• Lid sinds 8 december 2010

Zuidwolde gr

1. Tineke's profielfoto
    Tineke vindt de recensie door Tineke voor Seinpost niet leuk
    Indonesisch Den Haag

Vorig jaar gegeten bij jullie, wilde mijn vrienden verrassen, een fiasco, vraag je om wishkey, weet het niet, meelopen oker geen probleem, de sfeer minimaal, binnen het hoofdgerecht, vragen over het eten weinig of geen antwoord, een gerecht, slaan de vlammen uit de pan, andere gerecht was de bedoeling garnalen, het verschil is duidelijk zichtbaar en dan vraag je vriendelijk, momentje ja zijn garnalen, ik denk ben ik gek? Komt hij later terug ja sorry u hebt gelijk het is krab, mijn avond tegen over mijn vrienden was dusdanig verpest, dat ook het toetje niet meer hoefde en de rekening van 200 mooi incasseren neee sorry, wat zo mooi had moeten zijn is geëindigd in de tuin bij vrienden over seinpost nooit meer.

3,5
  2. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor Seinpost
    Indonesisch Den Haag

Erg lekker gegeten en een zalige avond gehad. Het was een feestje om zoveel bijzondere smaakjes te proberen. We hebben erg genoten. De bediening was ook top en heel vriendelijk. Zeker een aanrader als je gezellig wil tafelen!

3. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor Moeke Vaatstra

Het eten is altijd van constante kwaliteit en de prijsstelling is scherp. De bediening is niets te veel. Ze zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Ik zou alleen graag zien dat er weer warme groente bij de gerechten geserveerd werd. De prijzen zijn lager geworden, maar de warme groenten zijn weggevallen. Dat is echt jammer! Gewoon weer doen Moeke!