• Lid sinds 26 februari 2012

Argentina

Meppel

Trea heeft nog geen foto toegevoegd

1. Trea's profielfoto
    Trea heeft een recensie geschreven voor Argentina
    Zuid-Amerikaans Meppel

We hebben hier gisteravond gegeten. Bestelling van het hoofdgerecht kwam na enige tijd wachten. De patat en mayo werden na 10 minuten gebracht. De rijst en saus heb ik 2x om moeten vragen. Reactie van het personeel "zal even kijken". Vervolgens kwam er niets. Na 15 minuten kwam de roomsaus. Deze smaakte lekker bij het inmiddels koud restje vlees. De baas uiteindelijk om de rijst gevraagd. Zijn reactie was dat bijna niemand de rijst erbij wil en dat ze ons al extra patat hadden gegeven. Hierover had niemand iets gezegd. Toch de rijst gekregen en nog een hapje bij mijn laatste stukje vlees kunnen nemen. Het saladebuffet werd tijdens de avond niet bijgevuld, erg jammer. Ook werd ons niet gevraagd of wij nog iets te drinken wilden of dat alles naar wens was.
    Naar mijn idee moeten ze de service sterk verbeteren als ze geen klanten willen verliezen.

Ik vraag me af of ze iets met al deze recensies doen, aangezien er meerdere mensen hetzelfde aangeven over een langere periode. Ik heb één ding geleerd, als ik een volgende keer uit eten ga, zoek ik eerst voor recensies. Dan kan ik me een avond ergenissen besparen en mijn geld beter besteden.

6,7