• Lid sinds 16 januari 2011

China

Lettele

Dynasty

Nijverdal

Theo heeft nog geen foto toegevoegd

1. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor De Mandarijn
    Chinees-Indisch Hengelo

Om eens gewoon chinees te kunnen eten zonder wat je tegenwoordig vaak het tegenwoordige buffet menu krijgt met soms all you can eat met het gehele gezin naar dit chinees resaturant gegaan op een zaterdagavond.
    Bediening is prima en vriendelijk en de kaart best wel goed en het eten is best wel lekker.
    Helaas de sfeer minder maar tegenwoordig gaan er waarschijnlijk weinig mensen naar een "authentiek" Chinees restaurant zodat we de enige waren… wel veel ruimte dus.

2. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Lettele

Afgelopen zondag hier gegeten en gedronken en we waren heel vroeg en op de vraag of ze open waren werd bevestigd maar beter was geweest om te zeggen dat ze gesloten zouden zijn want dan had ik ook geen recentie geschreven.
    We kwamen met zijn 3en en uiteraard was er nog geen buffet dus van de kaart gegeten maar we bestelde 3× spa rood… misschien was het spa rood maar de koolzuur was vertrokken… 2 bestelden een wat uitgebreidere nasi en bami en ik zelf een bami rames.
    De saus en de ingredienten leken wel als een kwakkie op de bami en nasi gegooid. Normaal wordt zoiets apart in een rechautje opgediend… en eigenlijk van opdienen was geen sprake want het werd gewoon voorlangs bediend… de bami rames met 10 pinda`s was wel redelijk maar niet meer dan dat.
    Omdat het voor de ene persoon wat veel was hebben we gevraagd naar een plastic bakje om het mee te nemen… normaal zou je denken ik haal het bord op en doe het in de keuken netjes in een bakje maar nee we zijn ook vertrokken zondr dat de tafel was afgeruimd… blijkbaar hadden ze geen zin… moet eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt… geef geen cijfer voor de sfeer omdat er geen sfeer was en we zaten ook alleen… dus geef het zowel een 2 als een 10 maar ze hebben niet het voordeel van de twijfel. Hier dus echt nooit weer eten.

3. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Dynasty
    Chinees-Indisch Nijverdal

Gisteren dag op pad geweest en hadden wel een keer aan chinees eten Reden door Nijverdal en zagen dit restuarant en besloten om maar een samen een Chinees Indische rijsttafel te gaan eten en wij wilden geen buffet of iets dergelijks maar gewoon van een kaart.
    Bij binnenkomst was het redelijk druk en de afhaalgedeelte is aan de andere kant maar was erg druk maar we werden vriendelijk ontvangen en we mochten een tafel uitkiezen.
    Het is geen rijsttafel geworden maar voor ons beide (gaat per 2 personen) een Kantonees menu voor een redelijke prijs 3 gangen met als hoofdgerecht kip-varken en rundvlees en we hebben zelden zo lekker Chinees gegeten als hier en een echte aanrader dus.
    Bij het menu nog een lekkere kop koffie gekregen en een redelijk bedrag afgerekend…
    De andere menu`s staan nog op ons verlanglijstje dus gaan zeker terug komen…
    Had best wel een 10 kunnen geven… zeker voor de vriendelijke en correcte bediening.

4. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Caballeros

Theo

Afgelopen zaterdagavond hier met 6 volwassenen en 2 kinderen prima gegeten en gedronken.
    Bediening niets te wensen en het eten was ook prima geregeld en lekker.
    4 Van ons hebben de verassing tapas gegeten en was erg lekker. Volgende keer gaan we vragen om het iets spannender te maken want het was een beetje op safe maar dat gaan we de volgende keer dan vragen.
    Rekening zeker in verhouding met het gebodene.
    (Voor mij is een 8 al zeer hoog… maar geen nu eenmaal geen 10en… al verdienen sommige restaurants het wel. Zoals deze )

5. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Ristorante Villaggio

Na samen een dagje weggeweest wilden we het een beetje afsluiten met Italiaans eten en kwamen bij dit restaurant en omdat het redelijk druk was krijg je de indruk dat het eten dan ook wel lekker is.
    Zoals altijd willen we graag een uitgebreid voorgerecht en met koude en warme antipasti en eventueel daarna weer op de kaart kijken… maar uiteindelijk viel dit tegen want het bestond vooral uit olijven kruidenboter en stokbrood… weinig warm en niet anders als dat we dat thuis ook gewoon maken.
    Daarna ieder nog een voorgerecht genomen in de vorm van mosseltjes en scampi en dat viel ook een beetje tegen en allemaal niets bijzonders.
    Met een biertje en glaasje port en 2 glazen wijn en een panna cotta en een dame blanche erg veel betaald… we hebben het geprobeerd!

