• Lid sinds 27 november 2015

Ophovener Molen

Sittard

tina rouwette heeft nog geen foto toegevoegd

1. tina rouwette's profielfoto
    tina rouwette vindt de recensie door Corina voor Ophovener Molen leuk

Corina

Vanwege de verjaardag van mijn vriend bij de Ophovener Molen gaan eten op een maandagavond. Aanvankelijk hebben we even aan de bar moeten wachten, gezien het terras buiten volzat.
    We werden vriendelijk ontvangen en we konden indien we dat wilden ook nog een drankje op het terras doen. We kozen ervoor dit inderdaad te doen. Bij onze drankjes kregen we een portie lekkere borrelnootjes. Omdat het inmiddels wel afgekoeld was buiten, namen we binnen plaats. Het was niet druk dus we konden vrij een tafel kiezen. De tafels waren mooi gedekt met ook een porseleinen servethouder met een wijze spreuk erop. De ambiance straalt het gevoel uit van huiselijke gezelligeheid en het lijkt alsof je je in een oude boerderij bevindt. De gastheer kwam ons aan de tafel vertellen wat de specialiteit was vandaag. De kaart bevat veel keuze met betaalbare 3 en 4 gangenmenu's en ook voldoende keuze uit andere 'losse' gerechten. Mijn vriend koos voor het 3 gangen diner : de carpaccio, ierse biefstuk en aardbeientiramisu. Ik koos voor de hoendersoep, kabeljauw en de creme brûlée. Bij ieder gerecht kwam de gastheer vertellen wat voor prachtig gerecht we op het bord hadden liggen. De presentatie van de gerechten was prachtig! De gerechten waren stuk voor stuk heel smakelijk. Goed gekruid, vol smaak! Het vlees en visgerecht was perfect gegaard. Tussendoor kregen we nog een heerlijke mango-mousse amuse. De creme brûlée was de lekkerste die ik ooit gehad heb in een restaurant! Vol van smaak en een perfect krokant laagje erop. Petje af voor de kok. Ondertussen was in het complex ook nog een feest aan de gang maar er was voldoende aandacht voor de restaurant gasten. Er werd regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken en of alles naar wens was. Het is geen restaurant voor de budgeteter , maar als je overheerlijk wil eten in een huiselijke sfeer voor een prijs die daar ook bij past. Dan is de Ophovener Molen the place to be! Ik kom zeker weer!

2. tina rouwette's profielfoto
    tina rouwette vindt de recensie door Dennis voor Ophovener Molen leuk

Heerlijk gegeten bij Ophovener Molen voor een goede prijs. De bediening was goed, totaal niets op aan te merken. Een fantastische ervaring.

3. tina rouwette's profielfoto
    tina rouwette vindt de recensie door bert voor Ophovener Molen leuk

Via Wow-deal gegeten bij de Ophovener molen (was de eerste keer), zeer goede verzorging/bediening, eten was ook heerlijk.

4. tina rouwette's profielfoto
    tina rouwette vindt de recensie door tina rouwette voor Ophovener Molen leuk

Wij hebben een fantastische avond avond gehad. Het personeel oh zo vriendelijk!! Het eten was véél te goedkoop voor die prijs, hahaha, maar echt héérlijk!! Jullie zouden minstens een * moeten hebben!!

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

5. tina rouwette's profielfoto
    tina rouwette heeft een recensie geschreven voor Ophovener Molen

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.