Ton Houterman's profielfoto

Shabu Shabu

3. 8,8

De Meesterproef

Nijmegen

Ton Houterman heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ton Houterman's profielfoto
    Ton Houterman heeft een recensie geschreven voor Faculty Club
    Internationaal Tilburg

Heel goed gegeten. Een walking dinner van 5 gangen. Heel verrassend en modern menu. Interieur wat kil en strak naar mijn mening maar absoluut helemaal van deze tijd. Bediening zeer correct. Constant alert maar op de achtergrond. Zeer zeker een aanrader op een mooie locatie.

2. Ton Houterman's profielfoto
    Ton Houterman heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Daar was niets op aan te merken. Het enige minpunt is het feit dat werkelijk iedere ronde wel iets van de bestelling mankeerde. Doordat je met meer personen tegelijkertijd besteld, merk je dat niet direct maar als je er op let is het echt zo. Is ook wel verrassend. Kreeg ook een paar keer iets van een ander. Schijnbaar erg chaotisch in de keuken.

3. Ton Houterman's profielfoto
    Ton Houterman heeft een recensie geschreven voor De Meesterproef

Heerlijk 3-gangen verrassingsmenu gegeten. Plaatje op het bord. Smaak was navenant. Perfecte bediening. Niet al te druk waardoor er wat meer tijd was. Locatie was even wennen. Industriële uitstraling in oude honigfabriek. Entree was wat lastig te vinden. Echt genoten.

4. Ton Houterman's profielfoto
    Ton Houterman heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Nu meerdere malen gegeten. Eigenlijk altijd goed. Zeer vriendelijke bediening aan tafel. Dit in tegenstelling tot de hoofd ober. Die wilde zeer duidelijk dat wij de tafel vrij maakten voor 20.00 uur. Eerst uitgebreid en luid overleggen met onze ober. Vervolgens het "gereserveerd" bordje pontificaal voor onze neus leggen. En dan na commentaar van ons zeggen dat het een misverstand was. Wees dan een echte vent en excuseer je voor je gedrag. Ook al trek je je van zo iemand niets aan, hou je er toch een rare nasmaak aan over.

5. Ton Houterman's profielfoto
    Ton Houterman heeft een recensie geschreven voor Javaans Eetcafé

Wij waren hier voor de eerste keer maar zeker niet voor de laatste. Heerlijk gegeten. Tafeltje vol. Alles was even lekker en de bediening vlot en vriendelijk. En bijbestellen ging ook vlot. Één kleine kanttekening; als het eten in voorverwarmde bakjes zou zitten was het af geweest. Nu koelde het snel af.

6. Ton Houterman's profielfoto
    Ton Houterman heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

We hebben op zaterdag tijdens de kermis gegeten en alles was, ondanks de drukte helemaal goed. Heerlijk gegeten en ook de service was goed. Heel vriendelijke bediening. We komen zeker weer terug.

7. Ton Houterman's profielfoto
    Ton Houterman heeft een recensie geschreven voor Brasserie Salsa Terra

Gezellig restaurant met een leuke uitstraling. Mooie kaart maar uitvoering was net iets minder. Mosselen van het trio van vis kwamen zo uit het zuur. Echt zuur dus. Groenten bij het hoofdgerecht waren lekker beetgaar maar verder niet aangemaakt. Met alleen zout en peper op tafel red je het dan niet. Het nagerecht was heerlijk. Als ze net nog even de puntjes op de i zetten zou het helemaal goed zijn.

8. Ton Houterman's profielfoto
    Ton Houterman heeft een recensie geschreven voor Q, vanouds Qke-leQ

Een heel gezellig restaurant. Met een leuke binnentuin. Lekker gegeten en een ruime keus op de kaart. Heel vriendelijk personeel.

9. Ton Houterman's profielfoto
    Ton Houterman heeft een recensie geschreven voor Lounge 8
    Chinees Eindhoven

Samen met mijn vrouw en ons dochtertje van bijna drie jaar een heerlijke avond gehad. Perfecte service. Heerlijke gerechtjes. Ondanks dat de zaak bijna vol zat kwam alles mooi op tijd. Echt niets op aan te merken.

10. Ton Houterman's profielfoto
    Ton Houterman heeft Javaans Eetcafé toegevoegd als favoriet restaurant