Activiteiten van Tiramisu by George

1. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft een recensie geschreven voor Restaurant Witte

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Dank aan iedereen voor de gastvrijheid.

2. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je recensie Eveline! Dat ziet er erg gezellig uit. Wat leuk dat jullie er waren en hebben genoten van een avondje Italiaans. Hopelijk tot een volgende keer!

3. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je recensie! Fijn dat alles naar wens was en je zo tevreden bent over je bezoek aan ons restaurant. Altijd leuk om te horen wanneer wij iemand een leuke avond hebben kunnen bezorgen. Gezellig dat jullie nog eens terugkomen, hopelijk mogen wij snel weer open.

4. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je positieve woorden Annet, leuk dat je er was! Fijn dat de lunch heeft gesmaakt en de service naar wens was. Kom je nog een langs voor een lunch of diner?

5. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Thank you for your review Samantha! We are so glad to hear that you had such a nice dinner and enjoyed our service.

Kind regards,

6. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je recensie Rene! Fijn dat het eten heeft gesmaakt en de bediening naar wens was. We zullen je feedback wat betreft het uitserveren meenemen. Bedankt!

7. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je recensie Martin! Fijn dat het eten heeft gesmaakt.
    We vinden het jammer om te horen dat jullie het bezoek aan het restaurant zo hebben ervaren. Ons personeel probeert alle gasten altijd zo goed en snel mogelijk te helpen. Mochten er speciale wensen zijn of mocht je verbonden zitten aan een bepaalde tijdsplanning dan kan dit altijd aangegeven worden, zodat ons personeel daar rekening mee kan houden. Hopelijk mogen we je nogmaals in ons restaurant ontvangen om onze gastvrijheid en service te tonen.

8. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Thank you for your review Kathleen!

Kind regards,

9. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je mooie recensie Gert! We vinden het erg leuk om te horen dat je regelmatig bij ons komt genieten. Zien we je binnenkort weer? Wij kijken ernaar uit!

10. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt Peter! Hier worden wij erg blij van. Kom je binnenkort weer eens langs?

11. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Hartstikke bedankt Martijn! Vier tienen, daar worden we helemaal gelukkig van. Mogen we je snel weer verwelkomen?

12. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Dank je wel voor je mooie en uitgebreide recensie Michiel! Jouw prachtige cijfers is waar wij het voor doen. Kom je snel weer een van onze heerlijke pizza's proeven?

13. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Ontzettend bedankt voor je mooie recensie Ingrid! We zijn erg blij om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad. We gaan de complimenten doorgeven aan ons team. Graag tot snel!

14. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je fijne recensie Annemarie! We zijn blij dat jullie gezelschap inclusief je vader heeft kunnen genieten. We kijken uit naar jullie volgende bezoek.

15. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor de mooie recensie en cijfers Theo. Fijn om te horen dat je bezoek aan ons goed is bevallen. Zien we je binnenkort weer verschijnen?

16. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je positieve recensie Gerry, leuk dat je er was! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van zowel de carpaccio als onze pizza's. Nog de beste wensen voor 2020, hopelijk zien we je dan weer in ons restaurant.

17. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Dankjewel voor je positieve woorden Angelique! Goed om te horen dat alles helemaal naar wens was en jullie zo lekker hebben gegeten.

18. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je positieve recensie Vincent! We zijn blij te horen dat jullie zo lekker hebben gegeten en de pizza's naar wens waren. Nog de beste wensen voor 2020, hopelijk zien we jullie binnenkort weer in ons restaurant.

19. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Bedankt voor je recensie!
    Wat leuk om te horen dat het eten heeft gesmaakt en jullie zo'n goede ervaring hebben gehad in ons restaurant. We verwelkomen jullie graag nog eens!

20. Tiramisu by George's profielfoto
    Tiramisu by George heeft gereageerd op een recensie van Tiramisu by George

Wat fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad, Mirjam! Schuiven jullie binnenkort weer eens aan?

Meer updates