1. Met kortingsbonnen hier gegeten. Helaas hebben ze in Sittard geen keuken, waardoor alleen de koude gerechten besteld konden worden. Daarom ben ik net als mijn collega's gegaan voor de focaccia met bospaddestoelenomelet. Daarnaast had ik een cranberry/yoghurt smoothie.

Alhoewel de omelet koud was, was hij toch wel smakelijk. Ook de smoothie was lekker.

De plek is niet echt ideaal om te lunchen, vooral omdat je midden in een drukke winkel zit. Als je toch naar de V&D moet, dan kan het geen kwaad om hier snel te eten.

Prijs was, mede dankzij de korting, goed genoeg.

6,7
  2. Gisterenavond hebben we met het voltallige Eet.nu team in De Raadskelder gedineerd.

Toen we binnenkwamen stond er al een grote tafel voor ons klaar. De jassen werden aangenomen en er werd direct gevraagd wat we wilden drinken.

Vlak na aanvang werden er papieren zakjes op tafel gezet met daarin brood. Ik vond dit een goede oplossing voor het warm houden van het brood! Helaas was een gedeelte van onze groep te laat, waardoor we een tijdje hebben moeten wachten voor we hier aan konden beginnen.

Nadat de groep compleet was werden we getrakteerd op een amuse die bestond uit ganzenlever op een soort jam/compote, eendenrilette en een stukje zalm. Ik vond het erg smakelijk.

Als voorgerecht kregen we een risotto met een stuk zalm in een heerlijke jus. Normaal ben ik geen visliefhebber, maar ik vond dit erg smakelijk.

Het hoofdgerecht bestond uit rundvlees op aubergine in een heerlijk witlofsausje. Voor mij was dit het lekkerste gerecht van de avond, voornamelijk dankzij het heerlijke, stroperige sausje.

Het nagerecht, een crêpes suzette overgoten met een saus van Grand Marnier. Heerlijk!

We hebben na het eten nog genoten van koffie en bonbons, waarna we één voor één het pand hebben verlaten.

De hele avond zijn we geholpen door de eigenaar en chefkok, die alles in zijn eentje leek te doen. Mijn complimenten daarvoor! Het enige puntje van kritiek hierover is dat we af en toe wat lang op ons drinken moesten wachten.

Het restaurant zelf is heel chique. Ik vond het zelf wel prettig dat we deze avond de enigen waren, waardoor we lekker uitbundig/gezellig konden doen. Als er meer gasten waren geweest, dan had de uitstraling van het restaurant er wellicht voor gezorgd dat we ons wat rustiger hadden gedragen.

De prijs/kwaliteit verhouding is ons ontzettend meegevallen. Uiteindelijk waren we rond de 55€ per persoon kwijt voor een avond vol plezier en lekker eten. Wat mij betreft een aanrader!

3. Ik heb hier vorig weekend samen met mijn zus en haar vriend gegeten. We hadden niet gereserveerd, maar gelukkig was er nog net één tafel vrij.

Het uitzicht is nog steeds geweldig en ook het restaurant zelf is gezellig, waardoor je altijd wat hebt om naar te kijken. Gelukkig maar, want er loopt niet zoveel bediening rond, waardoor je af en toe lang moet wachten.

Ik had als voorgerecht gegratineerde uiensoep met gefrituurde uienringen. Ook kregen we stokbrood met kruidenboter. De soep was lekker, maar niet speciaal.

Gelukkig was het hoofdgerecht, een oerhammetje met jus, een hele verbetering. Het was een hele homp vlees, die ik helaas niet helemaal heb op kunnen eten. Het was gewoon teveel. De gepofte aardappel die erbij komt heb ik daarom ook grotendeels laten staan. Het was wel erg lekker!

Het restaurant is leuk om een keer te gaan eten, maar moet het vooral hebben van het mooie uitzicht.

6,5
  4. Internationaal Renesse

Ik heb hier afgelopen vrijdag met een vriendin gegeten. Gelukkig was het lekker weer, dus we hebben buiten kunnen zitten en van het uitzicht kunnen genieten.