4,7
  6. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor El Corru

Theo

Voor een maand geleden met vrienden hier gegetenen van te voren Paella besteld en eerst lekker Buiten een aantal heerlijke Tapas gegeten en alles met een wel zeer gezellige maar wat "vergeetachtige " bediening maar dat mocht de pret niet drukken want de sfeer vonden we geweldig en relaxt en vermakelijk tegen een zeer redelijke prijs. Al met al genoten dus zeer zeker de moeite waard en wij komen er vast wel vaker.

7. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor La Dolce Vita

Een zeer vreemd restaurant en het eten was enigzins redelijk, maar niet bijzonder en een wel heel vreemde deels vriendelijke en deels niet vriendelijke bediening en deze niet Italiaanse kok (Hij komt uit Egypte) doet misschien zijn best, maar naast de sfeer en wat vreemde bediening niet iets voor een gezellige avond... Los van het eten dan. Jammer!

8. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Italia
    Pizzeria Ermelo

Theo

Vorige zaterdag daar gegeten en ook waren er buiten de kaart ook andere gerechten en de keus is prima... Wij hebben lekker buiten gezeten en dat is helaas een tent dus de sfeer is daar wat minder, maar het was lekker warm buiten. Het eten was prima... lekker voorgerecht en uitstekende biefstuk met aglio olio... had wel iets meer olio mogen zijn met heerlijke groente en sla en wij hebben echt ons best gedaan. Alles met een Italiaans biertje en een karaf wijn met een fles water en een lekkere Espresso na al met al een geslaagde avond... bediening prima!!

9. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor La Strada
    Italiaans Epe

Theo

Dinsdag wilden wij even gezellig een pizza eten in dit restaurant, en ik moet zeggen dat we hier een lekkere pizza gegeten hebben, met een mooi en lekker dessert. We hadden geen klagen over de bediening... alles netjes op zijn tijd in een gezellig en rustig sfeertje.

10. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Lorenza

Theo

Wij zijn gisterenavond hier gaan eten en we hebben een 3 gangen menu besteld van resp Euro 23,5 en 28,50 en het was perfect. De gamberri en carpaccio als voorgerecht en beiden rundvlees en tiramishu en Bananen met vanillie ijs als dessert. Alles prima en daarbij ook de bediening was perfect, want naast lekker eten hadden we hier een erg gastvrij gevoel. De bediening was losjes waar het kon en netjes als wij met elkaar in gesprek waren. Het is dat ik nooit een 10 geef maar we hadden een wel zeer geslaagde avond dankzij het eten en de bediening.. inrichting was wat minder maar dat mag de pret niet drukken.

11. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Al Pacino's

Theo

Wij hebben op 6 april gezellig en goed Italiaans gegeten en de bedoeling was een pizza te eten, maar het is vlees en vis geworden, met lekkere pasta aglio olio met een lekker wijntje en mineraalwater en dat alles voor een redelijke prijs. Hier gaan we vaker naartoe, alleen niet voor het dessert, daar was niet al te veel keus.

Bediening was ook prima zonder opdringerig te zijn. Alleen achteraf hadden wij niet zo dichtbij de keuken moeten gaan zitten. Maar top. Het is wel een klein restaurant en mag best wel iets meer Italiaanse sfeer hebben, maar eten top!

12. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor De Basiliek
    Mediterraans Lochem

Theo

Wij hebben hier gisterenavond lekker buiten heerlijk van het 3 gangenmenu genoten en dat voor een vriendelijk prijs (Euro 24,95 p.p.)
    Zowel de voorgerechten alsmede de hoofdgerechten waren heerlijk en met veel zorg bereid ....en mooi opgediend
    Ook een groot compliment voor de bediening die ons netjes en correct bedient hebben zonder ook maar iets opdringerig te zijn en ze wisten ook precies goed te timen wanneer het hoofdgerecht na het voorgerecht geserveerd dient te worden ...alles in alle rust zoals dat bij een avondje uit eten hoort
    Met lekker een espresso met een creme brulle na al met al een zeer geslaagde avond
    Ook de zaak en het toilet zien er netjes en schoon uit ..complimenten!

13. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor VallerMosa ristorante

Theo

Wij hebben daar afgelopen zaterdagavond heerlijk gegeten en ze hebben een kaart met autentieke Italiaanse gerechten en de pizzas zijn ook voorzien van mozzarella .
    Mijn vrouw had Gambas en ik Sardines en we hebben er pasta aglio e olio (was minder lekker als die van mijzelf ) en risotto erbij genomen voor een zacht prijsje .
    Geen primo of een voorgerecht maar wel een dessert in de vorm van kaas en chocolade taartje .
    Al met al met een fles San Pellegrino en wijn en ...wel mini espresso. Bediening was ook prima zonder opdringerig te zijn dus al met al een geslaagd diner.

14. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor La Piazza

Hebben hier gisterenavond lekker gegeten en het was lekker maar als je een echte Italiaanse kaart wenst is dit restaurant toch niet helemaal datgene wat je kunt verwachten vandaar maar een 6 maar nogmaals het eten was wel lekker
    Pizzas,pasta ed voldoende maar iets van vlees,vis ed niet echt Italiaans.
    Wil het eten graag afsluiten met een cafe coretto(espresso+grappa) maar ze hadden geen Grappa.
    Desalniettemin een fijne en gezellige avond gehad met een prettige bediening en lekker eten(pizza dus)
    O ja ....de toilletten wel schoon maar die verlichting ..pfff ben kleurenblind !

15. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Il Gusto

Wij hebben daar vorige week donderdag gegeten en gingen eigenlijk even een pizza eten maar er waren 3 keuze menus van Euro 19,5-22,50 en 25,= meen ik en zoals vaak waren we direkt overstag !!!
    Dus ieder een menu gekozen die in mijn geval bestond uit tomatensoep-pizza naar keuze en een trio van tiramisu,panna cotta en ei met chocolade .Mijn vrouw had hetzelfde echter ze had een salade vooraf .
    We vonden beide dus het voorgerecht en de pizza wel goed echter het toetje(dessert kun je het niet noemen) verknalde een possitief einde...hoe kun je een goede tiramisu maken zonder een amaretto smaak en helemaal zonder koffie .....een pana cotta behoort een vanillesmaak te hebben en er horen geen "zure" vruchtjes op ...en aan ijs kan niets mis gaan.
    Op de vraag of het gesmaakt heeft hebben wij dit ook als zodanig gezegd echter de vriendelijkheid van de bediening werd direkt een stuk minder ...jammer !!
    Het is wel een modern en netjes ingerichte zaak maar het was best wel lawaaierig ..maar ook druk dus kan dat goed begrijpen.
    Vind dat bij een avondje uit eten hoort ook een prettige bediening om het compleet te maken.
    Als men niet tegen kritiek kan vraag dan niet of het gesmaakt heeft en gebruik het om de smaak verder te verbeteren want zoals aangeven de pizza en het voorgerecht waren prima

16. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Mare e Monte

Hebben hier afgelopen zaterdag op het "terras" gegeten en het voorgerecht met diverse hapjes was geweldig en echt een feestje .Mijn vrouw had een entrecote die ze volgens mij ook heerlijk vond en ik had canneloni die dus gewoon koud was.Bij de bediening aangegeven die het ook direkt mee naar de keuken bracht en de kok die persoonlijk zijn excuses kwam aanbieden.
    Hebben dus de koffie en de grappa en de amaretto gratis gehad .Echt Italiaans en de bediening perfect .Al met al wel een geslaagde avond alleen vrij prijzig

