• Lid sinds 16 februari 2013

Lotus

Nieuw Vennep

Thijs heeft nog geen foto toegevoegd

1. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Nieuw Vennep

Na enkele recensies gelezen te hebben toch maar voor 10 man eten besteld.
    Veelbelovend zou je zeggen, niets is minder waar. Het eten was niet echt lekker te noemen en de service verschrikkelijk.
    Wij hadden een aantal maaltijden besteld waarvan een deel na uitpakken niet compleet bleek.. Van 1 persoon was helemaal niets geleverd.
    Navraag leerde dat men in het "restaurant" was vergeten de bestelling goed op te schrijven en zo het probleem verklaarde. Feit is wel dat we er gewoon voor hebben betaald. Wat nou vergeten?

Toen we in de kip sate stukjes staaldraad vonden was de maat vol en hebben we gebeld met de mededeling dat geld terug toch wel gepast leek wegens wanprestatie. De manager vond dit wel gepast en leek zich te schikken in het eigen onvermogen.
    Helaas te snel van goede moed voorzien toog een der collega's naar nieuw Vennep om het geld op te halen. Zich zoals afgesproken aan de balie meldend kreeg de collega nul op request en werd de melding als de grootst mogelijke onzin afgedaan. Collega werd verzocht te vertrekken want er was niets beloofd of toegezegd.

Met zekerheid kan ik zeggen dat we als grootste werkgever in de regio niet meer naar deze toko terug keren.....

3,6