We werden redelijk snel geholpen, maar ik kreeg wel een beetje het gevoel dat de fut eruit was bij het personeel. Wellicht omdat het het eind van het seizoen is? Ik hoop dat ze in de drukke zomertijd wat sneller zijn.

De kaart was redelijk simpel, dus de keus was snel gemaakt. Ik ben voor de pittige spare ribs gegaan en mijn tafelgenoot ging voor de saté.

De spare ribs waren erg lekker, maar ik vond ze niet zo heel erg pittig. Frietjes werden apart geserveerd met een schaaltje sauzen. Dat was wel fijn, want dan hoef je hier achteraf niet meer om te vragen.

Prijs is prima, zeker voor de locatie.

5. Redelijke pizza's voor een redelijke prijs die binnen een redelijke tijd bezorgd worden.

Niks mis mee, maar ook niet speciaal.

6. Internationaal Sittard

Hier gisterenavond gegeten. Ondanks dat het maandag was, zat de zaak goed vol. Gelukkig was er nog net genoeg plaats voor ons.

We hadden helaas geen tijd om uitgebreid te gaan eten, dus we hebben enkel een hoofdgerecht besteld. Ik ben gegaan voor de gebraden eendenborst met pistachenootjes, hazelnoten en jus van Pedro Ximenez.

Het hele gerecht was heerlijk en mooi aangekleed, maar vooral de jus was erg speciaal. Ook de gebakken aardappels die erbij geserveerd werden waren erg lekker. We hebben de avond afgesloten met koffie.

De bediening was de hele avond vriendelijk en gaf goede uitleg over de gerechten. We hebben genoten, en ik ga graag nog een keer terug als we wat meer tijd hebben, zodat ik de volle belevenis kan meemaken.

7. Internationaal Sittard

Tom-Eric

8. Op 1 september hier gegeten. Ik had gereserveerd via internet, maar hierbij was per ongeluk de verkeerde tijd doorgegeven (21:30 ipv 19:30). Het restaurant belde me netjes op tijd op om te vragen of dat wel klopte, en het was geen probleem om het te verplaatsen.

We hebben het grootste gedeelte van de avond buiten gezeten. De kaarsjes en druif boven ons hoofd zorgden voor een erg mooie sfeer. Toen het later op de avond wat kouder werd, werd ons gevraagd of we naar binnen wilden verhuizen, wat we ook gedaan hadden. Binnen was de sfeer iets formeler, maar nog steeds prettig.

We hebben genoten van het 6-gangen verrassingsmenu (Menu Saisonnier). Alles was erg lekker, maar er waren een aantal gerechten die erg overeenkwamen qua smaak.

Helaas zaten we aan het einde van het menu wel al erg vol, waardoor we niet altijd alles hebben opgegeten. Gelukkig was er nog genoeg plaats voor de desserts, en dit was voor ons dan ook het hoogtepunt van de avond.

We zijn de hele avond goed bediend en hebben erg genoten. Ook de prijs is me erg meegevallen. Wat mij betreft een aanrader!

9. Ik heb hier vanmiddag geluncht. Het restaurant is mooi ingericht en ligt op een uitstekende plek.

De bediening was erg vriendelijk en heeft ons goed en snel geholpen. Het eten was lekker en goed geprijst.

Wat mij betreft een aanrader.

10. Tom-Eric

11. Ik heb hier vorige week met mijn familie gegeten.

Het restaurant is gezellig. Wel zijn de tafels erg klein, waardoor we met z'n 5en een beetje tegen elkaar aan gepropt zaten.

Ik ben begonnen met een salade met gamba's & rode peper met knoflook. Deze was erg lekker, maar van mij mogen er wel wat meer gamba's op.

Als hoofdgerecht had ik mixed meat met kip, bief, lam, en een sparerib, knoflooksaus & pindasaus. Deze was erg lekker! Ook de frietjes die geserveerd werden waren heerlijk.

Ik heb afgesloten met een kaasplankje met 4 kaasjes en wat notenbrood. Ook deze was lekker.

Dit restaurant heeft in ieder geval één groot voordeel, namelijk de prijs. Alle hoofdgerechten kosten 10€, maar dit merk je absoluut niet terug in de kwaliteit.

