• Lid sinds 2 januari 2011

Golden Dynasty

Harskamp

La Place

Stroe

Ton heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ton's profielfoto
    Ton vindt de recensie door Ton voor 't Smulhuis leuk

Ton

Rondom Kootwijk diverse cafetaria's bezocht. Het Smulhuisje in Garderen nog niet beoordeeld, maar nu wel.
    Bestelling buiten aan loket gedaan. Vriendelijke mensen en bestelling snel geregeld. Friet is best veel voor 1 persoon.
    Krokant van smaak en niet vet. Kroket, frikandel en Viandel lekker van smaak en krokant. Lekker gegeten. Als aandachtspunt zou ik zeggen: vorkjes bij de friet en servetjes mee in de zak doen. Bij de frikandel speciaal zaten overigens wel vorkjes.
    Conclusie: voortaan mijn afhaalcafe voor friet en snacks in Kootwijk en omgeving.

2. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor 't Smulhuis

3. Ton's profielfoto
    Ton vindt de recensie door MoMo voor Kootwijkerduin leuk
    Pannenkoekenhuis Kootwijk

Pannenkoekenrestaurant waar kinderen niet welkom zijn?! Met 3 kinderen op zondag einde van de dag. Eerst was er geen plek na lang wikken en wegen, toen we vroegen of we buiten konden zitten (leeg terras, mooi weer) zouden daar wel erg veel wespen zijn. En toen we het nog niet begrepen en daar gingen zitten was de wachttijd voor een pannenkoek wel minimaal een half uur. Toen zijn we maar gevlogen.

4. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Golden Dynasty
    Chinees-Indisch Harskamp

Deze keer gekozen voor de Golden Dynasty.
    Afgehaald na tel bestelling.
    Alles op tijd klaar en vriendelijke service.
    Alles goed op temperatuur en perfect samengesteld. Lekkere smaak zonder vreemde bijsmaakjes.
    Ik vind dit nu mijn favoriete Chinees in de omgeving. Volgende keer weer hier.
    Top!

5. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor La Place

Ton

Wat op valt als je er binnenkomt is dat er op een of andere manier geen sfeer hangt.
    De dame bij de desk handelt bijna automatisch haar klanten af. Geen lach of vriendelijk woord kan er van af. Het heeft niks van la place zoals het groot is geworden. De hele geur en samenleving valt weg. Hier lijkt niemand er zin in te hebben. Het eten matig van smaak, de vliegen niet weg te slaan.
    Ik kom er niet meer terug.
    La place ONWAARDIG!

3,6
  6. Ton's profielfoto
    Ton vindt de recensie door Herman.V voor La Place leuk

Ik heb nog nooit zo'n slechte eettent meegemaakt. Gebakken aardappels werden opnieuw opgewarmd met een magnetron, op die manier slappe hap. Totaal geen keuze in het eten! Erg duur. Mag de naam eetcafé“ niet dragen! Wat een verschrikking! We gaan hier NOOIT meer naar toe!

1,5
  7. Ton's profielfoto
    Ton vindt de recensie door Vera voor La Place leuk

Wat een armoe. Service belabberd. Het gaat alleen om geld. Jammer. Hoogtepunt waaruit dit blijkt. Hete lucht in toilet. Hoe asociaal kan je denken in een restaurant anno 2018? Gemak voor de uitbater. oek het maar uit met de herrie en ongemak en klantonvriendelijk en dan ook nog 70 cent vragen. Bah. En dan nog een verwerpelijke tekst om je duurzaamheid te pleiten. Tjee amoer zo slecht.

5,3
  8. Ton's profielfoto
    Ton vindt de recensie door Bernard Hoksbergen voor La Place leuk

Bernard Hoksbergen

Veel slechter dan dit "wegrestaurant" kom je ze niet tegen.
    Assortiment is minimaal, (pizza of hamburger)
    €17,00 voor een hamburger friet en jus d'orange. Ik vind t stevig aan de prijs. Naderhand je handen wassen? Ja kan in toilet wel eerst betalen graag.

2,2
  9. Ton's profielfoto
    Ton vindt de recensie door Nico voor La Place leuk

Niet beter geworden dan de achterkant.
    Vette patat, verbrande hamburger en een bakje salade. Smaakloos en duur. Jammer komen hier nooit meer.

