• Lid sinds 5 december 2010

Emmen
  3. 9

Pardoes

Emmen

Tjeerd heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Tjeerd's profielfoto
    Tjeerd heeft een recensie geschreven voor Railroad Steakhouse

Mijn dank en complimenten voor jullie gastvrijheid en het verzorgen van de heerlijke gerechten voor ons familie-etentje.

2. Tjeerd's profielfoto
    Tjeerd heeft een recensie geschreven voor Pardoes
    Internationaal Emmen

Heerlijk gegeten in een rustige sfeer. Een aanrader..........

3. Tjeerd's profielfoto
    Tjeerd heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Emmen

Een geweldig restaurant. Prettige en gastvrije bediening, Het eten is net iets anders dan bij een regulier Chinees-Indisch restaurant. Echt bijzonder. Een aanrader wanneer je van Chinees eten houdt en het een keer nét iets anders wil.

4. Tjeerd's profielfoto
    Tjeerd heeft een recensie geschreven voor Orchidee Inn

Wij hebben minder goede ervaringen opgedaan bij Orchidee Inn. Ondanks een reservering voor negen personen, was er niets geregeld. 3 Personen bemoeiden zich onafhankelijk met onze binnenkomst. Na een drankje besteld te hebben - waarbij medewerkers onderling niet aardig tegen elkaar deden - werden wij aan ons lot overgelaten.

Het was ons niet duidelijk waar wij onze maaltijd vandaan konden halen. Er was een onduidelijke scheiding tussen wok en japans.

De kwaliteit en keuze van het eten vonden wij beneden peil. Het is inderdaad geen duur restaurant, maar voor een paar euro meer, kan elders gezelliger gewokt worden, met een betere kwaliteit. Zowel in het eten, als in de bediening.