Een verbeterpuntje is de bediening. Er werd een glas wijn omvergegooid en er stonden op het laatst 3 sorbetijsjes voor onze neus in plaats van een sorbetijsje met 3 bolletjes. We hebben hier geen probleem van gemaakt, omdat het lekkere ijsjes waren, maar het is wel een beetje slordig.

Verder wat mij betreft een aanrader.

12. Ik heb hier nu 2 keer gegeten. Eerste keer was een paar maanden geleden in het weekend. We hebben toen met z'n vieren genoten van het buffet. Afgelopen week zijn we voor mijn oma's verjaardag voor de tweede keer gaan eten.

Het buffet is goed! Sommige gerechten zijn lekkerder dan anderen. Vooral de beenham is lekker! Het is in ieder geval weer eens wat anders dan de standaard buffetten.

Doordeweeks is er geen buffet, maar er waren een 4-persoonsgerecht en een 2-persoonsgerecht samengevoegd voor 7 man en dit was meer dan genoeg. Sommige dingen waren lekkerder dan anderen. Ik was zeer te spreken over de calamari en spare ribs. Ik heb nog nergens anders deze gerechten lekkerder gehad.

Bediening was beiden keren voldoende. Het restaurant zelf is wel gezellig. Er zijn dieren waar je naar kan kijken en er is een soort van open haard waar je omheen kan zitten.

Wat mij betreft een aanrader!

13. Hier afgelopen zaterdag geluncht. Het is heel erg gezellig binnen, vooral bij de open haard! Ook buiten is het gezellig door de uitstekende positie midden in het bos. De dieren rondom het café zijn ook erg leuk.

Bediening was op zich prima, maar we moesten wel lang wachten voor we onze bestelling konden doorgeven. Eten werd wel snel gebracht!

Ik ben voor de hamburger met frietjes gegaan. Het vlees was lekker gekruid en erg lekker. Mijn tafelgenoten hebben ook van hun eten genoten.

Wat mij betreft een aanrader!

14. Hier met carnaval gegeten. Ondanks de extreme drukte was de bediening snel. Eten was top, prijs ook prima.

Een aanrader!

15. Door goede herinneringen van vele jaren gelden hier pas weer gaan eten. Helaas waren onze verwachtingen hierdoor te hoog.

Het concept is leuk, je betaalt een vast bedrag per persoon en kan onbeperkt eten en drinken. Je grillt zelf je vlees en vis en naarmate de avond vordert word je vermaakt door het personeel.

Het probleem is dat iedereen aan het begin meteen op de grill afgaat. Hierdoor kost het aan het begin van de avond zo een half uurtje om een stukje vlees te grillen in de warme grillruimte.

Later op de avond, wanneer het wat rustiger wordt is het beter te doen. Er is genoeg keuze aan vlees en vis, gebakken aardappels of frietjes en een saladebar. De kwaliteit van het eten is vergelijkbaar met wat je bij de sligro krijgt.

Natuurlijk ben je zelf ook verantwoordelijk voor de gaarheid van je eten, maar de aangegeven bereidingstijden moet je met een korrel zout nemen. Ook kwam het weleens voor dat een grillplaat maar voor de helft warm was.

De borden zijn niet altijd even schoon. Ik heb een enkele keer een bord teruggezet omdat er nog etensresten aan kleefden, mijn zus had zelfs een bord waar een platgedrukte soes op zat. Makkelijk te verhelpen door een nieuw bord te pakken, maar zeker niet smakelijk.

De keuze aan toetjes was teleurstellend, die heb ik dan ook overgeslagen. Mijn tafelgenoten hebben wel een toetje gehad, maar vonden het niet zo heel lekker.

Ik zal hier niet zo snel terugkomen, ondanks het leuke concept.

16. Ik heb hier afgelopen week met mijn vriendin gegeten toen we voor een dag in Rotterdam waren.

Het restaurant ziet er van binnen erg gezellig uit, maar omdat het lekker weer was gingen we buiten op het terras zitten. We werden redelijk snel geholpen. Mijn vriendin bestelde de spareribs en ik ben voor het kippetje van de grill gegaan.

