Activiteiten van Trees

1. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Trees voor Bi-j Le-nie leuk

Trees

Al even geleden hier geweest.
    We hadden hier een nog al druk feest.
    Er werden hapjes en snacks rond gebracht erg fijn maar het personeel begonnen steeds vooraan zodat toen alles op was en de mensen achter in de zaal niks hadden gekregen.
    Maar toen kwamen de porties friet… Het leek meer een portie zout.
    Dit lusten bijna niemand.
    De café is gezellig maar eten doe ik er nooit meer.

3,2
  2. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Wim Edelman voor De Peelkiosk leuk

Een etappe van het Hertogenpad lopende kwamen we (2 volwassenen en een hond) hier rond het middaguur op een gure februaridag binnen om na een paar uur wandelen een kopje koffie met vlaai te nuttigen. Nadat we ons aan een tafeltje in de overigens smaakvol ingerichte maar bijna lege zaak hadden geïnstalleerd (jassen uit, rugzak op de grond, hond inmiddels eten gegeven, kwam een medewerkster, die tot dan met iemand anders had staan kletsen, naar ons toe, met de mededeling dat het voor honden verboden was (achteraf bleek dat we bij de ingang door een schoolklas die net naar buiten kwam, het stickertje verboden voor honden gemist hadden, wie verwacht dat hier dan ook!). Of we maar weg wilden gaan. Nou, bij Gods gratie, werd het ons toegestaan om in de serre te gaan zitten. Aan de bar moesten we onze bestelling opgeven en afhalen. Voor 9 euro kregen we twee voor driekwart ingeschonken kopjes lauwe, uit een thermoskan ingeschonken, smakeloze koffie en twee vlaaipunten, die ook van de vorige dag of ouder leken te zijn. De aanbieding om voor 1 euro per kopje nog een keer bij te laten schenken hebben we maar aan ons voorbij laten gaan.

2,4
  3. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door helma voor Cafetaria 't Pleintje leuk

Friet met frikandellen gehaald en bakje uien. Friet niet goed gebakken is nu de 2e keer dat dat mij overkomt. Uien bedorven, groot bakje niet te eten, vieze oude zooi. Frikandellen waren goed.

Je krijgt veel, geen probleem, maar doe wat minder en bak de friet goed en geef geen oude stinkende uien mee.

1,5
  4. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door primabella voor Cafetaria 't Pleintje leuk

Friet melig en veel te kort in het vet. Niet lekker!
    Wel aardige medewerkers.

2,7
  5. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door anoniem voor Fiësta Grill leuk
    Afhaal en bezorg Ospel

Eten redelijk, helaas vlees koud op 5 april in Ospel.

6. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Trees voor Fiësta Grill leuk
    Afhaal en bezorg Ospel

Trees

Leuk feest gehad met eten van Fiesta Grill Ospel.

Er kwamen twee jonge kinderen binnen met het eten, effe opwarmen en daar kwamen de hamburgers, wraps met zwarte aangebrande kip voorbij. In de wrap zaten 2 blokjes aangebrande kip met wat droge sla echt onvergetelijk verschrikkelijk. De hamburgers waren ook lala. De rest heb ik nog niet eens naar gekeken, wat een aan fluiting. Het opwarmen lukte ook niet echt het meeste was nog koud en de hele tent rook naar brand lucht.

7. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Trees voor De Soete Inval leuk

Trees

Duur klein appelgebak voor een grote prijs zonder smaak.
    Het gaat hard achteruit hier.

1,8
  8. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Trees voor Sfeer leuk

Trees

Vooraf brood was uit gedroogd... De smeersels zijn beter in de supermarkt.
    Soepje voor de prijs van soep..
    Klein kopje soepje (zoals je ze vroeger in de bedrijf kantine kreeg) voor de hoofdprijs.
    Turf en.... Enkele taaie garnalen (leek op rubber) en een klein blokje zowat rauw vlees.
    Bakje friet... Nog minder mayo....
    Groente een lachertje...

Conclusie.... Veel te duur en erg slecht eten..
    De bediening in het restaurant was vriendelijk het keuken personeel had een mindere smile.

2,1
  9. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Nederweert. voor Fer Roost leuk
    Afhaal en bezorg Nederweert

Nederweert.

Al vaker dat ouderen eten van Fer Roost krijgen waar de aardappels en groente rauw zijn. Het vlees taai en rauw.
    Geen kruiden of zout gebruikt zijn.
    Bij vragen waarom het zo slecht is krijg tot op heden geen of een dom antwoord terug.

1,1
  10. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Ednel voor Diverso leuk
    Mediterraans Nederweert

Wat een gezellige vriendinnenavond moest worden, liep wat eten betreft uit op een fiasco. Smaakloos, ver beneden de maat, zowel voor- als hoofdgerecht. Over het nagerecht nog maar niet te spreken. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt...de tiramisu werd met een lepel uit een pan geschraapt en letterlijk op je bord gekwakt. Een aanfluiting. Zelfs de koffie, capacino en latte, waren slecht. Daarnaast zat het restaurant overvol en zit je hutje mutje aan een tafeltje waar je het gesprek van de buurman exact kunt volgen. Ik kan nog wel even doorgaan met kritiek, maar besluit mijn betoog met het enige advies: absoluut geen aanrader. Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe. Voor dat geld kan je overal dineren en dan heel wat beter.

