Toine's profielfoto

't Huukske

3. 8,2

De Keizer

Eersel

Toine heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Erven

Vanavond hier een feest gehad, en we hebben genoten van de eerste minuut, totdat we naar huis gingen. Echt een restaurant waar nog alles zelf bereid wordt met de beste ingrediënten en passie. En wat een warm onthaal, bediening en sfeer. Niet te vergeten het eten en drinken. Culinaire hoogstandjes, voor een acceptabele prijs. Als u een avond wil genieten van heerlijk eten in een heel leuke entourage, moet u dit restaurant zeker bezoeken. Echt een aanrader.

2. Toine's profielfoto
    Toine heeft gereageerd op een recensie van De Nieuwe Erven

Volgens mij weet u niet wat zelf bereid wordt en ingekocht wordt. Volgens uw beoordeling hebt u 0% verstand van horeca. Uit ervaring weet ik dat hier alles zelf bereid wordt met de beste ingrediënten. Uw recensie slaat echt helemaal nergens op. Schande dat u zo’n onzin verkoopt.

3. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor 't Huukske
    Snackbar Eersel

Ik ben er geweest nu de zaak overgenomen is. Gewoon slecht. Ik had een patat met, kipsate en cola. De meeste friet was koud, tussen de warme friet, kip was zo droog als gort, en satesaus was niet lekker. Echt vreselijk. Alleen de cola was goed. Ik kreeg ook geen mes en vork erbij, moest ik om vragen. Hier ga ik voortaan met een grote boog omheen.

4. Toine's profielfoto
    Nederlands Eersel

Gegeten met 21 leden van de buurtvereniging, en het was kortom geweldig. Goede sfeer, vlotte bediening, prijs/kwaliteit in balans, gewoon een aanrader. Hier hebben ze goed keukenpersoneel en prima mensen in de bediening. Alle leden waren enthousiast.

5. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor 't Huukske
    Snackbar Eersel

Hier eten opgehaald, en het was gewoon goed.
    Flinke porties, keurig verpakt, goede bediening, en ook gewoon heerlijk. We zullen hier nog veel vaker komen. De beste van Eersel.
    Het enigste wat jammer is dat ze om 20.00 Uur sluiten.

6. Toine's profielfoto
    Toine vindt de recensie door Toine voor Bij de Neut leuk
    Pannenkoekenhuis Westerhoven

Gisteren hier gegeten met mijn vrouw. Ziet er erg leuk uit, vlotte bediening, wel erg jong, maar was erg goed.
    Gerechten waren lekker en behoorlijk veel, je komt hier niets tekort.
    Gewoon voor herhaling vatbaar.
    Het enigste minpuntje vonden wij dat ze vanaf half 9 al beginnen op te ruimen, als jij nog aan je hoofdgerecht zit.

7. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor Bij de Neut
    Pannenkoekenhuis Westerhoven

Gerechten waren lekker en behoorlijk veel, je komt hier niets tekort.
    Gewoon voor herhaling vatbaar.

8. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor De Weefkamer

Het is een mooie cafetaria, eerlijk waar, maar wat een personeel en eten. Er staat bijna altijd onbekwaam personeel. Weten van toeten noch blazen, en kunnen niet klantvriendelijk te werk gaan. Ook het eten wat we kregen was ver onder de maat. Zelfs toen ik een softijsje vroeg met een zacht hoorntje, ja je raad het al, kreeg ik een hard hoorntje, bijna niet gevuld en zowat melk in het hoorntje. Toen ik vroeg hoe laat de ijssalon open zou gaan konden ze me ook geen antwoord geven. De eigenaar zal hier nog heel veel moeten verbeteren, en zelf veel meer meewerken, en leiding geven. Niet de popi jopi uithangen!

9. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor Bij Ons
    Eetcafé Bladel

Dit had een leuk en goed restaurant kunnen worden en zijn. Dominante vader veel te veel aanwezig met zijn geschreeuw, had beter in de bouw kunnen blijven. In het begin toen de andere zoon er nog in zat was het veel beter, dat was een horecaman. Beste en mooiste plek van Bladel, maar wordt geleid (beter gezegd gelijd) door een bouwvakker die door iedereen maar gehoord wil worden. Als die man weg is kunnen ze weer bouwen. En trouwens de rest van de familie ook thuis laten. Het is een restaurant.

