• Lid sinds 16 januari 2011

Soto

Shiro

3. Shiro

Den Bosch

Theo heeft nog geen foto toegevoegd

1. Theo 's profielfoto
    Theo heeft Shiro toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Japans
    Uilenburg 4 Den Bosch
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Theo 's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Soto

Op zich goed eten. Smaak is goed. Het is gewoon een restaurant om voor niet te veel geld redelijk goed te eten. Geen restaurant om op je gemak lekker lang te tafelen. Zeker niet als je wat privacy wilt en een goede bediening. Bediening is gewoon ronduit slecht. Alles duurt te lang. Tot drie keertje vergaten ze ons drankje. Moet niet kunnen. Moesten ook twee keer om de rekening vragen.

3. Theo 's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor De Smulpot
    Internationaal Den Burg

Goedendag,
    Wij, mijn vrouw en kids komen al 22 jaar op Texel en wat we altijd doen is bij de Smulpot lekker gaan eten. Wij komen uit Den Bosch en zijn echte bourgondisch ingestelde mensen die graag lekker uit gaan eten. Van michelin sterren tot eetcafe's. Ik ga het dus niet vergelijken met Michelinster restaurants en eetcafe's. Zou niet eerlijk zijn. Wij kunnen het wel vergelijken met menig restaurant in Texel daar wij er in 22 jaar al diverse velen hebben geprobeerd.De Smulpot springt er dan toch wel uit. Wat wij willen zeggen, het is hier echt top eten, met een grote gastvrijheid, super bediening in een ongedwongen sfeer. Met een goede uitgekozen wijnkaart. Wat wil je nog meer. Petje af voor de Smulpot. Ga zo door en tot ziens.
    T en A Sijmens.

4. Theo 's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Shiro

Ongekend goed !! Meer valt er niet over te zeggen. Komen hier al minimaal 6 jaar en heb al menig vergelijk kunnen maken, maar nog niets beters kunnen ontdekken. Zien ook geregeld japanners daar eten en deze zijn allen zeer enthousiast over Shiro. Wat wil je nog meer. Reserveren is gewenst.

5. Theo 's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Gio's Cucina Casalinga

Wij zijn hier geweest en het was perfect! We moesten even wachten want je kunt niet reserveren. Het eten maakte alles goed. Vrienden van ons waren in Maastricht en waren op ons advies daar ook geweest. Ze vonden het heerlijk en bedankten ons voor de tip. Wij zijn echte Bourgondiers en kunnen alleen maar bevestigen dat het er erg goed is. Als je er geen problemen mee hebt om te moeten wachten, geen Michelin ster wilt verwachten, dan is het hier prima eten. Het zit niet voor niets elke avond vol. Gewoon doen.