Tijdens het wachten hadden we wel een beetje last van de auto's die steeds voor het terras parkeren om even snel naar de coffeeshop aan de overkant te gaan.

Het eten werd redelijk snel geserveerd. Helaas viel het allemaal een beetje tegen. De kip en de spareribs waren allebei een beetje aan de droge kant. Frietjes waren wel lekker, maar daarvoor ga je niet uit eten.

De prijs zou, als het eten lekkerder was geweest, prima zijn geweest, maar omdat we het er niet zo lekker vonden was het wel zonde.

Wellicht had het restaurant een slechte dag, of hebben we niet de goede gerechten uitgekozen, maar dit etentje was voor ons een beetje een teleurstelling.

17. Gisterenavond hier gegeten. Het was erg smaakvol en lekker. Prijs, kwaliteit en kwantiteit zijn prima in orde.

Niet echt een gezellige plek om te zitten, je kan hier dus beter afhalen of laten bezorgen.

18. Tom-Eric

19. Hier afgelopen vrijdag met 3 collega's gegeten.

De tafels staan dicht bij elkaar en het is lastig om je in een bankje te wurmen, maar als je zit word je snel geholpen.

Het eten staat binnen no-time op tafel, en als je bijna klaar bent met eten staat bijna elke minuut er iemand aan je tafel om te vragen of alles naar wens was, maar waarbij het duidelijk is dat ze eigenlijk willen dat je snel weer weggaat.

Dat is wat mij betreft dan ook het enige minpunt van dit restaurant. Je krijgt meer dan genoeg eten wat ook nog erg smaakvol en lekker is. Ook de prijs is prima in orde!

20. Tom-Eric

21. Deze subway ligt op een industrieterrein, een beetje een vreemde plek, maar wel heel makkelijk te bereiken met de auto.

De kwaliteit van de broodjes en service wisselt, de ene keer is het allemaal tip-top in orde, de andere keer is het gewoon slecht. Dit heeft voornamelijk te maken met onervarenheid van personeel, de mensen die er al lang werken doen het allemaal goed.

Wat wel fijn is aan deze subway is de mogelijkheid om te pinnen, daardoor kunnen wij er als bedrijf makkelijk onze lunch halen.

6,3
  22. Heel leuk strandpaviljoen met een hele relaxte sfeer! Je kan heerlijk zitten op diverse zitzakken en grote kussens en genieten van het geluid van en het uitzicht op de zee.

Het was druk, hierdoor moest je lang wachten op de bediening, die net zo relaxed is als het restaurant. Het heeft z'n charmes, maar als je honger hebt dan wil je liever snel eten ;).

Het eten is echter lekker en de prijs is redelijk.

Wat mij betreft een aanrader!

23. We hebben hier afgelopen donderdag geluncht. Het was erg druk op het terras, dus we hebben lang moeten wachten op de bediening.

Ik heb gekozen voor de hamburger met gebakken uitjes en spek. Deze was wel lekker, maar had wel een sausje kunnen gebruiken.

Tijdens het eten kan je genieten van het mooie uitzicht over zee + strand. Dit is wel leuk. Iets minder leuk is de redelijk hoge prijs.

Als de hoge prijs geen probleem is, dan is dit een leuk plekje, maar persoonlijk verkies ik de andere restaurants in West Terschelling.

24. We zijn hier in onze vakantie met een groep van 6 personen gaan eten. We hadden van te voren gereserveerd, maar er was nog genoeg plaats toen we uiteindelijk daar kwamen.

We werden bediend door een aardige jongedame die meermalen een lach op ons gezicht heeft getoverd. Ik ben, samen met 2 anderen in onze groep, voor de kreeft gegaan, omdat ik dit nog nooit had gegeten.

Toen de kreeft gebracht werd kregen we een uitstekende uitleg over hoe we de verschillende instrumenten moesten gebruiken.

Ik moet zeggen dat ik weinig smaak aan de kreeft vond zitten, en heb het vooral moeten hebben van de sausjes, die overigens wel erg lekker waren. De gebakken aardappeltjes en friet die we erbij kregen waren wel lekker!

Als toetje ben ik gegaan voor de brownie met griekse yoghurt en aardbeiensaus. Ook heb ik meegesnoept van een kaasplankje. Uiteindelijk vond ik het jammer dat ik hier niet voor ben gegaan.

