• Lid sinds 2 januari 2011

2. 9,1
  3. 9

De Budde

Nijverdal

Ton heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Wok Parkstad Plaza

Ton

Grote ruimte verdeeld in kleinere eetruimtes met centraal gelegen buffet. Hierdoor vind ik het ondanks de grote oppervlakte toch niet ongezellig. Prima ontvangst bij receptie cq kassa. Daarna begeleid naar een tafeltje. Er werd gevraagd of er nog uitleg nodig was over de werkwijze maar omdat we bekend waren met het concept hoefde dit niet. Toch attent. Er was van alles om te eten en te drinken. Eten direct van de wok of gril is qua temperatuur het beste. Overige etenswaren waren minder qua temperatuur o.a. pannenkoek en friet. Vergelijkbare wok restaurants hebben minder qua keuze. Van alle soorten etenswaren waren meer soorten/keuzes dan elders.
    Borden en glazen werden tijdig van tafel gehaald.
    Bediening was vriendelijk en behulpzaam.
    Ik zal hier zeker terug komen.

2. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor De Budde
    Nederlands Nijverdal

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst en direct naar tafeltje voor twee begeleid (niet gereserveerd). Het was gezellig druk en gelijk ook menukaart en iets te drinken aangeboden. Niet lang hoeven wachten tot de bestelling opgenomen werd en ook binnen redelijke tijd uitgeserveerd. Mixed grill en sate zeer smakelijk, ook garnituur prima. Tussendoor gevraagd of alles naar wens was.
    Kom hier vaker en blijf het een prettige, informele eetgelegenheid vinden waarbij ik weet dat je vriendelijk ontvangen wordt en het eten er zeer goed is.

3. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor De Budde
    Nederlands Nijverdal

Bij binnenkomst goed ontvangen, keuze uit twee tafeltjes voor twee. Kaart en drankje aangeboden. Vriendelijke en snelle bediening in een prettige informele sfeer. Gekozen voor een saté varkenshaas en de mixed grill, geserveerd met gekruide friet in een puntzak en salade... Lekker mals vlees, en zeker voldoende. Pluspunt is de eigen parkeerplaatsen. Conclusie, kom hier zeker terug en kan hem ook aanbevelen.

4. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Lemonia - De Nieuwe Griek

Via vakantieveiling diner voor twee, met live entertainment. Beetje huiverig geworden door de niet al te enthousiaste recensies.

Ik moet eerlijk toegeven dat het me al met al 100 % mee gevallen is. Zeker niet al te druk in deze zaak, gereserveerd, dus prima plekjes nog om te kiezen. Vanaf de deur gelijk goed ontvangen, naar de tafel begeleid. Vrij snel al een welkomsdrankje aangeboden en zelf nog wat te drinken besteld. Aanwezigen goed betrokken bij het entertainment. Vooraf wordt nog gevraagd naar dieet of bepaalde wensen. Prima! Voorgerecht stokbrood en een mix van diverse salades. Uitleg erbij wat het is. Hoofdgerecht combi vlees en vis, salade, huisgemaakte frites. Allemaal niet te overdadig maar wel erg smaakvol. Lekker rustig kunnen eten zonder het gevoel dat je in een hoog tempo alles af aan het werken bent. Tussendoor nog iemand aan de tafel of alles naar wens was.

Ik kom zeker nog eens terug op een thema-avond want ik vond het een leuke avond, vriendelijk personeel, eten prima, prima ontvangst en makkelijk parkeren voor de deur.