• Lid sinds 1 juni 2011

Wok Masters

Zevenaar

Jan & Jan

Didam

Thomas heeft nog geen foto toegevoegd

1. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Zilli
    Italiaans Arnhem

Dit lijkt meer een disco en geen restaurant. Het eten is gewoon niet lekker, en de bediening jong en onervaren. Hier worden we echt niet vrolijk van!

2,1
  2. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Villa Copera

Een van de beste restaurants die we kennen. We hebben hier enkele malen gegeten en het was iedere keer een feest! Goede bediening, zeer goed eten en drinken. Alleen het wijn arrangement vonden wij niet altijd de beste keuze! Maar daar was de prijs ook naar! Wat ons betreft zouden ze wel naast het "gewone"wijnarrangement ook een top wijn arrangement mogen aanbieden. We komen hier zeker nog regelmatig terug!

3. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok

De kip is smaakloos, alleen door de kruiden heeft het nog smaak! Slechte en ongeïnteresseerde bediening, een glaasje drinken gewoon bestellen en krijgen is er niet bij. Het lijkt goedkoop, maar je moet alle extra's betalen, waardoor het toch nog duur wordt! Mij ziens ze er niet meer.

3,6
  4. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Restaurant Gunes

Heerlijke Turks/Italiaanse keuken voor een zeer redelijke prijs. Alles gebruikte producten zijn vers en worden warm en snel geserveerd. De bediening is snel, correct en zeer gastvrij. Je kan hier heerlijk eten en drinken met twee personen voor € 50,- en dan ga je blij en voldaan naar huis! Een van de betere pizza/grill restaurants van gelderland!

5. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Jan & Jan
    Nederlands Didam

We gaan hier regelmatig lunchen. Lekker eten en goede bediening. Alles is in balans. We blijven hier komen om te lunchen, veel keuze voor ieder wat wils.

6. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Restaurant Gouden Dis

Redelijk eten voor een matige prijs. Helaas is ons etentje verpest door de eigenaar, we zijn hier met een gezelschap wezen eten en hebben een prijs per persoon afgesproken, bij het afrekenen was er ineens een discussie over de prijs? We hebben aangegeven dat we niet wilde dat ze iets te kort kwamen, maar dat hoefde niet meer... later nog een briefje gestuurd, om te overleggen maar helaas nooit meer een reactie gekregen.... jammer.

6,5
  7. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Snel even een lunch gegeten, bijna al het eten was koud en oud. Ronduit slecht! Bediening was niet onder de indruk van onze klachten en vertelde ons dat alles prima was. We hebben het eten niet opgegeten en zijn ergens anders opnieuw gaan lunchen....

2,2
  8. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Wok Masters

De keuze van gerechten is prima in orde. Het eten is allemaal vers en de bakken zijn ruim gevuld en worden zeer regelmatig bijgevuld, zodat je nooit mis grijpt. Het is hier wel altijd erg druk waardoor je lang moet wachten bij de wok pannen. Erg vriendelijke en oplettende bediening. Prima eten voor een prima prijs!

9. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Efeze
    Italiaans Zevenaar

We eten hier af en toe snel een hapje. Prima eten maar verwacht geen hoogstandje! De bediening is onervaren maar doet zijn/haar best om er een leuke avond van te maken. De prijs is niet goed in verhouding tot het eten. Daarnaast is het jammer dat je voor een kind niet gewoon een halve Lasagne kan bestellen, alleen maar friet en zo.

6,5
  10. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlees en Vis

Hier al diverse malen gegeten, het eten is er heerlijk, de wijnen zijn ook prima! Alleen de bediening is ronduit beroerd! We hebben de laatste keer besloten dat we nooit meer terug komen zolang de eigenaar nog in de bediening zit! Wat een botte en gevoelloze man. De gerechten zijn supper en wat smaak betreft geheel in balans. Mooie (biologische) producten! Wel moet je de hele avond uittrekken voor een 5 gangen menu. Volgens zeggen is de bediening erg verbeterd..dus gaan we binnenkort nog een poging wagen!