6,7
  17. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Casa Santa Maria

Theo

Afgelopen zaterdag eens dit restaurant geprobeerd, ook al omdat de formule ons erg aansprak. Dus kiezen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten voor een heel acceptabel bedrag. Ging een beetje mis daardat we bij het hoofdgerecht pasta ipv patat bestelden en die kwam later maar de patatjes waren eigenlijk ook wel perfect. Ook de groenten (asperges, boontjes) waren vers dus het eten was zeer goed en ruim voldoende. Had Panna Cotta ... als dessert maar die ken ik smakellijker, maar al met al met een lekker wijntje was het wel een zeer geslaagde avond. Over de sfeer is weinig te zeggen, er waren niet veel mensen dus het was heel rustig maar het doet allemaal heel gezellig aan. Achteraf wel een stevige prijs betaald doordat de prijzen van de drank wel aan de hoge kant zijn maar desalniettemin wel een dikke fooi gegeven.

18. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Da Vinci

Theo

Paar weken geleden op een zaterdagavond dit restaurant eens uitgeprobeerd.Wij gaan niet voor de pizza`s en dan heeft het restaurant geen uitgebreide kaart en we vonden de keuze een beetje beperkt .
    Aan de buitenkant doet het restaurant heel gezellig aan en door langs de bar en de keuken te lopen kwamen we in het restaurant maar ook doordat het een hoog plafond heeft kwam het een beetje lawaaierig over .We vonden het allemaal mbt het eten en sfeer maar net wel en net niet..en geldt ook voor de prijs .Inderdaad lag er dus een hond pontificaal in het restaurant

19. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Stromboli

Hebben daar afgelopen week gezellig met zijn 2en lekker gegeten en met een soep als voorgerecht, lekkere gamba`s en een bistecca als hoofdgerecht wat ons ons verzoek met pasta geserveerd werd heerlijk met lekkere wijn erbij en ter afsluiting een espresso en dat voor een wel heel vriendelijke prijs dus wij vinden het een aanrader

20. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Taj Mahal

Theo

Wilden eigenlijk een daghap komen eten en heb deze dus niet goed gelezen want die bleek dus alleen geldig van maandag tot en met donderdag, maar goed we wilden dit Indiaas restaurant ook proberen dus zijn gebleven.
    Hebben voor een menu voor 2 personen gekozen van Euro 45,= en het was zeer zeker niet speciaal en de porties waren voor ons niet al te grote eters genoeg ... Dus voor echte eters te klein.
    Hebben ook meer als een uur op het voorgerecht moeten wachten met 1 consumptie want de bediening is wel zeer vriendelijk maar erg traag. En het restaurant was maar half vol .
    Conclusie we hebben dit restaurant een keer geprobeerd en Euro 56,= armer maar een ervaring rijker

21. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Crasborn

Theo

Afgelopen week in het mooie stadje Thorn geslapen bij het Fletcher hotel en bij dit restaurant gegeten.

Aspergesoep vrij smaakloos en er waren sporen van asperges.

Daarna besloten om een duo mix te bestellen waar een combinatie van vis en vlees met verse groente en een salade geserveerd worden op een rechaud.

Vlees was rund die helemaal door en doorbakken was, de vis smaakloos, de verse sperziebonen waren waarschijnlijk met het vlees meegekookt en de salade werd warm..O ja de aardappelkroketten waren goed maar uit de diepvries.

Geheel werd geserveerd door een oudere man er blijkbaar geen zin aan had. Maw. euro 75,= betaald (incl wijn), wat veel te veel is.

1,8
  22. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Emma's Eetcafé

Hebben daar afgelopen vrijdagavond gegeten. Het voorgerecht was wel redelijk. Mijn vrouw had champignons in bierbeslag en ik had mosselen met kaas overbakken, alleen het was nogal een hele homp kaas. Hoofdgerecht was zeer zeer matig, mijn vrouw had gekozen voor het vispannetje, echter een mossel of schelpdierpannetje was beter op z`n plaats geweest. Ik had een mixed grill, bestaande uit een homp varken, rund en kip waarvan ik alleen het varken heb opgegeten en een paar stukjes van het rund geprobeerd heb.......taai.

Hebben dit alles ook gereclameerd en kregen een kop koffie gratis en waren Euro 67,= armer maar hadden liever voor de koffie betaald....
    O ja de bediening was perfect....maar zoals Emma`s vroeger was halen ze het in de verste verte niet meer.
    Jammer!

4,7