• Lid sinds 10 mei 2016

De Meerplaats

IJmuiden
  3. De Muzikant

Emmen

Ton de Weijer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ton de Weijer's profielfoto
    Ton de Weijer heeft een recensie geschreven voor De Waterpoort
    Pannenkoekenhuis Zaltbommel

Klein restaurant. Wij kregen een toch we erg sobere tafel op de 1e verdieping. Locatie op deze verdieping had geen echte uitstraling.
    Bediening ging echter prima.
    Kwaliteit van de pannenkoek was zonder meer goed.

2. Ton de Weijer's profielfoto
    Ton de Weijer heeft een recensie geschreven voor De Meerplaats

Restaurant is redelijk groot en op onze avond erg druk. Bediening was goed maar een goede uitleg van de wijn werd niet gegeven. Erg attent was dat wij een amuse van het huis kregen en een mandje brood. Het diner wat wij namen was erg goed (zeebaars, tonijn, scholfilet en stoofaal) maar ook behoorlijk aan de prijs. Het nagerecht was ook erg lekker (kletskopvariatie, tiramisu en speculaasparfait).
    Al met al toch wel een geslaagde avond.

3. Ton de Weijer's profielfoto
    Ton de Weijer vindt De Muzikant leuk

Ton de Weijer

4. Ton de Weijer's profielfoto
    Ton de Weijer heeft een recensie geschreven voor Donna Louise

Uitstraling van het restaurant was fantastisch. Zeer sfeervol.
    Ontvangst was heel hartelijk.
    Eten (voor mijzelf ossenhaas en mijn partner zeewolf) was uitstekend.
    Tiramisu na afloop was wat aan de kleine kant maar wel erg lekker.
    Al met al een prima ervaring en een aanrader.

5. Ton de Weijer's profielfoto
    Ton de Weijer heeft een recensie geschreven voor Loetje

Wij hadden gereserveerd voor 17.00 uur. Er staat wel een desk waar een reserveringsboek ligt, maar iedereen liep heel snel langs ons heen. Uiteindelijk een medewerker direct aangesproken en hij regelde alles direct. Bediening was verder keurig geregeld. Wij hadden, zoals vele klanten, de ossenhaas met heerlijke jus en brood. Verder had ik nog kippenlever en gebakken uien erbij. De ossenhaas was uitstekend en medium gebakken, lekkere jus en prima kippenlevertjes. Als nagerecht hadden wij crème brulee gekozen. Het was, gelet op de prijs, wel een heel kale crème brulee zonder bijvoorbeeld een bolletje ijs en wat slagroom.
    Maar uiteindelijk een goed restaurant met heerlijke ossenhaas e.d.

6. Ton de Weijer's profielfoto
    Ton de Weijer heeft een recensie geschreven voor Blond
    Internationaal Heemskerk

Voor de 2e keer hier gedineert mede na de 1e uitstekende ervaring. Gestart met de "Plateau Blond" wat erg goed smaakte. Als hoofdgerecht had mijn echtgenote de Black Angus biefstuk met rode wijnsaus. Resultaat : prima en goed gebraden vlees. Ikzelf had gekozen voor de gegrilde zalmmoot met tagliatelle en roomsaus. De zalm was erg lekker alleen de roomsaus was te overheersend bij dit gerecht. De hoeveelheid aan eten was meer dan genoeg zodat wij het nagerecht hebben overgeslagen.
    Conclusie: een restaurant waar wij zeker vaker zullen komen mede vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.

7. Ton de Weijer's profielfoto
    Ton de Weijer heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Bij binnenkomst de gebruikelijke ouzo vergeten. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht hebben wij 70 minuten moeten wachten. Met 2 kinderen erbij is dit veel te lang. De gemaakte opmerking dat in Griekenland iedereen pas om 21.00 uur gaat eten is wel erg ongepast.