• Lid sinds 23 november 2014

2. 8,4

In de Heerlyckheid

Deurne
  3. 8,5

Ton van de ven heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ton van de ven's profielfoto
    Ton van de ven heeft een recensie geschreven voor De Rooise Boerderij

Van 5-gangenverassingsmenu genoten, elke gang was een toppertje, zowel de smaak als de presentatie waren zeer fraai en toch het belangrijkste: super lekker. De kok heeft ons echt verrrast met zijn smaakvolle combinaties. Bediening was attent en bourgondische gezellig. Top avond gehad.

2. Ton van de ven's profielfoto
    Ton van de ven heeft een recensie geschreven voor 't Lieve Leven

We eten vaak bij restaurants in dit segment, mijn vrouw en ik zijn het helemaal eens met elkaar, het Lieve Leven is absolute top.

Zeer smaakvolle combinaties die er bovendien fantastisch uitzien, dus een lust voor oog en maag. Restaurant is modern, strak ingericht waarbij de gezellige sfeer niet uit het oog verloren is, er wordt door de professionele gastheer gelet op de details. De samenstelling van het menu is zeer aangenaam, gedurft en verrassend, ook de wijnen zijn heerlijk.

Wij voelden ons 2 super verwende gasten. We komen zeker terug om nog een keer van het Lieve Leven te genieten.

3. Ton van de ven's profielfoto
    Ton van de ven heeft een recensie geschreven voor In de Heerlyckheid

Vanavond van het zesgangen wildmenu van groupon genoten. Voorgerecht konijn op zeer aparte wijze bereid, hoofdgerecht ree biefstuk en ree sparerib heerlijk smullen. Al met al de kok durft te experimenteren en het resultaat is heel lekker. Bediening is prima en attent, restaurant ziet er leuk en gezellig uit, er is gelet op de details, goed verzorgd.