• Lid sinds 10 januari 2010

Meds

Sittard

Kalimas

Hoensbroek

Ton heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Saté Indonesia

Ton

Weer eens ouderwets authentiek Indisch gegeten met een super lieve bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Blij dat ik via mijn lieve schoonmaakhulp op dit restaurant ben gewezen. Hier ga ik vaker terug komen. Ben heel blij. 👍

2. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Tr&ta

Zeer prettige, persoonlijke en attente bediening. De gerechten zijn gevarieerd en van hoge kwaliteit. Je voelt je verwend. Mijn jarige dochter werd zeer verwend en wie wilde, we waren met z'n zevenen, kreeg nog een drankje van de zaak.

3. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Silvester's

Bib Gourmand restaurant waar je sterren-eten krijgt. Ongedwongen, zeer hartelijke sfeer. De bediening doet er alles aan om je te verwennen. De wijnen en de bijpassende uitleg van hoog niveau. Ja, en dan het eten: verfijnd, smaaksensaties, licht, intens, prachtig opgemaakt. Je ziet hoe het in de open keuken met liefde en zorg wordt gecomponeerd door een perfect op elkaar ingesteld team. Wij hebben een reusachtige avond gehad en willen jullie daarvoor hartelijk danken.

Ton Offermans en Hedy Tiber.

4. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Sittard

Ton

Verrukkelijk gegeten. Bediening meer dan attent. Zeer goed advies over wat te eten. Kregen zelfs nog een bakje eigengemaakte tofu mee naar huis. Beste Chinese restaurant in de wijde omtrek en dit al jarenlang. Absolute aanrader.

5. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Kalimas
    Internationaal Hoensbroek

Heerlijk autenthiek eten in een restaurant waar je verwend wordt en waar je je op je gemak voelt. Heerlijke pepesan en udang en zelden zo'n lekkere nassi gegeten. Margo en Bert binnenkort zijn we er weer!!

6. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucullus

Ton

Stemmingsvolle ambiance, zeer gemoedelijke, attente bediening, men voelt zich meteen thuis, heerlijk gegeten, goed wijnarrangement, uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

7. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Meds
    Italiaans Sittard

4-gangenmenu: voorgerechten uitstekend, tussengerecht redelijk, hoofdgerecht (runderfilet) matig, nagerecht lekker. Wijnarrangement: Orvieto en Chardonnay: redelijk, rode wijn (siciliaans) zeer goed, desertwijn erg lekker.

8. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Vlaanderen

Ton

Voor 4 gangen menu: zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie, inventieve kaart. Erg lekker gegeten. Zeer attente, deskundige, joviale en ongedwongen bediening. Mooie, oorspronkelijke ambiance. Aanrader en voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar.

9. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Thai Garden

Zeer hartelijke en spontane bediening. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Aanbeveler.