• Lid sinds 5 augustus 2012

Popocatepetl

Renao

Bistro Velvet

1. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Popocatepetl

Prachtige ambiance, goed personeel, goede snelheid begin van de avond. Leuke kaart, maar het eten valt wat tegen. Gerecht zag er prachtig uit, viel van het bot maar vreemd, was taai, lauw en heel veel botjes. Ook bijgerechten lauw. Op zich niet heel erg maar wel bij deze prijzen (17 euro en wijn 4,50 per glas) al gauw 80 euro kwijt. Ingredienten moeten dus beter of prijs omlaag.

2. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Cantina
    Mexicaans Arnhem

Lekker zitten, de service is weer als vanouds erg goed (dit was vorig jaar een stuk minder bij de nieuwe bedienden), volgens mij is er een nieuwe manager die alles strak in de gaten houdt. Helaas is de kwaliteit van het eten nog steeds gezien de prijs redelijk benedenmaats; erg mooi opgemaakt en klaargemaakt, dat wel, maar de producten waar de koks mee moeten werken zijn minder. Dus dit moet echt van de eigenaar af komen. Doe er wat extra verse tapas bij, biefstukreepjes terug op de kaart (wel goede kwaliteit) en jullie gaan weer de goede kant op.

3. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Renao
    Aziatisch Arnhem

Tom

Vergeleken met Sushi koi, Sumo en Ichiba zit je hier leuker en is alles net even wat beter. Alleen hier betaal je zo 100 euro voor 2 personen, de andere rond de 60 euro. De prijs ligt echt nu te hoog, maarja genoeg aanvoer.

5,3
  4. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Bistro Velvet

Tom

Top personeel no nonsense. Bijzonder eten maar hierdoor uiteraard wat pittige prijzen, maar niet veel keuze. Je kan de koks mooi bezig zien. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Mantra

Erg goed indiaas restaurant in Arnhem, echt zoals het hoort; klein, rieten stoeltjes, terracotabakjes eten en 2 eigenaren die hun best doen voor hun gasten. De gerechten zijn erg goed op smaak en ze hebben dan ook veel vaste klanten al is het kleine restaurant daardoor vaak vol. Er zit veel werk in het maken van indiaas eten maar toch vinden we de prijs van het hoofdgerecht (1 bakje EUR 16,50 zonder Naan) wat hoog, wel krijg je er dan samen 1 bakje doperwten/aardappel bij. Verder ga zo door, jullie blijven favoriet.

6. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Così
    Italiaans Arnhem

Cosi staat inmiddels bekend als een "must" om eens te gaan eten, omdat het zo een leuke tent is, dus gedaan!

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen, gezellig italiaans eetcafe is het zeker! mooie zaak. Helaas (maar dat hoort bij een eetcafe) "hippe" houten stoeltjes, klein tafeltje maar maakt het wel gezellig. We moeten wat lang wachten tot ons eerste drankje maar het het best druk en er is niet veel personeel.

De kaart is niet te uitgebreid maar vaak is het dan erg goed (inmiddels hebben ze een nieuwe kaart). Toch wel enige tijd wachten. Hapjes en hoofdgerecht gehad, ik had ik er helaas meer van verwacht, het is wel vers en goed klaar gemaakt, maar de smaak vind ik gek genoeg niet spannend en is erg mild, ook van de pizzaatjes (vrij klein).

De mannelijke bediener is prima maar wel met een hoge HIP factor haha! Cosi vind ik een zeer goede middag-of lekker even in de zon een pizzaatje. Maar niet veel meer dan dat (hoeft natuurlijk ook niet).

Wel een aanwinst in Arnhem erbij!

7. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Batavia
    Indonesisch Arnhem

Gewoon een goede normale Indonees, maar echt niet een "top"restaurant in Arnhem, snap niet helemaal waar al die 10en vandaan komen. Ik gun het ze wel maar snap dit cijfer niet.

Buffet is nog steeds uit een drietal letterlijke frituurpannen (en natuurlijk dat kan bij een indonees als de smaak maar goed is) en verder een 12 tal bakken waarin redelijk wordt aangevuld. Erg aardig maar je moet ze wel roepen aan de mouw trekken als je wat wilt. Gewoon net als bij een goede chinees.

Het is op de aanlooproute van het station dus hier zullen veel mensen terecht komen, maar kijk ook eens iets verder, er is zoveel in Arnhem!

8. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Cantina
    Mexicaans Arnhem

Hier ook een zeer kritische eter (al jaren alle restaurantjes in Arnhem ah volgen) en snap sommige reacties niet. Al een paar keer geweest, zaterdagavond voor het laatst en wederom zeer keurig. Dit is zondermeer de beste spaanse/mexicaanse tapastent op dit moment. Zeer keurige bediening (hij had de hele avond 6 tafels dus keurig) en mocht bestellen wat ik wilde (allyoucaneat 22.50). Zeer hoge kwaliteit tapas en mijn wijn werd gevuld 5 min nadat deze leeg was.

9. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor de Leeren Doedel

We kennen zo een beetje alle restaurants in de omgeving en dit restaurant kiezen wij altijd als we even snel een happie willen eten; een pizza, schnitzel, spare-rib. En daar dient dit restaurant uitstekend toe: altijd plek (ondanks druk), als je gaat zitten wordt je altijd vrij snel aangesproken, en uiteraard moet je bij drukte zelf iets actiever reageren als er obers druk voorbij lopen, maar dan staan ze altijd vriendelijk te woord. Heerlijke dikke frieten (inderdaad een schaaltje, misschien wat weinig voor 2) en prima bereid vlees (nu na > 10 keer geweest te zijn) voor een prima prijs, mag misschien een 3 euro voordeliger gezien de locatie. Sfeer in het restaurant is prima, ook de eigenaren proberen contact te hebben met de gasten wat ik als zeer prettig ervaar. En heb je wat te klagen (wat voor kan komen) dat ze naar je luisteren.

10. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Adriano

Tom

Inmiddels 3 keer geweest voor speciale gelegenheden. Hierbij mijn recensie omdat onderstaand gevraagd wordt direct te reageren bij of na het diner als iets niet zint. Dat heb ik dus gedaan omdanks dat ik vind dat dit niet moet omdat dan je avond voor velen verpest is omdat je moppert en dus blijkbaar geen leuke avond hebt gehad (dat weet je als gastheer) voor de ander die mee is. Maargoed, mijn erg stevig in prijs steak was koud en taai? En mijn vrouw had haar eten nog niet op tafel, de eigenaresse was er niet, de ober was echter wel keurig en nam direct mijn steak mee terug. Komt hij na 5 min terug met hetzelfde meer opgewarmde stuk vlees (mijn hapje was er nog uit). Dan ga je daarna niet nog een keer klagen en eet je je bord leeg. Bij afrekenen werd er gevraagd of alles naar wens was. Nee. Ik hoefde vervolgens de steak niet te betalen, echter terugkomen durf je dan niet meer. Wel heel jammer...

11. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor La Puerta

Tom

Weinig tapasbarren in arnhem, dus weinig concurrentie, je start met taaie tortillachips met C1000 ketchup, alles veeeel te zout, gehaktballetjes zo uit blik, rest gaat wel. Bediening rekening van 78 euro gekregen, terwijl 34 moesten betalen...toch gek dat veel mensen positief blijven...