Tonny de Waal's profielfoto

2. 7,7

Jammo Já

Beesd
  3. 9

Tonny de Waal heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Tonny de Waal's profielfoto
    Tonny de Waal heeft een recensie geschreven voor New Hong Kong House

Een menu gehaald op dinsdag, ik heb nog nooit zo'n ongelooflijke smakeloze hap gegeten. De ajam pangang leek wel een portie bij elkaar geraapte restjes die even opgewarmd was, droog en taai, de bami en nasi hadden geen smaak. Niet voor herhaling vatbaar en voor alle geld te duur

2. Tonny de Waal's profielfoto
    Tonny de Waal heeft een recensie geschreven voor Da Vinci

Lekkere pizza's die desgewenst aangepast worden. goede prijs kwaliteit

3. Tonny de Waal's profielfoto
    Tonny de Waal heeft een recensie geschreven voor Jammo Já
    Italiaans Beesd

Met drie personen gegeten, heerlijke antipasti en daarna nog een lekker pasta gerecht. Wat mij bijzonder ergert is als je twee flessen wijn hebt gedronken de karaf kraanwater die we er graag bij wilde, 5 euro voor moeten afrekenen en dat bij een rekening van 160 euro. Heel jammer.

4. Tonny de Waal's profielfoto
    Tonny de Waal heeft een recensie geschreven voor De Zoelensche Brug

Goede ontvangst, goede bediening, vriendelijke mensen. Kwaliteit van het eten was goed, bij sommige gerechten een teveel aan smaken op één bord. Gerechten waren klein maar uiteindelijk voor een vijf gangen diner plus alle amuses, die overigens heel erg lekker waren was het voldoende. De wijnen van het wijnarrangement waren niet gelukkig gekozen. Heel jammer! Bij mijn opmerking hierover was men het niet met mij eens. Ook heel jammer. Ondanks alle goede bedoelingen is het voor ons geen reden om hier nog eens terug te gaan.

5. Tonny de Waal's profielfoto
    Tonny de Waal heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kakebrug

Leuk restaurant met een eigenaar met passie voor koken. Vlotte bediening met een goed overzicht.
    Ons voorgerecht van escargots, net even anders dan op de meeste plekken goed van smaak. Hoofdgerecht gebakken lamsfilet met cherry tomaatjes, salie en jus met knoflook erg lekker met de juiste garing. Het is zeker de moeite waard om hier te gaan eten.

6. Tonny de Waal's profielfoto
    Tonny de Waal heeft een recensie geschreven voor Le Beau
    West-Europees Goes

Drie gangen menu genomen. Vooraf coquilles goed gegaard en goed van smaak het garnituurtje mocht wat meer smaak hebben. Als hoofdgerecht heilbot met een zeer smakelijke risotto. Als nagerecht de kaas genomen. we hebben het wijnarrangement erbij gedronken moet zeggen goed gekozen wijnen. De gastvrouw vertelde dat ze nog een goede wijn bij het hoofdgerecht had en liet ons ook deze wijn proeven. Nog Koffie en thee gedronken maar deze kwamen niet op de rekening omdat ik geen wijn meer bij de kaas wilde. Kortom chapeau voor dit gebaar. Fijn restaurant en komen zeker terug als we weer in Goes zijn.

7. Tonny de Waal's profielfoto
    Tonny de Waal heeft een recensie geschreven voor Hennie Fan Richt

Als we in Makkum zijn, moeten we altijd even bij Hennie fan Richt gaan eten. Als we iets willen eten wat niet op de menukaart staat, mailen we of het mogelijk is dat Hennie dat voor ons wil bereiden, hetgeen nooit een probleem is. Vlees of vis altijd super van kwaliteit met bijgerechten die altijd juist gegaard zijn. Attente en zeer vriendelijke bediening. Gezellige ambiance en sfeer. Voor wie in Makkum wil eten een must.