De avond was wel geslaagd. Het enige nadeel vind ik de prijs die in heel terschelling bovengemiddeld lijkt!

25. We hebben hier afgelopen vrijdag gegeten, omdat we zin hadden in spare ribs. Toen we binnenkwamen waren we de eersten, dus we werden meteen geholpen. Het restaurant straalt gezelligheid uit.

Samen met mijn vriendin hebben we de spare ribs gekozen, mijn zus en haar vriend gingen voor de mixed grill. Vooraf wat stokbrood met kruidenboter genomen.

Nadat we ons stokbrood ophadden hebben we niet lang hoeven te wachten voordat we konden beginnen aan de spare ribs + mixed grill.

Ik had als bijgerecht de gepofte aardappel met zure room en spekjes. Deze was wel lekker, maar de spekjes waren koud (waarschijnlijk door de koude room), en dit was iets minder. De spare ribs waren een beetje aan de zwarte kant, maar wel heel lekker. Toen mijn vriendin haar sausje ophad kreeg ze zonder problemen een nieuwe portie.

We waren redelijk tevreden over het eten en de bediening. Het enige nadeel is dat alle restaurants op terschelling duurder zijn dat je gewend bent.

26. Gewoon viskraampje met een redelijke keuze. Vriendelijke bediening.

Helaas maar 2 bankjes om te zitten, en die zijn snel bezet. Leuk uitzicht over de haven.

27. Een gemiddelde tent. Op de dag dat wij er waren leek het personeel ook niet erg gemotiveerd.

Omdat het midden in 't Loon ligt is de plek wel goed, maar dit komt de sfeer niet ten goede. Goedkoop ogende meubels met nepplantjes.

Het eten was weinig op aan te merken. Het voldeed aan de verwachting. Prijs is ook in orde.

6,1
  28. Ik heb hier pasgeleden samen met mijn vriendin geluncht op het terras.

Het was niet zo druk, maar er was duidelijk niet genoeg bediening. We moesten erg lang wachten om te kunnen bestellen, eten en afrekenen.

Het eten was wel lekker!

6,3
  29. Je kan hier lekker eten voor een goede prijs!

De bediening is erg vriendelijk, maar soms wat opdringerig.

De tafels mogen van mij ook wat groter, eet toch iets fijner als je niet zo dicht tegen elkaar opzit.

Verder een prima Griek!

30. West-Europees Vaals

Hier een aantal maanden geleden gegeten.

Op zich lekker gegeten voor een redelijke prijs. Alleen de bediening was die dag niet in de beste stemming.

Ik heb overigens van mensen om me heen gehoord dat dit normaal beter is, dus wellicht hadden ze een slechte dag.

31. Afhaal en bezorg Heerlen

De bezorgtijden lijken steeds langer te worden. Minder dan anderhalf uur heeft het hier nog nooit geduurd. Het eten is niet goed genoeg om het wachten waard te maken.

32. We hebben hier vorige week met een grote groep gegeten.

De bediening was goed. Ze kwamen vaak langs om te vragen of we nog wat wilden drinken. Het restaurant zelf zag er wel gezellig uit.

We hebben allemaal genoten van het 3 gangen menu. Ik had de carpaccio als voorgerecht. Mijn hoofdgerecht was een pannenkoek met rozijnen, kaneel en appel. Als toetje had ik de aardbeien met ijs en slagroom.

Er was niet echt iets speciaals aan het eten. Het was wel lekker, maar er sprong niks uit. Ook vond ik dat er veel te veel kaneel op mijn pannenkoek zat.

6,5
  33. Nederlands Sittard

Tom-Eric

Afgelopen week hier gelunched. Tijdens onze lunch hebben we wel vier verschillende bedienden aan onze tafel gehad...

De baconburger die ik besteld had was goed, de curly fries erbij waren fantastisch. We hebben achteraf nog een portie besteld hiervan.

Omdat we op het terras hebben gezeten kan ik weinig over de sfeer zeggen.

