1. -

Ton van de Wouw en Grè Wimmers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kort voor 1e kerstdag hebben wij gereserveerd voor een kerstdiner in "Onder de Linden" op 1e kerstdag 25 december 2014 (vanaf 17.00 uur). Het was de allereerste keer dat wij ons vertrouwen stelden in dit restaurant dat we alleen kenden van een terrasbezoek afgelopen zomer.

Wij vroegen bij de reservering of het mogelijk was een tafeltje aan het raam (straatzijde) te krijgen. Dat kon niet worden gegarandeerd. Toen wij ons op 1e kerstdag meldden voor het kerstdiner werden wij aangenaam verrast door de mededeling dat het tafeltje aan het raam voor ons was vrijgehouden. Ook verrast waren wij door het feit dat de menukaart op het tafeltje keurig was voorzien van onze namen en het door ons vooraf gekozen menu er correct op stond vermeld.

De jonge blonde medewerkster die ons de hele avond bediende had direct onze sympathie. Mooi van uiterlijk, goed verzorgd, zeer beleefd en buitengewoon vriendelijk op een natuurlijke wijze. Zij had ons bij binnenkomst al op gepaste wijze ontvangen: begroeting, jassen aannemen, fijne avond gewenst. Leuk dat ze bij ons binnenkomen nog precies wist dat wij het tweetal waren dat een week eerder bij haar was komen informeren. "Daar zijn jullie dan".

Gestart met een glas prosecco vroegen wij ons af wat het zou gaan worden. Nou, het werd heel erg fijn. Onze gerechten werden fraai opgediend en smaakten heerlijk. Wat we ook bijzonder vonden is dat eigenaar/uitbater Harco van Ommen zich even bij ons aan tafel zette om een praatje met ons te maken en over zijn ideeën m.b.t. "Onder de Linden" te vertellen.

De uitnodiging om een kijkje te komen nemen in de serre-tent achter het restaurantgedeelte, tussen de maaltijdgangen door, namen wij gaarne aan en onder begeleiding van de hiervoor bedoelde medewerkster kwamen wij daar terecht en kregen we uitleg van Harco. Er brandde een vuurtje maar het was er wel erg fris.

Terug in het restaurant hebben we ons diner "afgemaakt" en zijn daarna nog geruime tijd gezellig blijven zitten met een glaasje wijn. De gepresenteerde rekening viel niet echt mee, maar ook niet tegen. We hadden bij de reservering de aangekondigde toeslag op een menu-onderdeel over het hoofd gezien.

Samengevat: Het is ons zeer goed bevallen in "Onder de Linden" en er is geen reden om daar niet meer terug te keren. Dat gaan we zeker wel doen. Wij willen de prettige en enthousiaste medewerkster die ons tafeltje onder haar hoede had hierbij nog eens bedanken voor haar attente gedrag.

Ton van de Wouw en Grè Wimmewrs