1,6
  11. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Youri voor Mei Garden leuk
    Chinees-Indisch Nederweert

Slechtste Chinees waar ik in m'n hele leven geweest ben. Taai eten, niet voldoende warm, vieze plastic bakken, alles op elkaar gepakt. Maar ja, Nederweert..

2,8
  12. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Trees voor Mei Garden leuk
    Chinees-Indisch Nederweert

Trees

Stress stress, een chinese vrouw achter de balie die meer herrie maakt dan een hele fanfare. Gelukkig alleen maar afgehaald dus de herrie was voor een 20 minuten. Ook uit de keuken kwam het geluid van een Chinese vechtfilm...

Bij thuiskomst konden we de hete pindasaus lekker over onze koude bami doen zodat deze ook wat lauw werd. Koude mini loempia's v.d. chinees, dat was ook wel erg apart. De soep was goed warm en goed eetbaar. De kipfilet in balisaus die mogen ze de volgende keer houden... taai spulke. De satésaus keek wat bleek en zo smaakte die ook.

Het blijft afwachten wat je mee krijgt als je hier besteld...

3,5
  13. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Trees voor Mobiele Friture de Smulpijp leuk

Trees

We hebben ons beklaagt over de vieze friet (klef met stukken ertussen zo hard als steen, snacks volgezogen met vet en niet warm).
    Meneer en madam vonden dat we moeste oprotten als het ons niet aanstond. Dus nooit meer naar frituur " de smeerpijp" waar vriendelijkheid niet aan wezig is.
    De properheid is ook nul.

14. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Trees voor 't Pannetje leuk

Trees

Weer eens een speciale ervaring die zegt hier gaan we volgende keer voorbij.

Vorige week waren we daar. Er zaten ongeveer 10 mensen binnen. We namen plaats en we wachten en wachten en wachten, na een half uur zelf maar naar de toog gegaan en besteld, het kon zijn dat men geen bestelling aan de tafel aan namen.

Klaar met bestellen en we gingen weer wachten. De 10 personen hadden hun eten al, wat ook niet zonder fouten ging en ze sommigen vertrokken al. Er kwamen mensen aan de toog om af te halen ongeveer 15 personen en deze vertrokken weer.

We waren net aan het beslissen om te vertrekken... Tataaa daar kwam het eten aan, weer een dik half uur tot 45 minuten later. Lekker een schnitzel deze rook naar varkens en was gebakken als een taai taai. De kip saté was met moeite van de stokjes af te krijgen, ook verschrikkelijk taai, tjonge dat je vlees zo kunt verzieken. Er werd vermeld dat het vlees van slagerij Hermans af kwam, een plaatselijk slager die echt goed is. Dus aan het vlees zou het dan niet liggen. De frieten die als vers worden verkocht zijn zeker niet vers, gewoon niet lekker.

Al met al waren we weer een ervaring rijker. Jammer zeg...

Het blonde meisje was vriendelijk en probeerde het allemaal goed te doen, maar de jongeman was een ergernis.

1,8
  15. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Bregje moonen voor 't Pannetje leuk

Bregje moonen

Laatste 2 keer viel tegen.
    Het vrolijke en active personeel lid was gestopt.
    De service was minder.
    Je merkt dat het te koop staat.
    Jammer.

4,5
  16. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Erwin voor Sabrosa leuk

Vlees niet gaar wat van gezegd maar dat vonden ze blijkbaar onzin
    Ober zeer traag met drinken brengen
    Geen aanrader
    Als er 1 persoon tappas wil dan moet iedereen tappas nemen.
    Je mag 2 gerechtjes per persoon nemen we waren met 3 personen
    Maar dan mag je max 5 verschillende gerechtjes kiezen en 1 moet hetzelfde zijn vrij wazig concept
    Een restaurant om nooit meer naar toe te gaan

2,9
  17. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Tessa voor Sabrosa leuk

De slechte Mexicaan ooit.
    Diepvries gerei niks zelf gemaakt.
    Slome bediening.
    Ongeïnteresseerd werkvolk.
    We vroegen ons laatst af hoelang zal het nog open zijn..een dag later was de tent voorgoed dicht

18. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Trees voor Da Simone leuk

Trees

Het eten kan er mee door maar belachelijk weining, veel gerechten zijn op. De prijs is wat je er voor krijgt DUUR.

Er wordt geen drank geserveerd onder het eten dus 1 uur en 40 minuten moet je met je biertje of wijntje. De wijn is zeer duur voor deze mindere kwaliteits wijn.

Bij betalen zegt men we hebben geen pin laat dit dan van te voren weten.

19. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Kristel voor Da Simone niet leuk

Zelfs de koekjes bij de koffie worden zelf gebakken door de eigenaar. Lekker eten, heerlijke wijntjes...

Een aanrader!

20. Trees's profielfoto
    Trees vindt de recensie door Pierre voor Da Simone leuk

Vanavond bij Da Simone gegeten; het was niet druk, maar toch 5 kwartier op het eten moeten wachten. Zeebaars en entrecote besteld; zeebaars was voldoende voor 'een holle kies' en met maar liefs 2 scampi's (even aantal is sowieso uit den boze). De entrecote was te dun en de tomatensaus had totaal geen 'diepgang'. De salade had geen tot weinig dressing en de ovenaardappelen waren niet voorzien van de benodigde rozemarijn en citroen. Heel jammer, want met wat meer liefde en passie kan het wel zeer smakelijk zijn. Een regelrechte misser.

Meer updates