• Lid sinds 30 april 2011

Tilburg
  3. 7,6

Nagoya

Ulvenhout

Toon heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Khotinsky

Lunchen, het was nog niet druk. We waren ook te vroeg. Gaan pas om 12 uur open en dat wisten we niet. Achter de gesloten hekken was wat personeel bezig met hun werkzaamheden. Op de vraag hoe laat open werd er medegedeeld `12 uur` Ook goedemorgen dus. Even wat rond gelopen door het prachtige gebouw. Om 10 seconden voor 12 ging de zaak open en toen ik goedemiddag zij werd er geantwoord met `goedemorgen` want het is nog net geen 12 uur`. Nou vooruit dan maar. De lunch smaakte redelijk goed maar aan een kroket, spiegeleitje, broodje en een kopje soep kan ook niet veel mis gaan. Ik kan me de ervaringen wat betreft de service van de vorige recensies wel voorstellen.

2. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Tasos
    Grieks Breda

Inderdaad, de beste Griek van Breda e.o. Ik heb niets toe te voegen aan de recensie hieronder. Want het is zoals het is. Prima dus.

3. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor De Raket
    Nederlands Rogat

Verwacht geen hoogstaande culinaire gerechten, Wel kun je er normale kost eten of een lekker dagmenu. Als je haast hebt staat het snel op tafel. Een rustige en veilige parkeerplaats voor de vrachtwagens. Niks mis mee.

4. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Etenstijd
    Internationaal Tilburg

Toon

Uitgenodigd door onze werkgever. Gezelligheid moet je zelf maken en we zaten wat dat betreft gunstig. Het was ook niet zo druk dus geen lange wachttijden. Het vers bereid eten was redelijk goed om te eten. Het overige eten zoals de nasi, bami, friet, salades, soep, sate, loempias, spareribs, noem alles maar op (keus genoeg). was niet warm, het was taai, niet lekker van smaak, Volgens mij komt het rechtstreeks van de groothandel. Blikken en zakken openmaken en opwarmen maar. Als je een glaasje fris tapt spuit het alle kanten op behalve in het glas. Personeel staat er dan ook hartelijk om te lachen. Vuile borden zelf maar opgeruimd. Al met al was de avond wel geslaagd omdat we onder elkaar veel gelachen hebben.

5. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Bij Vermeer
    Internationaal Tilburg

Gegeten Bij Vermeer. Soep (tomatenpuree) daarna steak(je) met 2 spruiten, 2 kleine aardappeltjes en patat. Het dessert maar overgeslagen. Dikke sokken aan doen want het is er koud binnen. Personeel is heel aardig en doen hun uiterste best.

6. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker
    Pannenkoekenhuis Heerle

Toon

Heel druk, veel gezinnen met jonge kinderen. Dat is op zich niet erg maar veel ouders dumpen hun kinderen in het speelzaaltje en kijken er verder niet meer naar om wat een hoop gekrijs en geloop geeft. We hadden de pech dat we net op de doorgaande pad naar het speelzaaltje zaten. De pannenkoeken zijn wel te eten al zal iemand met grote honger een voor- en nagerecht moeten nemen en dan is het redelijk duur eten voor wat je krijgt. De bediening doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken. Al met al een voldoende, vooral voor mensen met kinderen ideaal,

7. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Het Vissershuis

Toon

Ik ben geen visliefhebber, mijn vrouw wel. Dus ga ik mee. Als ik dan in een vis restaurant ben zal ik vis eten ook. Daar heb ik geen spijt gehad. Heerlijk, gebakken mosselen. Mijn vrouw had de scholfilet. Die had in jaren niet meer zo'n lekker visje op. Nou visje, 3 van die glanzende vissen lagen er op haar bord.

8. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor La Baguette

Toon

Er hangt een oorkonde binnen van "beste broodje van Schouwen Duiveland 2015"
    Dan is de controleur nog niet langs geweest in 2016, mocht ie komen breng dan de oorkonde weer maar mee. Heerlijke broodjes en een prachtig plekje. Bediening ook goed.

9. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Nagoya

Toon

Gewoon wat je kan verwachten als je Sushi gaat eten. Goede prijs, kwaliteit verhouding. Bediening snel en netjes.

10. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Eterij-Tapperij Salud!

Prima ambiance, lekker eten, goede bediening. Top.

11. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Il Padrino
    Italiaans Breda

Toon

Raar, de een vindt het niks en de ander roept honderd uit. Nou hadden we misschien geluk dat al het personeel vandaag vrolijk was. Het was maandag dus niet super druk en kregen onze pizza Calzone op tijd. Hij smaakte nog lekker ook. Dus daar is niets mis mee.

12. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Merlijn
    Nederlands Oosterhout

Voor de tweede keer naar Merlijn. De eerste keer dat we daar gegeten hadden was goed, maar vanavond hadden ze een off day. Veel gerechtjes waren niet warm en sommige stukjes vlees rood van binnen. De bediening en sfeer was goed. Volgende keer beter?

13. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Ribs Factory

Toon

Ik lees slechte ervaringen van mensen over het personeel. Dan denk ik dat ze een cursus gevolgd hebben want ik ben dik tevreden over de bediening. We waren met 7 volwassenen en 1 kind. Allemaal verschillende gerechten en super lekker gegeten. Alle 7 dik tevreden

14. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Merlijn
    Nederlands Oosterhout

Magic bites, heerlijk. Met 4 personen hier gegeten en allemaal werden we hier vrolijk van. Heerlijk plaatsje in de serre, top bediening en super lekker gegeten. Echt een aanrader.

15. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Il Bandito
    Italiaans Breda

Toon

Kleine tafeltjes, kleine kaart. Valt niet veel te kiezen maar dat weet je van te voren, dus niet mopperen. De lasagne was koud van binnen. Opnieuw warm gemaakt maar dan zijn de anderen dus al klaar met eten. Als ik dan ober of serveerster zou zijn zou ik mijn excuus aanbieden en de maaltijd niet, of voor de helft, op de rekening zetten. Calzone pizza was lekker. De andere pizza's hadden een kei harde onderkant. De volgende keer weer maar eens ergens anders proberen of nog beter, naar Italie op vakantie.

16. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Herbergh de Parel

Helaas is het weer een tijdje geleden dat ik voor mijn werk naar Friesland moet. Ik ben er een tijdje geleden een aantal keren blijven slapen en dan blijf je er ook eten. Nou ik moet zeggen dat dit geen straf is.

Een aantal malen van de kaart gegeten, en een paar keer me laten verassen met een dagmenu. Van al die verschillende gerechten was er niet een keer bij dat ik dacht van mmmm, kon beter. Super lekker, leuke bediening en gezellig ingericht.

Ik heb al aan mijn baas gevraagd wanneer de volgende klus is in Friesland want mijn slaap- en eetgelegenheid hoef ik niet te zoeken. Die is al bekend.

17. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

2x gegeten tijdens de vakantie en ik moet zeggen het eten is voortreffelijk. Alles vers. Behalve het nagerecht. Daar moet meer aandacht aan besteed worden want wat er op de kaart staat komt rechtstreeks uit een bakje van de groothandel. Daar zijn we dus maar niet aan begonnen. De 2 serveersters kijken en praten nogal nors. Misschien dat ze af en toe gestoord werden omdat Studio Sport aan stond in het cafe en er net een spannende wedstrijd bezig was. Nu zijn Brabanders eenmaal anders dan Friezen dus daar moet je maar even doorheen prikken. Je komt er niets tekort want als er een leeg schaaltje op tafel staat wordt er gelijk gevraagd of deze nog gevuld moet worden. Het cafe gedeelte is prachtig, helaas kan dat van de aanbouw niet gezegd worden. Conclusie, gewoon naar toe gaan en niet te veel rond kijken en neem de mensen zoals ze zijn en gewoon heerlijk eten.

18. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Super Sandwich

Toon

Al diverse keren wat gegeten en altijd lekker. Toppertje.

19. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Ume
    Japans Breda

Ik was (dacht ik) niet van de sushi. Nou ik ben helemaal om. Lekker gegeten. 5x5 gerechten, nou dat heb ik niet gehaald, en het was nog heerlijk ook. Bediening was vlot maar je kon wel merken dat het personeel het druk had. Een aanrader.

20. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Défilé
    Aziatisch De Koog

Als je grote hoeveelheden voedsel in een korte tijd naar binnen wilt werken dan zit je op het juiste adres. Je moet niet naar de kwaliteit kijken. Wat er door de kok vers gewolkt wordt gaat nog wel maar de rest van het blikvoer en diepvrieshappen wat in warmhoudbakken ligt is echt niet om te eten. De mini pizza moest van de plaat worden gekrabd. Wat voor lasagne door moest gaan was een hoopje smurrie. De toetjes en dergelijke komen zo van de groothandel. Daar is weinig aan bereid. Ja zo kan ik ook een restaurant beginnen want opwarmen, dat kan ik ook. De prijs was veel voor een kant en klare hap.

21. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Paal 19 half

Aan de sfeer ligt het niet. Aan zee altijd gezellig en leuk. Bediening is goed, vlot en netjes. Het eten dan, machtige porties, dat kwam denk ik door de enorme hoeveelheid geraspte kaas. De prijs vindt ik dan ook aan de hoge kant maar dat zal ook wel aan de locatie liggen. Wat ik er van gezien heb mag Rob Geus van de smaakpolitie gerust komen. Van mij krijgen ze wel een sticker maar ik ben natuurlijk niet binnen in de keuken geweest. Al met al is het leuk vertoeven aan paal 19.

22. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Koffiehuis Dikke

Geluncht met een groep van 8 man. Heerlijke broodjes met verse tonijnsalade. Tosti ham, kaas op turks brood. Daar kan weinig fout mee gaan en dat was ook het geval. Niets mis mee lekker afgebakken krokant en de kaas lekker gesmolten. De slagroom op de chocomelk was ook lekker. Het meisje van de bediening had het druk. Ze stond er alleen voor denk ik en dan valt het ook allemaal niet mee. De sfeer was in ieder geval prima. Heel mooi pand en prima ingericht. Chapeau. Als de eigenaar iets meer omzet wil is het misschien verstandig om een paar handjes bij te zetten in de bediening.

23. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Kong's Garden

Afgehaald, nou dat kun je beter maar niet doen en vooral niet zoals wij op een maandagavond. Ik had het gevoel dat we de kliekjes zaten te eten van het buffet van zondagavond. Een hoop kleffe zooi wat ze uit de diepvries gehaald hadden. Gadverdamme, eens en nooit meer.

24. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Toren

Zoals hier al meer beschreven is, de beste friettent uit de buurt. Heerlijke friet en snacks. Ook het personeel doet goed zijn best. Lang wachten valt wel mee, trouwens het is ook niet erg om te wachten want het is er hartstikke gezellig. Zat ik de vorige keer buiten op het bankje te dagdromen, komen ze mijn patatje nog brengen ook, dat is nog eens service!

25. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Restaurant Girasole

Even snel onverwacht een pizza gaan eten. Gebeld en er was een tafel vrij. Onze dochter had spaghetti carbonara en die vond ze heerlijk. Zag er alleen wat treurig uit. De calzone pizza was overheerlijk. We werden snel en vriendelijk bediend. Ik ga er zeker nog eens terug naar toe om eens uitgebreid te eten. Eten moet je rustig doen en er de tijd voor nemen dus als het wat langer duurt, what ever, als het maar gezellig is.

26. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Eetkavee De Belhamel

Een gezellig restaurant. Het eten laat wel wat te wensen over en het duurt best lang eer de bestelling wordt geserveerd. Ik denk dat de kok het druk heeft met het open maken van blikken, zakken en andere voorverpakte etenswaren. De biefstuk was medium besteld maar nog rood van binnen. De opmaak van de borden was wel heel leuk gedaan. Ook de hoeveelheden waren goed. Het personeel deed goed zijn best. Als je niet te kieskeurig bent kun je hier een goed gevulde maaltijd nuttigen voor een redelijke prijs in een gezellige sfeer.

27. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Meerzicht

Toon

Lekker gegeten, ik was voor mijn werk in de buurt en was alleen. Er waren wat tafels gereserveerd maar er werd gelijk een tafel voor mij geregeld aan het raam zodat ik kon genieten van het prachtige uitzicht. Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was lekker, verse salade, mals vlees, verse groenten en heerlijke goud gele patat.

Complimenten aan de kok en de bediening. Staat nu in mijn boekje van toppertjes.

28. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Gauchos
    Grill Breda

Toon

Vriendelijk personeel en een snelle bediening. Het vlees en de spareribs waren lekker. Wat jammer is dat je alle bijgerechten extra moet betalen. De prijzen zijn aan de hoge kant voor wat je op je bord krijgt.