• Lid sinds 7 januari 2013

Badhu

Utrecht

Tom Terwan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tom Terwan's profielfoto
    Tom Terwan heeft een recensie geschreven voor Badhu
    Midden-Oosters Utrecht

Vorige week heerlijk gegeten bij Badhu met een groep van 6. De service was uitstekend, het speciaalbieraanbod groot en de sfeer goed. Er werd heel erg goed rekening gehouden met de pinda/lactose allergieën, ook al waren we vergeten dit op voorhand te vermelden.

De rekening op het eind was pittig, maar dit was ook te danken aan de onbezorgde sfeer die er voor zorgde dat we naar believen bleven bestellen zonder naar de prijs te kijken.

Al met al een heel geslaagd bezoek!

2. Tom Terwan's profielfoto
    Tom Terwan vindt de recensie door Marieke voor Yoghurt Barn leuk
    Kleine eetwaren Utrecht

De ontdekking van 2013! Ik heb hier samen met een vriendin enorm genoten van de high tea. Het een was nog lekkerder dan het andere. Geen standaard high tea. Een origineel concept waar je echt van moet gaan genieten.
    Wat ik erg aardig vond was dat er direct aangegeven werd dat je iets mee naar huis mocht nemen als het niet lukte om alles op te eten. Zo konden we in ieder geval alles proeven!
    Het personeel is bijzonder vriendelijk en enthousiast, heel benaderbaar en persoonlijk. Dat maakt dat je je direct op je gemak voelt.
    Het is hier bijzonder kindvriendelijk, kinderspeelhoek, kinderstoelen, verschoonmogelijkheid en kinderporties. Dit alles wel achterin de zaak dus niet iedereen hoeft mee te genieten van de kindergezelligheid.