saus, een vingerhoedje salade uit een potje, de friet zat een oliesmaak aan. Het nagerecht was echt verschrikkelijk smerig het had een notentaartje met slagroom moeten voorstellen. De slagroom kwam uit een spuitbus het taartje kwam uit de vriezer en was zompig en smaakte naar griesmeel. Het personeel hing met uitserveren over de mensen heen. We wilde een hap nemen pakte zo het lege flesje voor je langs weg niet erg netjes.
    Advies: niet naar toegaan, je kan beter even bij de snackbar iets gaan eten.

2,4
  6. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor Imroz

Heb heerlijk en gezellig gegeten, echt een aanrader.
    Komen zeker terug.
    Het was er wel erg koud, heb mijn jas aangetrokken
    Champignons heerlijk, giros ook lekker maar de baklava was een hoogtepunt.

7. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor Heerlijck
    Internationaal Barendrecht

Het was heel erg slecht. We waren het na een half uur al zat. Alles kwam uit een verpakking en het was zeker geen high tea. Er was niets Engels aan. Al deze spullen had je zo bij de Lidl kunnen halen voor een paar euro. Overal was een pieterig stukje afgesneden, tafels stonden op elkaar. Je kon zo met het tafeltje naast je mee praten.
    Kom hier ook nooit meer terug.

8. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor Hotel den Brouwer | Brasserie

Via Groupon gegeten.
    Heerlijk gegeten, het kan gewoon niet beter (prijs kwaliteit)
    Zeer zeker een aanrader, hele leuke gezellige locatie heel goede bediening
    Heb het heel goed naar mijn zin gehad