34. Tom-Eric

Afgelopen zondag zijn we hier met z'n vieren gaan eten. Het terras was niet al te groot en zat, nadat wij plaatsnamen, helemaal vol.

Helaas was dit ook te merken in de wachttijden, op zich vreemd want toen ik later naar de toilet ging leek het alsof het restaurant binnen helemaal leeg was.

Het eten was echter wel goed! Ik had vooraf geitenkaas omwikkeld in spek met honingsaus, dit was heerlijk!

Als hoofdgerecht had ik een paddestoel gevuld met groente, gegratineerd met geitenkaas in een paprikasaus. Ook deze was smakelijk, maar iets minder dan het voorgerecht.

Het dessert was een bladerdeegbakje warm uit de oven met chocolade-ijs. Wat mij betreft een goede afsluiter!

Als dit restaurant wat aan de bediening/wachttijd doet is het wat mij betreft een aanrader.

35. Tom-Eric

Dafne was ons eerste terrasbezoek van dit jaar, en bleek een aangename verassing.

Eten was heerlijk, veel keuze en grote porties. Achteraf had ik ook beter geen voorgerecht kunnen nemen, want het hoofdgerecht heb ik helaas niet opgekregen.

Bediening was leuk en goed, we moesten alleen lang wachten op de rekening.

Alleen binnen geweest om van de toilet gebruik te maken, maar dat zag er erg mooi uit. Erg ruimtelijk en heel stijlvol.

Zeker een aanrader!

36. Tom-Eric

37. De kaart was veel te groot, waarschijnlijk is dit ook de reden dat je een nummer moet doorgeven in plaats van de naam van een gerecht. Het eten zelf is wel lekker, maar niet speciaal.

Bediening was jong en onervaren, maar deden wel hun best. Helaas oogt het restaurant niet echt gezellig, en de rook die in het restaurant hing hielp niet mee.

Wellicht hebben we op een verkeerde dag gegeten, maar het restaurant krijgt van mij geen tweede kans.

6,3
  38. Nadat we gisteren op het laatste moment van restaurant moesten wisselen vanwege plaatsgebrek kwamen we, mede dankzij alle lovende recensies, uit bij dit restaurant.

Bij binnenkomst werd gevraagd of we gereserveerd hadden, dus we vreesden even dat we weer naar een ander restaurant moesten gaan, maar gelukkig was er, na het bijplaatsen van een stoel, nog plaats.

De scampi's die ik besteld had waren heerlijk. Ook de gerechten van mijn tafelgenoten zagen er lekker uit, en de porties waren zo groot dat bijna niemand z'n bord heeft leeggegeten.

De prijs is ietsiepietsie hoger dan van andere Griekse restaurants, maar dit merk je absoluut terug in de kwaliteit. Wat mij betreft een echte aanrader!

39. Tom-Eric

40. Ondanks de recente slechte recensies hier, blijf ik toch vaak bij New York Pizza bestellen. De pizza's zijn lekker, kosten niet meer dan normaal, en worden razendsnel bezorgd.

Vooral het gemak van online bestellen en betalen en de snelheid waarmee de bestelling wordt bezorgd zorgen ervoor dat ik altijd terugkom bij New York Pizza.

41. Tom-Eric

42. Ik heb hier op nieuwjaarsdag lekker gelunched. De bediening is vriendelijk en het restaurant ligt op een fantastische plek; uitkijkend over het mooie heuvellandschap van Limburg, wat op dat moment bedekt was in een dikke sneeuwlaag.

Je krijgt erg veel eten voor het geld wat je ervoor moet betalen, en gelukkig smaakt het ook nog goed allemaal.

Wat mij betreft een aanrader!

43. Hier onlangs een keer gegeten. Ik verwachtte niet zo heel veel van dit restaurant, omdat de locatie niet echt fantastisch is, maar ben positief verrast!

Samen met mijn vriendin bestelde ik spare ribs. Nadat een redelijke portie spare ribs op tafel werd gezet, werden we echter ook verrast met diverse groentes, stoofpeertjes, gebakken aardappeltjes en frietjes. Veel te veel voor ons, maar ik heb toch van alles wat geprobeerd en het smaakte allemaal redelijk goed. De spare ribs zelf vond ik iets minder.

