• Lid sinds 21 mei 2019

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Tim heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Tim 's profielfoto
    Tim vindt de recensie door Onwezen voor Ristorante Sardegna niet leuk

Slechte pizza, eigenaar denkt dat hij god is, duur, dus waardeloze tent

1,3
  2. Tim 's profielfoto
    Tim vindt de recensie door peter voor Ristorante Sardegna niet leuk

Pizza's waren van diepvrieskwaliteit, eetbaar, maar voor de smaak en de ingredienten die gebruikt waren en het feit dat je in een restaurant zit, te duur. Scampi's smaakten goed, maar waren wel heel naturel. Het product was wel heel erg in hun eigen waarde gelaten. Voor het geld had er wel wat meer meer gedaan mogen worden. Het lamsgerecht was te hard gebakken wat verdoezeld werd door veel pesto. De paar slappe blokjes gebakken aardappel en een paar gekookte boontjes zonder verdere bereidingswijze waren niet echt een aanwinst.
    De, niet nederlands sprekende, bediening was vriendelijk maar niet echt geintresseerd. Plat water kon alleen per fles. Een trent die helaas steeds vaker voorkomt. Conclusie: veel geld voor weinig restaurantwaardig (fout woord) eten

3. Tim 's profielfoto
    Tim vindt de recensie door Job voor Ristorante Sardegna niet leuk

Service was erg matig (en niet Nederlandstalig). De pizza's waren erg duur en extreem dun belegd. Ik heb later die avond nog een keer moeten eten om niet met honger naar bed te gaan, maar was wel 20 euro lichter.

4. Tim 's profielfoto
    Tim heeft gereageerd op een recensie van Ristorante Sardegna

Je weet echt niet waar je over praat Marion, ik heb denk ik 30 keer gegeten bij dit restaurant. Het eten was elke keer perfect, heb nooit lekkerder gegeten ergens anders, ook niet in een sterrenrestaurant. Dus als je geen smaak hebt moet je maar gewoon je mening voor jezelf houden. Jammer dat ik dit nu pas zie nadat de tent is gesloten.