10. Ton's profielfoto
    Ton vindt de recensie door L voor La Place leuk

Eten slecht.
    Vliegen op de broodjes.
    Sausijzenbroodje taai en lauw.
    Onvriendelijken ongeïnteresseerd personeel.
    Sla oud.

2,8
  11. Ton's profielfoto
    Ton vindt de recensie door Evert van der Pik voor La Place leuk

Evert van der Pik

Echt 0,0. Gevraagd om een biefstuk medium. "Hebben we niet, entreco is precies hetzelfde." Op een bord geflikkerd met wat patat, verder helemaal niks, zelfs niet om het wat nog te doen lijken, garnituur. Ik zal zelfs mijn hond niet bij jullie laten eten. Vroeger had je een progamma op de VPRO. Boy Bensdorp had een snacktent. Ik zou daar nu naar toe gaan. .. Ga voortaan wel naar een benzineshop. Schaam julie.

12. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Parkstad Plaza

Ton

Grote ruimte verdeeld in kleinere eetruimtes met centraal gelegen buffet. Hierdoor vind ik het ondanks de grote oppervlakte toch niet ongezellig. Prima ontvangst bij receptie cq kassa. Daarna begeleid naar een tafeltje. Er werd gevraagd of er nog uitleg nodig was over de werkwijze maar omdat we bekend waren met het concept hoefde dit niet. Toch attent. Er was van alles om te eten en te drinken. Eten direct van de wok of gril is qua temperatuur het beste. Overige etenswaren waren minder qua temperatuur o.a. pannenkoek en friet. Vergelijkbare wok restaurants hebben minder qua keuze. Van alle soorten etenswaren waren meer soorten/keuzes dan elders.
    Borden en glazen werden tijdig van tafel gehaald.
    Bediening was vriendelijk en behulpzaam.
    Ik zal hier zeker terug komen.

13. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor De Budde

Ton

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst en direct naar tafeltje voor twee begeleid (niet gereserveerd). Het was gezellig druk en gelijk ook menukaart en iets te drinken aangeboden. Niet lang hoeven wachten tot de bestelling opgenomen werd en ook binnen redelijke tijd uitgeserveerd. Mixed grill en sate zeer smakelijk, ook garnituur prima. Tussendoor gevraagd of alles naar wens was.
    Kom hier vaker en blijf het een prettige, informele eetgelegenheid vinden waarbij ik weet dat je vriendelijk ontvangen wordt en het eten er zeer goed is.

14. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor De Budde

Ton

Bij binnenkomst goed ontvangen, keuze uit twee tafeltjes voor twee. Kaart en drankje aangeboden. Vriendelijke en snelle bediening in een prettige informele sfeer. Gekozen voor een saté varkenshaas en de mixed grill, geserveerd met gekruide friet in een puntzak en salade... Lekker mals vlees, en zeker voldoende. Pluspunt is de eigen parkeerplaatsen. Conclusie, kom hier zeker terug en kan hem ook aanbevelen.

15. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Lemonia - De Nieuwe Griek

Ton

Via vakantieveiling diner voor twee, met live entertainment. Beetje huiverig geworden door de niet al te enthousiaste recensies.

Ik moet eerlijk toegeven dat het me al met al 100 % mee gevallen is. Zeker niet al te druk in deze zaak, gereserveerd, dus prima plekjes nog om te kiezen. Vanaf de deur gelijk goed ontvangen, naar de tafel begeleid. Vrij snel al een welkomsdrankje aangeboden en zelf nog wat te drinken besteld. Aanwezigen goed betrokken bij het entertainment. Vooraf wordt nog gevraagd naar dieet of bepaalde wensen. Prima! Voorgerecht stokbrood en een mix van diverse salades. Uitleg erbij wat het is. Hoofdgerecht combi vlees en vis, salade, huisgemaakte frites. Allemaal niet te overdadig maar wel erg smaakvol. Lekker rustig kunnen eten zonder het gevoel dat je in een hoog tempo alles af aan het werken bent. Tussendoor nog iemand aan de tafel of alles naar wens was.

Ik kom zeker nog eens terug op een thema-avond want ik vond het een leuke avond, vriendelijk personeel, eten prima, prima ontvangst en makkelijk parkeren voor de deur.