10. Toine's profielfoto
    Toine vindt de recensie door Toine voor De Smaak! leuk
    IJssalon Eersel

Toine

Het ijs en chocolade is gewoon lekker.
    Het duurt vaak veel te lang voor je geholpen wordt. Vooral in de zomerdag moet dat veel beter gestructureerd worden.
    Er staat ook vaak personeel in met weinig ervaring of arrogante types.
    Alleen de prijzen vliegen echt de pan uit. Tel maar eens terug naar de gulden wat een bolletje ijs kost. Je schrikt je wezenloos

11. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor 't Clowntje

Buurt cafetaria.
    Je kunt er redelijk goed eten, alleen de eigenaars kunnen niet met mensen overweg. Dit moet echt veranderen.
    Naar een buurtcafetaria moet je voor de gezelligheid heen gaan. En er loopt veel teveel personeel. Eigenaars moeten zelf werken, en bij pieken personeel inzetten. Anders...

12. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor De Kempen
    Internationaal Reusel

Toine

Wij hebben hier slechte ervaringen mee.
    Ondermaatse gerechten, te gaar of rauw, koud, noem maar op.
    Bediening ook niet wat het moet zijn.
    Nu het fletcher is, is het lang niet meer zoals het was.
    Zoek in de regio iets anders, als je lekker en gezellig wilt eten.

13. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor Het Landgoed

Toine

Laatst met een groot gezelschap gegeten. Het was gewoon goed en lekker, maar als je met 25 personen wilt eten hebben ze capaciteitsproblemen. Hoofdgerechten werden maar lauw opgediend en ze vergaten ook nog iemand. Slordig.
    Voor een restaurant als dit wil uitstralen kan en moet het gewoon beter. Zeker als je dan ook nog naar de prijs kijkt moet er nog gesleuteld worden op alle fronten

14. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor De Smaak!
    IJssalon Eersel

Toine

Het ijs en chocolade is gewoon lekker.
    Er staat ook vaak personeel in met weinig ervaring of arrogante types.

15. Toine's profielfoto
    Nederlands Eersel

Wij hebben afgelopen avond hier met het bestuur van een vereniging gegeten en het was gewoon top.
    Heerlijke gerechten, leuke vlotte bediening en betaalbaar.
    Echt een aanrader, zowel privé als zakelijk.
    Hier kun je nog voor een zeer redelijke prijs, echt genieten van gerechten die met passie bereid en geserveerd worden.
    En zo behoort het ook kortom te zijn.
    Hier kunt u echt rustig aanleggen en genieten van wat ze hier allemaal voor u doen. Chapeau!

16. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor De Keizer
    Internationaal Eersel

Vriendelijk personeel, fijne sfeer. Wij hebben echt super genoten van onze 4 verrassingsmenu's. Had niet beter gekund. Klein kanttekeningetje is dat we een broodproduct misten, dit moesten we apart bijbestellen. Dit zou ik standaard toevoegen bij de eerste gang.
    Eten is goed betaalbaar, en wij vonden het echt alert personeel, en de rondes kwamen op een zeer gewenst tijdmoment. Kortom hier kunt U gerust heengaan, en u zult er geen spijt van krijgen.

17. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor 't Menneke eten en drinken

Hier kun je nog echt genieten van de sfeer en hun heerlijke gerechten.
    Wij eten hier regelmatig en is altijd goed.
    Echt ze doen het hier erg goed, echt een heel vertrouwd adres.

18. Toine's profielfoto
    Nederlands Eersel

Hier kun je echt lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Altijd goed. Vriendelijke bediening en ook vlot.
    Ze kunnen hier ook goed grotere groepen aan.
    Echt een zeer vertrouwd adres waar je prima kunt toeven en heerlijk kunt eten