• Lid sinds 17 juni 2019

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Theo van Schie heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Dankjewel voor je prachtige recensie Leila! Vier tienen dat doet ons glunderen. We zien je graag weer terug in Noordwijk.

Met vriendelijke groet,

2. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je recensie en komst! We zijn blij te horen dat jullie zo hebben genoten van een etentje bij ons. Graag tot de volgende keer!

3. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je recensie Nina! Fijn om te horen dat de gerechten hebben gesmaakt en de service naar wens was. Zien we je binnenkort nog eens?

4. Theo van Schie's profielfoto

Beste Ardie,

Wat fijn om te lezen dat je zo hebt genoten van onze biefstuk. Dankjewel voor deze mooie recensie met vier tienen!

Graag weer tot ziens in ons restaurant.

Met vriendelijke groet,

5. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Dankjewel voor je positieve woorden Ruud. Altijd leuk om te horen wanneer wij iemand een top avond hebben kunnen bezorgen! Komen jullie snel weer langs om de rest van onze gerechten te proeven?

6. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je recensie Nick! Goed om te horen dat alles naar wens was en jullie een gezellige avond hebben gehad. Tot een volgende keer?

7. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor jullie positieve recensie! Leuk om te horen dat jullie hebben genoten van een bezoek aan ons restaurant. Komen jullie binnenkort nog eens langs om de rest van onze menukaart te proeven?

8. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je recensie! Wat leuk dat jullie op aanraden van vrienden zijn langsgekomen. Fijn dat het eten en de service naar wens was. Hopelijk tot een volgende keer!

9. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Wat een leuke recensie Rene, bedankt hiervoor! Fijn dat alles naar wens was en je zo tevreden bent over je bezoek aan ons restaurant. We zullen je complimenten doorgeven aan het team. Wat leuk dat jullie van plan zijn om nog eens terug te komen. Hopelijk tot snel!

10. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Dankjewel voor je beoordeling Richard, leuk dat je er was! Altijd leuk om te horen wanneer wij iemand een top avond hebben kunnen bezorgen. Komen jullie binnenkort de rest van onze menukaart proeven?

11. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je recensie! Wat leuk om te lezen dat jullie tijdens biefstukavond zijn geweest en alles helemaal naar wens was. Als jullie weer in Noordwijk zijn, komen jullie dan nog eens langs?

12. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je recensie Kyra! We zijn blij te horen dat jullie zo hebben genoten van een etentje bij ons. We zullen je feedback wat betreft het dessert meenemen. Desondanks hopen we jullie nog eens te zien!

13. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je positieve woorden Adri! Wat fijn dat jullie hebben genoten van de gerechten en onze service. In deze tijden zijn we erg blij met jouw bezoek aan ons restaurant. Hopelijk zien we je binnenkort nog eens!

14. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Vielen Dank für Ihre Bewertung!

Gruß,

15. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor jullie recensie Sylvia en Frans! Wat leuk dat jullie een bezoekje hebben gebracht aan ons restaurant. Goed om te horen dat alles helemaal naar wens was en jullie zo lekker hebben gegeten. Hopelijk tot een volgende keer!

16. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Dankjewel voor de recensie! Wij zijn blij te horen dat jullie hebben genoten van een etentje in ons restaurant. Bedankt voor het steunen van de horeca en hopelijk snel tot een volgende keer.

17. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je positieve woorden Michèle! Leuk dat je gelijk na de horeca opening bent langsgekomen. Wij zijn blij te horen dat de spareribs weer als vanouds hebben gesmaakt en je een fijne avond hebt gehad. Tot snel weer?

18. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je beoordeling Sjaak! Leuk dat jullie ook eens tijdens onze lunch zijn langsgekomen. Goed om te horen dat dit in de smaak viel. We hopen je binnenkort weer te zien tijdens lunch of diner.

19. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Dankjewel voor je recensie Bert! Leuk dat jullie zijn gekomen na de horeca opening. Fijn dat het eten heeft gesmaakt. Wij zijn benieuwd welk vleesgerecht je had besteld, zodat wij weten waar er eventueel wat mis is gegaan of op kunnen verbeteren.

20. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je beoordeling Peter! Wat leuk dat jullie er zo vroeg bij waren na de horeca opening. Wij kijken ernaar uit om je binnenkort weer te mogen verwelkomen.

21. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je positieve woorden René! Erg fijn om terug te lezen in deze bizarre tijden. Goed om te horen dat jullie net op tijd nog hebben kunnen genieten van een avondje uit. We hopen op het beste en wie weet tot ziens!

22. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor jullie recensie Jaap en Sheila! Wat leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten van een etentje in ons restaurant. Hopelijk mogen wij snel weer open, zodat we jullie opnieuw kunnen verwelkomen!

23. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je recensie Rob! Fijn dat alles naar wens was en je zo tevreden bent over je bezoek aan ons restaurant. We hopen je na 6 april weer te mogen verwelkomen.

24. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je recensie Gerard. Wat een leuke en originele beoordeling! Wij zijn blij te horen dat de gerechten en onze bieren in de smaak vielen. Kom je nog eens langs om te genieten van onze specialiteiten?

25. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je recensie Smeets! Wat leuk om te horen dat het etentje aan je verwachtingen voldeed en jullie zo'n fijne avond hebben gehad. We zien jullie graag een volgende keer.

26. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Heel erg bedankt voor je recensie Koos! Wij kijken uit naar je volgende bezoek. Proost!

27. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je lovende en uitgebreide recensie Christina, daar worden we heel vrolijk van! Wij vonden het gezellig dat jullie er waren en kijken uit naar jullie volgende bezoek.

28. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Dank je wel Hellen! We zien je graag weer!

De Lamme Goedzak

29. Theo van Schie's profielfoto
    Theo van Schie heeft gereageerd op een recensie van De Lamme Goedzak

Bedankt voor je recensie Dinie! Wat leuk om te horen dat jullie zo lekker hebben gegeten en de service naar wens was. We zien jullie graag nog eens in ons restaurant.

Meer updates