De bediening was vriendelijk, maar door de lage bezetting waren ze wel iets meer met elkaar bezig dan met de gasten.

Het restaurant is leuk en gezellig ingericht. Het lijkt me echter wel een restaurant wat beter tot z'n recht komt als je er met een groep gaat eten.

44. Onlangs hier ontbeten met mijn vriendin. We wilden eigenlijk van de kaart bestellen, maar daar waren we iets te vroeg voor. In plaats daarvan konden we voor €5,- genieten van een ontbijt.

Dit ontbijt bestaat uit een witte boterham met gebakken ei en spek, 2 broodjes met beleg (ham, kaas, tomaat & komkommer), een croissant en een glas jus d'orange. Voor €5,- erg veel waar voor je geld!

Ik vond het deze keer een stuk beter. De bediening was vriendelijk en snel, en het was binnen best gezellig.

45. Gezellig eetcafé, met interessante kunst aan de muren. Het was wel erg druk, maar desondanks was de bediening toch snel.

De kaart bevat simpele, bekende gerechten, dus je moet er niet naartoe gaan als je iets nieuws wilt proberen. Ik heb daarom niet lang rondgekeken, maar ben meteen voor de spare ribs gegaan.

Kwa smaak weinig verassingen, maar dit verwachtte ik ook niet. Gewoon een redelijke portie lekker eten voor een normale prijs.

46. Tom-Eric

47. De afgelopen paar maanden lijkt de kwaliteit van het eten wat gedaald, maar het blijft lekker eten bij Brasserie Bracke. Ook blijft het gezellig.

De spare ribs zijn vaak mijn eerste keuze, altijd lekker en veel. Ook de chicken ribs, saté en mixed grill zijn aan te raden. De vegetarische gerechten zijn helaas wat minder lekker.

Het is vaak druk, maar dit heeft gelukkig weinig invloed op de wachttijd.

48. Dit gezellige restaurantje was pas 2 dagen open toen we hier gingen lunchen en helaas ging de bediening daardoor nog een beetje stroef.

Het is leuk dat de kaart allemaal Limburgse gerechten bevat, zodat ik als import Limburger hier ook kennis mee kan maken! Ik hoop wel dat er in de toekomst wat meer gerechten op komen.

Het eten was echt heerlijk! Goede porties en vol van smaak. Wat mij betreft een aanrader!

49. Nederlands Heerlen

Vanmiddag op het terras geluncht met mijn vriendin.

Ik bestelde een 12-uurtje; 3 boterhammen met ei, kaas en ham, tomatensoep met stokbrood en een glas melk. Mijn vriendin ging voor de uitsmijter.

Na 10 minuutjes wachten kreeg ik mijn tomatensoep met stokbrood. Helaas had mijn vriendin haar eten nog niet en moest ze hongerig toekijken hoe ik de tomatensoep op at (ik heb haar natuurlijk aangeboden mee te eten, maar ze houdt niet van soep ;)). Beetje jammer.

Na mijn tomatensoep hebben we nog even moeten wachten voordat de rest van het eten kwam. Met de uitsmijter van mijn vriendin, en mijn boterhammen was niks mis. Gewoon wat je er van verwacht. Wel vond ik het verkleurde, voorgekookte ei op mijn salade onsmakelijk.

De prijs van het 12-uurtje is gelijk aan de prijs van de uitsmijter (6,90€), terwijl het 12-uurtje veel meer waar voor je geld biedt. Ik zou deze dan ook aanraden als je besluit hier te lunchen.

Van de sfeer weinig gemerkt, aangezien ik enkel binnen ben geweest om te betalen.

50. Misschien hadden ze een verkeerde dag vandaag, maar ons bezoek hier viel een beetje tegen. De bediening maakte een paar foutjes, en was lastig aanspreekbaar! Ook de wachttijd viel erg tegen!

Het eten was gelukkig wel lekker. Ik had een broodje 'Pavarotti', een stokbroodje uit de oven, belegd met chorizo, gesmolten brie en pijnboompitjes. Erg lekker!

Prijs gewoon, van de sfeer weinig gemerkt omdat we op het terras zaten terwijl het regende. Het was wel druk!